MuscleMeat

21j, na 4j trainen

Nice work man, jij ziet er inderdaad anders uit dan die rruben.

Heb je soms een log ??

Nice! da wil ik dus ook later ^^

Als ik dit in 4 jaar haal ben ik een heel gelukkig mens :)

op je 21ste is dit al een fysiek om U tegen te zeggn..

• Topic Starter Topic Starter
thx mannen :D

ya een log heb ik wel niet :)

Nice hoor, nu maar hopen dat ik over 4 jaar er ook zo uitzie ^^

@ oblivion: Geen zin om na de vakantie ofzo een log te beginnen?? Ik denk dat jouw log nogal veel mensen zou trekken.

@rrubenn: wat zijn jouw doelen ook al weer ??

Prima! Erg mooi fysiek.

Je oogt trouwens een stuk zwaarder dan 82KG @ 1.77...

Beentjes nog niet echt ontwikkeld?

• Topic Starter Topic Starter
@ spade VI; kzal er eens over denken :)

en @ knakker; i know... benen vallen nog best mee (lopen achter though), maar iedereen die mijn gewicht schat in een gym denkt ook dat ik rond de 90 kg weeg..

Erg netjes!

lol een log van obli :p gij hebt goeie genen man snul :P Hij tript gewoon zo hard op eten dat het niet meer normaal is, heb je al eens ooit een student een pot kwark zien eten in een college economie ? Obli did it :eek:
We trainen al zo lang ik me kan herinneren met split schema's dus het zal toch aan zo'n doorzetting liggen denk ik :D

lol een log van obli :p gij hebt goeie genen man snul :P Hij tript gewoon zo hard op eten dat het niet meer normaal is, heb je al eens ooit een student een pot kwark zien eten in een college economie ? Obli did it :eek:
We trainen al zo lang ik me kan herinneren met split schema's dus het zal toch aan zo'n doorzetting liggen denk ik :D

Ya man, is toch boeien. Iedereen zou er een moeten openen. Maar met zo'n fysiek moet deze man toch gewoon z'n eigen log hebben

Kzal em wat aanporren :p speciaal voor jou

Terug
Naar boven