AndroidHealthClinic

24 uur Fasten proteine shakes eiwitopname en suikerspiegelling schommelingen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik beweer ook niet dat het niet onzinnig is voor spierwinst. Ik beweer wel dat 'echt' vasten feitelijk voor meer groeihormoon aanmaak zorgt. Vasten 'kan' dus handig zijn voor het cutten, aangezien groeihormoon spiermassa beschermt (mits je niet gestrest raakt tijdens het vasten, cortisol gaat groeihormoon tegen). Nogmaals, voor spieren kweken is het volledig onzinnig ja.
Voor spierbehoud is vasten ook onzinnig. Weet je wat pas echt beschermt tegen spierverlies? Eiwit.
Waarom kun je niet gewoon normaal doen. Maar bedankt i guess.
Omdat je willens en wetens een retarded schema wilt volgen i.p.v. luisteren naar mensen die er wel verstand van hebben?
 
Ik beweer ook niet dat het niet onzinnig is voor spierwinst. Ik beweer wel dat 'echt' vasten feitelijk voor meer groeihormoon aanmaak zorgt. Vasten 'kan' dus handig zijn voor het cutten, aangezien groeihormoon spiermassa beschermt (mits je niet gestrest raakt tijdens het vasten, cortisol gaat groeihormoon tegen). Nogmaals, voor spieren kweken is het volledig onzinnig ja.
Wie zegt dat ik geen 2000 calorieen ga eten ;) normaal gesproken kom i met moeite al aan 1500... gooi er 500 bovenop in die ene maaltijd. En zo ga ik verder.
Ik ga het proberen en neem de eiwit voortaan tijdens de maaltijd maar.
 
Voor spierbehoud is vasten ook onzinnig. Weet je wat pas echt beschermt tegen spierverlies? Eiwit.

Als je het vasten té gek maakt is het voor spierbehoud onzinnig ja. Ik ben ook meer een voorstander van 16 uur vasten ipv 24 uur.
 
Wie zegt dat ik geen 2000 calorieen ga eten ;) normaal gesproken kom i met moeite al aan 1500... gooi er 500 bovenop in die ene maaltijd. En zo ga ik verder.
Ik ga het proberen en neem de eiwit voortaan tijdens de maaltijd maar.
wat ben jij voor een vent.. moeite met 1500cal :roflol:
 
Als je het vasten té gek maakt is het voor spierbehoud onzinnig ja. Ik ben ook meer een voorstander van 16 uur vasten ipv 24 uur.
IF is ook niet beter dan een voedingspatroon met (eiwitrijke) maaltijden verspreid over de dag wat betreft spierbehoud. Het speelt simpelweg in op een andere, vaak belangrijkere, factor waar mensen moeite mee hebben in de praktijk: dieettrouw. Dat gaat bij veel mensen die IF aanhangen simpelweg een stuk beter, en wat dat betreft is het ook helemaal prima. Dieettrouw trumps all.
 
wat ben jij voor een vent.. moeite met 1500cal :roflol:
Ik eet volgens de voedselzandloper. geen geraffineerde suikers enz ik eet veel fruit groenten en dergelijke daar zitten niet zoveel calorien in.
 
Kris Verburgh, cry everytiem. Ik heb meer wetenschappelijke publicaties dan hem :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Als je het vasten té gek maakt is het voor spierbehoud onzinnig ja. Ik ben ook meer een voorstander van 16 uur vasten ipv 24 uur.
Waarom 16 uur ipv 24 uur? dat betekend zeker 2 maaltijden..
 
IF is ook niet beter dan een voedingspatroon met (eiwitrijke) maaltijden verspreid over de dag wat betreft spierbehoud. Het speelt simpelweg in op een andere, vaak belangrijkere, factor waar mensen moeite mee hebben in de praktijk: dieettrouw. Dat gaat bij veel mensen die IF aanhangen simpelweg een stuk beter, en wat dat betreft is het ook helemaal prima. Dieettrouw trumps all.

IF is in principe niet beter. Voor sommige mensen werkt het wel beter. Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen (door werk oid.) geen behoefte/tijd hebben om maaltijden te bereiden/eten gedurende de dag. Dan biedt IF toch wel een betere uitkomst dan een regulier dieet.
 
IF is in principe niet beter. Voor sommige mensen werkt het wel beter. Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen (door werk oid.) geen behoefte/tijd hebben om maaltijden te bereiden/eten gedurende de dag. Dan biedt IF toch wel een betere uitkomst dan een regulier dieet.
Ja, verhoogde dieettrouw.
 
Dus je wilt IF doen dus VASTEN ? Maar je gaat wel eiwitshakes nuttigen ?
+- 20 of meer gram aan eiwitten uit een shake of uit een stuk kip of whatever is ook gewoon 20g eiwit hoor ?
Ik denk dat je het idee van IF niet echt goed snapt :p
Kcal in vs Kcal out it's all that matters
 
Ketose ja precies dat is wat ik bedoel!
Dit idee komt van "Dr amen Ra" Als je er niet in gelooft, Ok dat kan. Hij zegt dat je juist meer spieren krijgt door fasten. Maar dat staat hier niet ter discussie krijg je toch een een ja nee en waar degene in gelooft verhaal.
Ik wil het gewoon proberen. Maar ik wil alleen weten hoe het beste ik daarbij proteineshake kan combineren dat is mijn vraag als iemand mij daar bij kan helpen maar dat betwijel ik als ze al niet geloven of begrijpen hoe dr amen ra het doet... (niet dat ik dat zo goed weet)

Vandaag heb ik het iig zo gedaan, elke 2.5 uur 25 gr whey. en vanavond 9 uur eet ik mijn maaltijd.
Je hebt gelijk man, die joden in de concentratiekampen waren echt Swole as fuck! Goed spierbehoud ook.
bbelsencamp-prisoners_1945.jpg
 
dat is nog niet eens 500 gram oats

zin in oats nu :(
Ik eet havermout met 40 gram oats, en walnoten kiwi kaneel. kom ik op +- 350 cal.

Vandaag met de whey heb ik nu gerekend kom ik op zo'n 2000 Cal uit wat ik straks ga opeten.
 
Ik zou eerst eens een fatsoenlijk ontbijt nemen... das net 1/3 van mijn ontbijt...
 
Hm, let's see. Eiwit binnenkrijgen op twee momenten is nadelig t.o.v. eiwit binnenkrijgen op vier momenten. Wat zou eiwit binnenkrijgen op slechts 1 moment dan zijn? Beter of slechter dan op meerdere momenten? Moeilijk moeilijk....

Eet niet meer eiwitten dan 20-25g per eetmoment; deze worden niet opgeslagen in de vorm van eiwit maar verbrand of omgezet in vet of glycogeen. - See more at: https://www.mijnvoedingsplan.nl/blog/40/fitness-en-eiwit-hoeveel-heb-ik-nodig/#sthash.OMiTgdzi.dpuf

Dus beter gespreid..Maar dan kan ik niet "echt" vasten.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven