XXL Nutrition

2de kuur ?

TomvanM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
82kg
hey jongens ik heb in mei mijn eerte kuurtje gehad dat was 4 weken anavar.
de meeste zullen nou zeggen aah kinderspel 4 weken.
maar waarom ik nou post is omdat ik nou aan het kijken ben naar een volgende kuur en ik hoopte wat advies in te kunnen winnen.
ik heb wat maatjes die met verschillende anabolen bezig zijn maar voordat ik zulk soort dingen ga doen wil ik er wel het 1 en ander over gehoord hebben.
mijn eerste gedachte gaat uit naar een 8 weken winstrol kuur.
maar dat maatje van mij roept dat ik beter eerst met test deca kan beginnen.
het doel wat ik wil is zoveel mogelijk droge spiermassa en niet opblazen als een michelin poppetje.
ik heb gemerkt met mijn anavar kuur dat ik erg snel groei ( en dan goed op voeding gelet) een maatje van me heeft uitgelegt dat er 3 soorten mensen bestaan en dat ik waarschijnlijk het type ben dat snel spiermassa opbouwt.
dus zou ik dan wel of niet naar de wat zwaardere middelen moeten kijken en is het dan beter om met langere en korte esthers te werken ?
ik weet dat de meeste de spuit dan zouden zetten en een kickstarter als dianabol zouden gebruiken.
dianabol is out of the question.
gezien hoe een vriend er uitzag naar dat ben ik niet op zoek.
kun je dan bijvoorbeeld anavar ofzo als kickstarter gebruiken of wat anders ?
ik hoop snel wat tips te horen van jullie en als ik dingen zeg die niet kloppen even helpen verbeteren alvast bedankt, Tom

oowja de kuur is pas voor tegen december maar het is goed als ik rustig kijk met wat de best opties zijn

Laatst bewerkt:
hey jongens ik heb in mei mijn eerte kuurtje gehad dat was 4 weken anavar.
de meeste zullen nou zeggen aah kinderspel 4 weken.
maar waarom ik nou post is omdat ik nou aan het kijken ben naar een volgende kuur en ik hoopte wat advies in te kunnen winnen.
ik heb wat maatjes die met verschillende anabolen bezig zijn maar voordat ik zulk soort dingen ga doen wil ik er wel het 1 en ander over gehoord hebben.
mijn eerste gedachte gaat uit naar een 8 weken winstrol kuur.
maar dat maatje van mij roept dat ik beter eerst met test deca kan beginnen.
het doel wat ik wil is zoveel mogelijk droge spiermassa en niet opblazen als een michelin poppetje.
ik heb gemerkt met mijn anavar kuur dat ik erg snel groei ( en dan goed op voeding gelet) een maatje van me heeft uitgelegt dat er 3 soorten mensen bestaan en dat ik waarschijnlijk het type ben dat snel spiermassa opbouwt.
dus zou ik dan wel of niet naar de wat zwaardere middelen moeten kijken en is het dan beter om met langere en korte esthers te werken ?
ik weet dat de meeste de spuit dan zouden zetten en een kickstarter als dianabol zouden gebruiken.
dianabol is out of the question.
gezien hoe een vriend er uitzag naar dat ben ik niet op zoek.
kun je dan bijvoorbeeld anavar ofzo als kickstarter gebruiken of wat anders ?
ik hoop snel wat tips te horen van jullie en als ik dingen zeg die niet kloppen even helpen verbeteren alvast bedankt, Tom

oowja de kuur is pas voor tegen december maar het is goed als ik rustig kijk met wat de best opties zijn

zo jou wensen bekijkend kan je de deca en dianabol inderdaad maar niet doen.
je kan een standaard beginnerskuurtje doen met test en winstrol
hier zal je goede en mooie gains mee winnen,mits je je voeding op orde hebt,onderschat dit niet VOEDING

wk1-12 test e 500mg p/w
wk1-5 winstrol 50mg
wk1-13 hcg 2x250iu p/w
wk14-17 nolvadex 20mg p/d

succes met je keuze

Wat is je voedingschema? dat is tenslotte het belangerijkste !

Hoeveel heb je gegained met de 4 weken Anavar?
Als dat een goed resultaat was op een lage dosering dan kun je ook proberen om nog een kuurtje Anavar te doen voor 6 weken met een iets hogere dosering.

Als je goed op Anavar gaat en je wilt echt voor droge spiermassa zou ik het daar bij laten. Maar dan gewoon 6 weken en je dag dosis iéts verhogen.

Of Anavar met Test prop.(korte ester)

Hoeveel heb je gegained met de 4 weken Anavar?
Als dat een goed resultaat was op een lage dosering dan kun je ook proberen om nog een kuurtje Anavar te doen voor 6 weken met een iets hogere dosering.

onzin,als je meer dan 1-2 kg wil gainen moet je nu stap 2 zetten
bijv. test en winny
dan ga je tenminste serieuze massa pakken.

• Topic Starter Topic Starter
wel op 30 mg per dag 4 weken lang heb ik ongeveer 1 kg gegaind.
en nou zag ik het kuur schema van je red bull maar wat ik veel hoor is dat ze vaak de laatste weken eigenlijk nog winstrol pakken om echt die droge look te krijgen. maar dat doet hcg ook ?
want dit is de eerste keer dat ik wat hoor over hcg.
maar dat ga ik nou is even opzoeken.

naar hoe ik het heb begrepen zorgt hcg ervoor dat het oestrogeen peil niet te hoog wordt en gaat het inzakken van je ballen tegen maar doet het nog meer ? de beschrijvingen op het internet zijn iet wat verwarrend

Zo te horen moet jij je er maar eens goed in verdiepen (No offence)
En dan pas een topic aanmaken met je doelen en vragen etc.

zo jou wensen bekijkend kan je de deca en dianabol inderdaad maar niet doen.
je kan een standaard beginnerskuurtje doen met test en winstrol
hier zal je goede en mooie gains mee winnen,mits je je voeding op orde hebt,onderschat dit niet VOEDING

wk1-12 test e 500mg p/w
wk1-5 winstrol 50mg
wk1-13 hcg 2x250iu p/w
wk14-17 nolvadex 20mg p/d

succes met je keuze

Waarom kies je om hcg van dag 1 laten mee te lopen ? En niet pas als de test inkickt, laten we zeggen week 5 fso? Hoor hier verschillende dingen over, ben wel eens benieuwd naar dbb zijn meningen hier over...

Oja, sorry voor topic hijack, maar aan de info zul je ook wel wat hebben :p !

nou daarom heb ik deze topic gemaakt om er achter te komen wat nou de opties zijn en dan kan ik daar naar gaan kijken er zijn zoveel sites en forums over deze dingen dat je gewoon weg door de bomen het bos niet meer ziet.
en ik probeer gewoon advies in te winnen en dingen te leren.
zodat ik niet de verkeerde keuzes maak.
zoals iemand uit mijn sportschool 8 weken op 110mg anavar.
en katsjoe ik vind het helemaal niet erg ik probeer ook zoveel mogelijk te weten te komen

Hey stadsgenoot, waar train je?
Excuus voor de offtopic.

he ik train bij indoor action maar heb eerst bij basic fit getraind

oke die hcg heb je puur nodig omdat je 12 weken met test e bezig bent toch ? maar hoe ik het zo lees op het internet roepen ze dat je er mee start in de laatste 2 weken van je kuur en dan nog een week doorgaat. en daarna start je met je nakuur.
maar net zoals katsjoe vraagt waarom begin je er dan zo vroeg mee.

WTF? Je zegt dat je maat zegt dat je snel gaind, met je anavar kuurtje. En een stukje later staat dat wel 1 hele kilo heb gegaind? Sorry, maar ik vind dat bar weinig, om voor 1 ****ing kilo dit soort shit te gebruiken. Als je goed vreet red je dat zonder aas ook wel.
Wat al eerder gezegd is, goed inlezen. Succes

Traint in arnhem? Nice..
Dan ken je robin vast ook wel? ;)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

oke die hcg heb je puur nodig omdat je 12 weken met test e bezig bent toch ? maar hoe ik het zo lees op het internet roepen ze dat je er mee start in de laatste 2 weken van je kuur en dan nog een week doorgaat. en daarna start je met je nakuur.
maar net zoals katsjoe vraagt waarom begin je er dan zo vroeg mee.
je legt je eigen produktie direct plat als je gaat kuren,door direct te starten met de hcg,voorkom je dat je je produktie helemaal opnieuw moet opstarten.door direct te beginnen,blijven je leydige cellen op een waakvlammetje actief.
veel mensen denken dat je pas hcg moet nemen na een aantal weken omdat volgens hun de test zogenaamd niks doet de eerste paar weken,wat dus onzin is,de test doet zijn werk al vanaf dag 1,alleen het is nog niet direct fysiek merkbaar.
de methode van de laatste paar weken hcg is ook achterhaald,om dezelfde reden.

ja dat had ik ook begrepen.
dat de test pas na een paar weken werkt en dat je daarom een kickstart gebruikt.
maar zoals je al zegt je hebt het al in je lichaam dus het klinkt erg logisch.
en daarom bedank ik je al vast voor dit hier heb ik tenminste iets aan.

en reactie op iemand anders
ja ik ken wel een paar robins haha dan zul je toch wat specifieker moeten zijn waar traint ie ?

en nog een reactie op iemand anders
jongens als jullie commentaar hebben op mijn vorige kuur kan ik begrijpen.
maar daar ben ik niet naar op zoek ik probeer serieus advies in te winnen over wat ik beter had kunnen doen.
in plaats van dat, geef advies geef tips, vertel me waar ik op moet letten daarom heb ik deze topic aangemaakt ik weet al wat dingen maar niet genoeg om een goeie kuur te starten.
ik kan er wel aankomen via de serieuze bodybuilders bij mij in de buurt.
maar als ik het niet goed doe dan zal ik daar flink last van krijgen.
dus bij deze alvast bedankt ;)

Je kan toch niet serieus menen dat je hcg gebruikt bij een 500mg test kuurtje?

Het moet niet helemaal te gek worden.

Een AI tijdens (indien vereist) en een degelijke pct met nolva is ruim voldoende voor een starterscycle met test e.

Na 12 weken test E @ 750mg en een pct nolva 40/20/20/10/5 waren mijn bloedwaarden prima. Mijn ballen en libido ook.

Als je als een meisje wil huilen, neem je maar Clomid als pct. Stuur een foto.

Je kan toch niet serieus menen dat je hcg gebruikt bij een 500mg test kuurtje?

Het moet niet helemaal te gek worden.

Een AI tijdens (indien vereist) en een degelijke pct met nolva is ruim voldoende voor een starterscycle met test e.

Na 12 weken test E @ 750mg en een pct nolva 40/20/20/10/5 waren mijn bloedwaarden prima. Mijn ballen en libido ook.

Als je als een meisje wil huilen, neem je maar Clomid als pct. Stuur een foto.

Nolva op 4omg is ook nergens voor nodig.

Terug
Naar boven