AndroidHealthClinic

Nieuws 2e voorronde Sterkste Man v Nederland 2010

succes aan alle deelnemers

Succes allemaal, sterk deelnemersveld btw. Hopelijk gaat er iemand filmen zodat we hier alles nog is even kunnen zien

Succes allemaal!

Succes heren!

Succes aan allen!

Ik ga zo weg hoho. Ik ben benieuwd.

weet iemand al wat kwa tussen uitslag

Jarno 1
vd Linden 2

Verder weet ik het niet.

so dat is goed van jarno als hij nu meteen eerste is geworden

Al had jarno vorige jaar met zijn busted thigh mee gedaan, was hij nog eerste geworden. Hij is gewoon de sterkste in nld punt! (helaas voor de competitie, good for jarno)

3de richard van der torre....

ivo (strongman) was er niet... heb maar hup gijs hup gijs geroepen

vlgs mij jarno geblesseerd, kon zijn prijs niet ophalen, kon niet lopen....

Hij leek wel weer geblesseerd aan zn andere been nu.. ik weet niet precies wat er aan de hand was.

ja klopt hij is de sterkste

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

3de richard van der torre....

ivo (strongman) was er niet... heb maar hup gijs hup gijs geroepen

vlgs mij jarno geblesseerd, kon zijn prijs niet ophalen, kon niet lopen....

rick van der torre 3de????

Hij leek wel weer geblesseerd aan zn andere been nu.. ik weet niet precies wat er aan de hand was.

hij kwam de powerstairs bijna niet meer af.....

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

ja klopt hij is de sterkste

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

rick van der torre 3de????

ja, jarno's broer was uitgevallen, denk ook blessure

jarno alweer geblesseerd :O

Zag er idd niet goed uit met Jarno. En wat was er nou precies aan de hand met het onderdeel squat, waarom werd Jarno boos?

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Is geloof ik 6e of 5e geworden, maar dat weet ik niet zeker. Hij heeft goed gepresteerd op de yoke en log, maar dat zal je straks wel in zijn verslag lezen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven