Fitness Seller

Nieuws 2e voorronde Sterkste Man v Nederland 2010 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was jij dat Wesley? Dat besefte ik helemaal niet tijdens de wedstrijd.
 
Met alle respect Wesley, maar hoezo deed jij hier al mee?
Met de nadruk op al.
 
Hier dan ook maar ff een berichtje van mij.
Eerste wedstrijd na 51 weken en ik was redelijk relaxed tot aan de loting, moest als 4e en had dus niet echt een doel om me op te richten.
11 hh met 110kg boom niet slecht qua resultaat alleen techniek liet te wensen over. alles uit de schouders gedaan. In super vorm zijn er 13 mogelijk dat weet ik nu wel.
Yoke was voor mij de snelste in 51 weken, K*tding maar liep op zekerheid. Wilde hem in één keer over de streep brengen.
Wheelflip ging gewoon k*t. Moest m'n grip tijdens de race veranderen omdat het niet goed voelde.
Daardoor tijd verloren. Vond hem niet super zwaar alleen lastig.
Squat was veel gezeik en terecht over de positie en diepte.
Kwam de eerste keer ook niet diep genoeg waardoor ik nog een keer moest.
Deed er daarna in no time 6 gemakkelijke bij tot ik wat voelde in m'n rechter bovenbeen. Voor m'n gevoel had ik er nog wel 7 of 8 bij kunnen doen.
Dacht eerst aan kramp, maar helaas.
Moest de Powerstairs nog doen. Heb m'n bovenbeen stevig ingepakt met een kniebandage en ben er gewoon voor gegaan.
185kg ging vlot naar boven, de trap af naar beneden deed meer pijn.
225kg ging redelijk, maar als je er dan bent trekt de adrenaline weg en komt de pijn snel terug.
vanmiddag fysio en weet dan meer, weet nu al wel dat er een kleuin scheurtje aan de binnenkant van m'n bovenbeen zit.
week of 3 en dan train ik weer volop.

18 juli ben ik er zeker bij. Wedje ? ;)
 
Laatst bewerkt:
dan ga ik hup Jarno hup Jarno roepen!:)
 
wat is de einduitslag eigenlijk?
 
Klinkt in ieder geval minder ernstig als dat het eruit zag.
Goed om te horen Jarno, en succes met herstel!
 
Jarno!

wedje? nee,ik wed er niet om!:rolleyes:

jij bent er wel,in de finale.:p
 
ik denk dat je in der loop der jaren wel kraakjes en skeurtjes hebt overleefd jarno dit ken er oek wel bij...finale wordt zowieso 1 gote gezelligheid!!
 
Met alle respect Wesley, maar hoezo deed jij hier al mee?
Met de nadruk op al.

Waarom zou ik niet mee doen. Ik ben moet toch kijken hoe ik ervoor sta tussen de echte sterkste mannen. Nou ik heb een prima wedstrijd gedraaid en heb veel geleerd van deze zware wedstrijd. En ben geen laatste geworden :D
 
pittige wedstrijd zeker?..hoeveel kwamen er uiteindelijk opdagen en hoe ist geindigd met de wheelflipenzo?

Het was zeker een pittige wedstrijd er zijn er 19 komen opdagen en er zijn er geloof 3 uit de wedstrijd gestapt. om allerlei verschillende redenen.
Hoe bedoel je geindigd met de wheelflip enzo?
 
wat is jouw lengte wesley? je oogt heel lang
 
haha jaah ik formuleer dingen soms wat raar....ik bedoel van hoe is alles gegaan..tijd bij wheelflip...etc naar jou ervaring..goed gevoel erover?
 
Kelvin de Ruiter ook mee gedaan?zo ja hoe ging dat?
 
Als ik die squat filmpjes zie doet het me denken aan een smith squat, en iedereen maar de smith verachten :D
 
ja, je voeten een beetje te ver naar voren of achteren en je maakt niks meer klaar..:(
 
Back
Naar boven