Fitness Seller

2e voorronde Wapenveld

Het was ietsjes anders;

Tot 3x (minimaal) toe riep Jarno naar Wout (Zijlstra) dat de hulpjes de ballen niet in het gras moesten laten rollen omdat er steeds meer hars aan kwam te zitten en daardoor ook meer gras.
Wout heeft aangegeven dat het wel meeviel omdat het gras droog was.
Ook heeft Wout steeds de helpers/coaches aangegeven de ballen goed schoon te maken.
Ook Felix (helper/coach van Jarno) heeft de ballen, naar eer en geweten, goed schoon gemaakt.
Maar jammergenoeg mocht Jarno als laatste met de stones aan de gang.
Of er nu teveel gras aan de laatste ballen zat of dat het toch niet meer uitmaakte zullen we nooit weten en maakte ook niet meer uit; Jarno stopte en won toch wel.

Mooi verhaal.

Was een leuke wedstrijd! ik begon goed en stond tot het vierde onderdeel de timbers 4de. De timbers gingen bar en bar slecht door teveel magnesium op de handvaten waardoor ik ze twee keer liet donderen! De stones ging redelijk,170 erop weten te krijgen maar hier deed ik onder voor de grote jongens qua tijd!

Het weer was top en ik ben wederom ongehavend de dag door gekomen,al had ik wel super veel spanning op de linker biceps door de zaterdag maar na een goede massage ben ik hier weer van afgekomen.

Ik ben uiteindelijk 8ste geworden. Overall een goede prestatie en zeker een goed motivatie om deze stijgende lijn voort te zetten. Er zit meer in en ik ga ook zeker mijn best doen dit eruit te laten komen op 12 mei in Lobith!

Gr Marvin

mooi gedaan man! volgende keer shirt aanhouden... mijn vriendin bleef foto's maken..:mad:

het was ietsjes anders;

tot 3x (minimaal) toe riep jarno naar wout (zijlstra) dat de hippies de ballen niet in het gras moesten laten rollen omdat er steeds meer hars aan kwam te zitten en daardoor ook meer gras.
Wout heeft aangegeven dat het wel meeviel omdat het gras droog was.
Ook heeft wout steeds de hippies aangegeven de ballen goed schoon te maken.
Ook felix (hippie van jarno) heeft de ballen, naar eer en geweten, goed schoon gemaakt.
Maar jammergenoeg mocht jarno als laatste met de stones aan de gang.
Of er nu teveel gras aan de laatste ballen zat of dat het toch niet meer uitmaakte zullen we nooit weten en maakte ook niet meer uit; jarno stopte en won toch wel.

:d

ik zat er met mijn neus bovenop, de stones waren goed schoongemaakt en jarno zat te klooien met de 4de stone - had hem niet stevig op de knieen of verloor zijn evenwicht een beetje, maar verloor de grip op de stone, liet hem even los-
4 stones in 17,83 had jarno
5 stones in 21,62 had jitse
dan had jarno de 5de stone binnen 3,79 er bovenop moeten gooien...

jitse the king of the stones!

Als ik alle stones win dit jaar wel ;) ben op de goeie weg :p had geen last van gras oid had mezelf ook flink ingesmeerd met hars :D

:)

hier een paar en één van jarno die over mijn benen moest springen toen hij de timbers neergooide.. :o

2e5mmo2.jpg

35d5nkk.jpg

2ntixk6.jpg

xbwl54.jpg

30jpnqq.jpg

Laatst bewerkt:
Thanks skinnie!! kicken....

Ben je er morgen weer bij?

red ik niet.... gvd!:mad:

Weer mooie foto's Doetze. Ik mistte je al in Soest, dacht zou ook Doetze een stapje terug doen dit seizoen :-) Maar nee, nog immer actief. Hulde!

We zien elkaar dit jaar ongetwijfeld weer ergens.

Zoals je ziet doe ik toch een stapje terug;
Als de voorspelling is; koud en/of nat weer, zul je mij niet bij de wedstrijd zien.
Ik heb geen zin om te verkleumen bij een wedstrijd.
Daar komt nog bij dat ik jammergenoeg tijdens de finale van 2011, in Surhuisterveen, door de regen, een kapot fototoestel en lens heb overgehouden.
Maar................ als de weersvoorspellingen goed zijn ben ik aanwezig.

Terug
Naar boven