AndroidHealthClinic

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.

KathleenRawr

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
Massa
160kg
Jezus, wie niet gelooft dat ik géén troll ben, hoepel dan op?
Heb al 300 keer gedaan wat jullie vroegen om het te bewijzen, accepteer gewoon dat ik écht ben -.-

Als mijn foto's, zijn alleeeemaal op DEZELFDE plek genomen. Allemaal op MIJN kamer, met MIJN aap-poster, MIJN rode muur, MIJN schuine witte dak. Ja? Jezus man -.-

Laatst bewerkt:
Je zou denken dat je wel iets over voeding op had gestoken na al die posts over je voeding in die spamtopics...

Denk ten eerste dat je het heel snel zat word en ten tweede denk ik dat jij het niet voor elkaar krijgt om meer dan een kg voedsel op te eten in 1x.

ps: kcal in, kcal out.

anderhalve kilo moussaka is ongeveer 2100 kcal, als je dit naast je normale voeding zou eten dan zou je zeer zeker aan moeten komen (maar je vp zal wel behoorlijk stijgen).

dat je het ubperhaupt wegkrijgt

• Topic Starter Topic Starter
Je zou denken dat je wel iets over voeding op had gestoken na al die posts over je voeding in die spamtopics...

Denk ten eerste dat je het heel snel zat word en ten tweede denk ik dat jij het niet voor elkaar krijgt om meer dan een kg voedsel op te eten in 1x.

ps: kcal in, kcal out.

anderhalve kilo moussaka is ongeveer 2100 kcal, als je dit naast je normale voeding zou eten dan zou je zeer zeker aan moeten komen (maar je vp zal wel behoorlijk stijgen).

Ik heb 1,5kg moussaka zonet gegeten ;) Ben ik verslaafd aan ;) en normale moussaka is 93kcal/100gr. Dus 1395 kcal.

Maar de moussaka die ik eet is zonder bechamelsaus, met kippengehakt ipv gewoon en zonder olie of aardappelen.

In principe alleen tomantensaus met gehakt en courgette en aubergine ;)

Dus kom je nooit aan 2100kcal.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 20:43 ----------

dat je het ubperhaupt wegkrijgt

Zonder problemen.

Dan is het alsnog 1395 kcal, bereken je onderhoud, bereken de calorien van wat je over de rest van de dag eet en kijk wat er gebeurt... Lees de stickies anders even.

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het alsnog 1395 kcal, bereken je onderhoud, bereken de calorien van wat je over de rest van de dag eet en kijk wat er gebeurt... Lees de stickies anders even.

Mijn onderhoud is ongeveer 2200kcal. Heb alleen maar een perzik voor de rest gegeten dus..

Het ging mij er gewoon om, of dat dat kwaad kan, om in 1 keer zoveel te eten.

gewoon berekenen dat je niet over je totaal kcal heen gaat per dag.;)

waar in belgie woon je ergens?

dan is het goed, dat veranderd de zaak...

X8r0p.png

Ik geloof er geen **** van dat jij 1,5 kilo voedsel in 1 keer kan eten.

Srsly.

Waarom zou ik dat niet kunnen -.- Ga je er maar vanuit dat ik anorexia heb ofzo -.-

Anorexia?Hoe kom je erop.

Anyway, 1,5 kg. van die mousaka zooi is niet alleen veel kwa gewicht maar ook kwa volume.
Dan zou je er nu uit moeten zien als 5 maanden zwanger volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven