Fitness Seller

3 daagse split - Zo snel mogelijk uit de gym!

Appss

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hey DBB

Ik heb een split schema opgesteld waar ik per dag niet meer dan 12 tot 15 sets per dag doe.

Dit omdat ik zelf iemand ben die niet snel aankomt in gewicht en dus niet veel wil verbranden in de gym.

- Alleen vraag ik me af of 2-3 oefeningen voor ieder spiergroep per week wel voldoende is.

Dag 1 - Borst, Schouders, Tricep. Allemaal 3 sets van 10 reps
1. Barbell bench press
2. Cable crossover
3. Military press
4. Side raise
5. Dips

Dag 2 - Rug, bicep. Weer 3 sets van 10 reps
1. Deadlift
2. Chin up
3. Bent over row
4. Dumbbell curl

Dag 3 - Benen, buik. Weer 3 sets van 10 reps
1. Squat
2. Leg curl
3. Calf raises
4. Abdominal hammer

Ik heb belangrijke dingen allemaal in dikgedrukt gedaan in geval van tldr

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heb je een voedingsschema?

Niet erg uitgebreid. Je hebt alle grote compounds erin zitten, dat is goed, maar als ik jou was zou ik iets uitgebreider trainen door er bv een stel.isolatie oefeningen bij te gooien elke dag bv incline dumbbell press op borst dag etc.

Niet erg uitgebreid. Je hebt alle grote compounds erin zitten, dat is goed, maar als ik jou was zou ik iets uitgebreider trainen door er bv een stel.isolatie oefeningen bij te gooien elke dag bv incline dumbbell press op borst dag etc.

Iso oefeningen is verre van belangrijk als je 68kg weegt..

Ik denk dat het meer de instelling en kennis van voeding is die ontbreekt.

Dit omdat ik zelf iemand ben die niet snel aankomt in gewicht en dus niet veel wil verbranden in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij me eetschema voor degenen die zich over mijn voeding afvragen, scroll naar beneden bij de file voor alle leesplezier. let niet op "Verbeteringen"

Edit: Voedingsschema staat in de openingspost.

Ik doe nu 6 weken een fullbody schema, omdat ik sinds kort weer net ben begonnen. Dus ik wil alles even rustig oppakken. En daarna wil ik met dit schema beginnen om te kijken of het werkt. Alleen ik wil natuurlijk wel weten of ik dan niet 9 weken me tijd verspil met dit schema

Je logica van minder oefeningen doen snap ik niet helemaal, maar goed als je daar zo bang voor bent kun je ook meer eten.

Als ik minder lang in de gym zit verbruik ik ook minder energie

wat n bullshit, fullbody = zware compounds, laag in volume en hoog in intensiteit, paar keer per week dus hoge frequentie.
3daagse split = compounds plus isolatie, veel oefeningen want volume behoort hoog te zijn voor massawinst in dit soort schema door de lage frequentie, en matige intensiteit

Terug
Naar boven