MuscleMeat

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
HIV-positive men told a Dutch court on Wednesday how a three-member gay gang tried to infect them with the AIDS virus at coïtus orgies.

"I feel fear, anger, sadness and anxiety," one of the alleged victims testified before the district court in Groningen on the third day of the week-long trial.

"I have lost a lot of weight," lamented the student, who is infected with HIV.

The three accused, all HIV-positive, are charged with drugging gay men at coïtus orgies, raping them, and injecting them with blood contaminated with HIV. They are aged 39, 49 and 50.

http://www.breitbart.com/article.php?id=081015140055.stuyjzax&show_article=1

is ook voor eerst dat roxxe een nieuwsbericht over zichzelf post :o

****ed up, maar het zal mij niet gebeuren.

athans, niet door een homo.

moord!

levenslang laten naaien door moordenaars in een bajes...........
;)

Straf van god om naar die orgies te gaan. Sowieso is AIDS de straf van god voor gay men.

die slachtoffers zijn dus behoorlijk double ****ed ..

Ik mag hopen dat je over die uitspraak niet lang hebt nagedacht Big T :s

pff ze moeten maar niet gay zijn :p wel ****ed up om zoiets te doen , ziek gewoon ...

Straf van god om naar die orgies te gaan. Sowieso is AIDS de straf van god voor gay men.

Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.

Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.

Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.

Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.

Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.

T is moslim geworden.

Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.

Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.

Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.

Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.

Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.

de grootste fout die je kunt maken is een homo de rug toekeren............dan kun je erop wachten tot je genaaid wordt.
:D

Terug
Naar boven