Ohw my ****ING god. Dus homo's komen een cultuur omverwerpen omdat ze met elkaar willen trouwen?Wat is dat voor een uiterst zwakke en debiele cultuur? Die verdient het om omvergeworpen te worden. Daarbij: helaas voor de cultuur, maar hij IS AL OMVERGEWORPEN.
a. coffee shops zijn gedoogd. Ze zijn niet legaal, en ik kan me dus ook niet voorstellen dat ze dat er door kunnen drukken. Daarbij: ik mag hopen dat de politie wat beters heeft te doen dan marihuana gebruikers op te pakken. Ander weten we iig een manier om de uitgaven aan een deel van Nederland met 80% geestgestoorden te korten.
b. Euthanasie. Euthanasie is bij de wet geregeld. Als een Arubaan euthanasie wil laten plegen en hij stapt naar het hoge gerechtshof, met een gegronde aanvraag: dan ga ik er van uit dat het inderdaad zal plaatsvinden. Dat hoop ik in ieder geval. Prima dat 80% van de cultuur daar luistert naar een puntmuts die een paar duizend km verderop loopt te prevelen, maar blijf met je poten van de dood van andere mensen af. Sterf zelf een pijnlijke dood, niemand verbied dat, maar geef mensen met wat meer verstand de mogelijkheid om een waardige dood te sterven.
In het artikel komt ook de uiterst pijnlijke fout naar voren om politiek en religie door elkaar te halen. Veel plezier in de middeleeuwen. K*tcultuur.
reactie van een hedendaagse sukkel, die zich ook niet meer interesseert voor normen en waarden?

Wat is dat voor een uiterst zwakke en debiele cultuur? Die verdient het om omvergeworpen te worden. Daarbij: helaas voor de cultuur, maar hij IS AL OMVERGEWORPEN.