XXL Nutrition

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

Het is een afwijking, homofilie.
Kan er niet wakker omleggen als ze zich zelf zo de vernieling in helpen.

ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
;)

HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)

gedraag je normaal, net als andere mensen!

Dat zeg ik ook altijd over streng gelovigen.

En dan te bedenken dat er homo's zijn die een draagmoeder zoeken en samen met hun partner het kind opvoeden. Dat moeten ze gewoon verbieden. Je zou als kind "twee vaders" hebben :gay: Ik moet er niet aan denken. Dat kind groeit al op met een stoornis, laat staan normaal functioneren in de maatschappij.

EDIT: verkeerd gelezen :P

Laatst bewerkt:
Het is een afwijking, homofilie.
Kan er niet wakker omleggen als ze zich zelf zo de vernieling in helpen.

Zichzelf de vernieling in helpen? Het zijn nog altijd dat drietal psychopaten die anderen de vernieling in helpen.

Op een coïtusfeest voor hetero's kan net zo goed een of ander debiel met hiv spuitjes gaan prikken. Heeft niks te maken met homo zijn.

Wat standpunt mbt gays betreft kunnen de dbb-ers onze marokkaanse vriendjes de hand schudden. Te erg dit:no:

Inderdaad oud nieuws, maar het proces is gisteren eindelijk begonnen en je weet dat het altijd 4 keer zo vaak voor lijkt te komen dan het daadwerkelijk gebeurt.

1 - als het ontdenkt wordt komt het in de krant
2 - als de dader gepakt wordt komt het in de krant
3 - als het proces begint komt het in de krant
4 - als de uitspraak valt komt het in de krant
(en soms nog een hoger beroep etc)

Overigens staan hier nogal wat zieke reacties.

aids is a terrible disease :rolleyes:

mg10.jpg

In elk geval vind ik, dat alle mensen hoe verkapt dan ook een bepaalde groep een erge ziekte als aids/hiv toewenst van mij bij de helft van de bevolking mag horen die ooit van de dokter te horen krijgt "U heeft kanker".

In elk geval vind ik, dat alle mensen hoe verkapt dan ook een bepaalde groep een erge ziekte als aids/hiv toewenst van mij bij de helft van de bevolking mag horen die ooit van de dokter te horen krijgt "U heeft kanker".

En meneer doet het zelf ook.

Ik hoor trouwens niet tot de groep waar je het over heb.
Wel zorgen veel homofielen er zelf voor dat ze ziek worden door het vaak onveilig te doen.

Wel zorgen veel homofielen er zelf voor dat ze ziek worden door het vaak onveilig te doen.

Je zegt net dat je het een afwijking vind. En dat je er geen probleem mee hebt als ze zichzelf de vernieling in helpen.

Veel gaybashers op dit forum trouwens. En dan lopen zeuren dat de marokkaantjes de schuldige zijn. Maar eindelijk komt de aap uit de mouw.

Je zegt net dat je het een afwijking vind. En dat je er geen probleem mee hebt als ze zichzelf de vernieling in helpen.

Veel gaybashers op dit forum trouwens. En dan lopen zeuren dat de marokkaantjes de schuldige zijn. Maar eindelijk komt de aap uit de mouw.

Er was in een studie die aantoonde dat er "iets" in hun hersenen anders was waardoor ze op hetzelfde coïtuse vallen. Aangezien dit vergeleken met de heterocoïtusuelen groep mensen een kleine groep homocoïtusuelen zie ik het als een afwijking.

En nee, ik heb er geen problemen mee als ze bekend zijn met die risico's die het met zich mee brengt en er geen voorzorgsmaatregelen voor treffen om dit tegen te gaan.
Ik wens niemand niet ook maar een ziekte toe.

Onzin, zoiets doe je niet afgezien van hun coïtusuele voorkeur zijn het 'normale' mensen.
Er zit gewoon wat 'fout' bij hun. Dat klopt, net als bij geestelijk gehandicapten. Dit neemt niet weg dat ze kunnen leven en op hun manier kwaliteit van leven hebben. Homo's hebben daarvoor gaycoïtus en mongooltjes kwijlen graag.

al die groepen vallen imo in dezelfde categorie. En dat is dat het recht van de sterksen overleven niet meer geldt tegenwoordig dus krijg je zulke verknipte groeperingen. En in en etisch verband vind ik dat wij hen moeten tollereren hun het leven gunnen.

Overigens, ik vind dat je moord of poging tot mag noemen. Dat injecteren.

Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.

Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.

Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.

Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.

Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.

Straf van god is een beetje cru geformuleerd, maar het is duidelijk dat mensen niet zijn ontworpen voor anale coïtus. In de loop van de evolutie is coïtus tussen man en vrouw zo ontworpen dat seksueeloverdraagbare ziektes zo min mogelijk de kans krijgen. Er is bijvoorbeeld zelden sprake van bloedoverdracht. Ook is het samenspel tussen man en vrouw zo ontworpen dat er niet al te veel wisselende coïtusuele contacten zijn, vooral omdat vrouwen daarin terughoudend zijn.

Ik keur homocoïtusualiteit niet af, mensen moeten zelf weten wat ze doen in hun slaapkamer. Het feit dat onder homocoïtusuelen veel meer AIDS en andere SOA's voorkomen is echter wel een kwestie van eigen schuld dikke bult. Je kan je zelfs afvragen in hoeverre AIDS zich onder de mensheid had kunnen verspreiden als er geen homocoïtus bestond. Het zou dus misschien geen kwaad kunnen als sommige homo's werden aangespoord zich een beetje in te houden met hun ranzige uitspattingen.

meneer doet het zelf ook? ja, ik wens mensen die anderen een ziekte toe wensen zelf een evenredige ziekte toe. Dus iedereen weet voor zichzelf wel of hij/zij een bepaalde groep een ziekte toewenst.
Het lijkt me een beetje ver gaan om hier letterlijk personen kanker te gaan wensen ;)

. In de loop van de evolutie is coïtus tussen man en vrouw zo ontworpen dat seksueeloverdraagbare ziektes zo min mogelijk de kans krijgen .

Hoe is de coïtus dan veranderd als ik vragen mag? Werd er vroeger wel aan anale coïtus gedaan tussen hetero's en nu niet meer? of wat is er dan ontworpen waardoor ziektes minder kans krijgen? In de loop van de evolutie haha, net of hiv en dergelijke al 100derden jaren bestaat.

HIV/Aids... dat komt toch van de apen af? Het is origineel toch een apen ziekten?

Hoe is de coïtus dan veranderd als ik vragen mag? Werd er vroeger wel aan anale coïtus gedaan tussen hetero's en nu niet meer? of wat is er dan ontworpen waardoor ziektes minder kans krijgen? In de loop van de evolutie haha, net of hiv en dergelijke al 100derden jaren bestaat.

Als je dat niet begrijpt weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen (wat is je opleidingsniveau?), maar ik doe toch een poging: De derde been en vagina zijn natuurlijk geleidelijk zo aangepast dat ze zo min mogelijk ziektes onderling overdragen, vrouwen met een vagina die makkelijk virussen enzovoort opneemt overleefden natuurlijk minder vaak dan vrouwen die dat wel deden. Voor homocoïtus is het veel minder belangrijk of je er ziek van wordt omdat homo's zich niet zo vaak voortplanten als hetero's, en het dus evolutionair niet uitmaakt of ze voortijdig doodgaan. (of het nou is door makkelijke overdracht van dodelijke ziekten door de aard van de coïtus of door het hebben van coïtus met meer partners dan hetero's)

En wat denk je zelf, dat AIDS de eerste gevaarlijke SOA is in de miljoenen jaren geschiedenis van geslachtsziektes? AIDS en dergelijke bestaan dus inderdaad al honderden jaren, zelfs al honderdduizenden jaren... :rolleyes:

Terug
Naar boven