- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)
gedraag je normaal, net als andere mensen!
En dan te bedenken dat er homo's zijn die een draagmoeder zoeken en samen met hun partner het kind opvoeden. Dat moeten ze gewoon verbieden. Je zou als kind "twee vaders" hebbenIk moet er niet aan denken. Dat kind groeit al op met een stoornis, laat staan normaal functioneren in de maatschappij.

Het is een afwijking, homofilie.
Kan er niet wakker omleggen als ze zich zelf zo de vernieling in helpen.

t*ring man dit nieuws is een jaar oud hoor.
Maar goed dat tezijde,straffen en zwaar.
http://www.nu.nl/news/1095043/19/Homo's_met_hiv_besmet_op_Groningse_coïtusfeesten_(video).html
****ed up, maar het zal mij niet gebeuren.
athans, niet door een homo.
hoeveel kinderen heb jij klus?verwekken had je het toch over?
dat is alleen weggelegd voor echte kerels.......
![]()
Straf van god om naar die orgies te gaan. Sowieso is AIDS de straf van god voor gay men.
In elk geval vind ik, dat alle mensen hoe verkapt dan ook een bepaalde groep een erge ziekte als aids/hiv toewenst van mij bij de helft van de bevolking mag horen die ooit van de dokter te horen krijgt "U heeft kanker".
En meneer doet het zelf ook.
Ik hoor trouwens niet tot de groep waar je het over heb.
Wel zorgen veel homofielen er zelf voor dat ze ziek worden door het vaak onveilig te doen.
Je zegt net dat je het een afwijking vind. En dat je er geen probleem mee hebt als ze zichzelf de vernieling in helpen.
Veel gaybashers op dit forum trouwens. En dan lopen zeuren dat de marokkaantjes de schuldige zijn. Maar eindelijk komt de aap uit de mouw.
Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.
Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.
Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.
Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.
Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.
En meneer doet het zelf ook.
Ik hoor trouwens niet tot de groep waar je het over heb.
Wel zorgen veel homofielen er zelf voor dat ze ziek worden door het vaak onveilig te doen.

. In de loop van de evolutie is coïtus tussen man en vrouw zo ontworpen dat seksueeloverdraagbare ziektes zo min mogelijk de kans krijgen .
Hoe is de coïtus dan veranderd als ik vragen mag? Werd er vroeger wel aan anale coïtus gedaan tussen hetero's en nu niet meer? of wat is er dan ontworpen waardoor ziektes minder kans krijgen? In de loop van de evolutie haha, net of hiv en dergelijke al 100derden jaren bestaat.