MuscleMeat

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.

Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.

Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.

Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.

Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.
En dan te bedenken dat er homo's zijn die een draagmoeder zoeken en samen met hun partner het kind opvoeden. Dat moeten ze gewoon verbieden. Je zou als kind "twee vaders" hebben :gay: Ik moet er niet aan denken. Dat kind groeit al op met een stoornis, laat staan normaal functioneren in de maatschappij.

:roflol: het probleem lost zichzelf op

En dan te bedenken dat er homo's zijn die een draagmoeder zoeken en samen met hun partner het kind opvoeden. Dat moeten ze gewoon verbieden. Je zou als kind "twee vaders" hebben :gay: Ik moet er niet aan denken. Dat kind groeit al op met een stoornis, laat staan normaal functioneren in de maatschappij.

Als homo leef je biologisch ingelegt, als laatste verlengstuk in een familie of generatie. Het maakt immers toch niet uit wat er na jou bestaan gebeurd. Dus geniet je maar volop van coïtus zonder condoom. Verspreiding is hun pakkie aan niet. Zij nemen, maar de evolutionaire pressie om te geven ontbreekt.

Kinderen hebben is niet alleen leuk en iets tonen binnen het sociale model, als vader of moeder speelt de primitieve voortstuwing van je genetische materiaal een rol in het hebben van een hart voor kinderen.

Het diepste fundament van een drive tot grootbrenging van een jong mens ontbreekt dus bij homo's. Een kwestie om in ieder geval over na te denken.

Als homo leef je biologisch ingelegt, als laatste verlengstuk in een familie of generatie. Het maakt immers toch niet uit wat er na jou bestaan gebeurd. Dus geniet je maar volop van coïtus zonder condoom. Verspreiding is hun pakkie aan niet. Zij nemen, maar de evolutionaire pressie om te geven ontbreekt.

Kinderen hebben is niet alleen leuk en iets tonen binnen het sociale model, als vader of moeder speelt de primitieve voortstuwing van je genetische materiaal een rol in het hebben van een hart voor kinderen.

Het diepste fundament van een drive tot grootbrenging van een jong mens ontbreekt dus bij homo's. Een kwestie om in ieder geval over na te denken.

daarom heet het ook een HOMO FIEL!

spellingsfoutje waarschijnlijk.
;)

True, en toch zijn er homo's die kinderen verwekken.

Wat zei ik nou net? Draagmoeders.

ik zei het al eerder
heel veel homofielen zijn gewoon getrouwd en hebben kinderen, zij zijn bang om het etiket opgeplakt te krijgen...vaak zijn dit dan ook nog christenen :D
zelfmoord komt vaak voor onder dit groepje

ik zei het al eerder
heel veel homofielen zijn gewoon getrouwd en hebben kinderen, zij zijn bang om het etiket opgeplakt te krijgen...vaak zijn dit dan ook nog christenen :D
zelfmoord komt vaak voor onder dit groepje

homo's kunnen geen christenen zijn want dan waren ze allang de kerk uitgetrapt!
:mad:

zelfmoord is ook een zonde, dus niet weggelegd voor christenen.......

lol klussie
deze mensen weten dat ook, daarom hebben ze het er zo moeilijk mee, als je een homofiel bent dan blijf je dat ook
ik vind dat het bloed (van de mensen die hierom zelfmoord plegen) aan de handen van alle christenen kleeft. Je zou ze juist moeten helpen ipv vergallen, je bent toch geen moslim

lol klussie
deze mensen weten dat ook, daarom hebben ze het er zo moeilijk mee, als je een homofiel bent dan blijf je dat ook
ik vind dat het bloed (van de mensen die hierom zelfmoord plegen) aan de handen van alle christenen kleeft. Je zou ze juist moeten helpen ipv vergallen, je bent toch geen moslim

ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
;)

HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)

gedraag je normaal, net als andere mensen!

precies, ze zijn ziek en kunnen er niets aan doen..wat ze wel kunnen proberen is zichzelf normaal gedragen, en daar waren we net geweest...gezinnetje+kinderen+hun lusten niet meer kunnen beheersen, en dan dus zelfmoord. Zeker wanneer ze christen zijn, ze nemen het geheim liever mee in hun graf dan dat ze als pariah's worden behandeld door hun narrow-minded geliefden. Erg sneue zaak.
Maar ja ik vind het ook smerig hoor, die 40 jarige mannen die elkaar ppen op parkeerplaatsjes langs de nederlandse snelwegen...ze moeten het echter zelf weten, oprotten met hun aids though

ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
;)

De arrogantie van de sprookjesboeklezer.

Als mensen leven en denken naar jou maatstaven zijn ze dus normaal?
en waarom zijn ze ziek?
leven en laat leven, dit soort vieze praktijken komt ook veelvuldig onder hetero's voor.

Daders van dit delict zwaar bestraffen

Waarom zouden ze die kerels moeten straffen? De betreffende slachtoffers laten zich vrijwillig en zonder condoom in de kont nken door de eerste de beste onbekende homo. Wonder boven wonder lopen ze aids op. Die zagen we niet aankomen.

;)

GHRISTENEN zijn ZIEK .......... ( dat is een FEIT )

gedraag je rationeel, net als slimme mensen.

GHRISTENEN zijn ZIEK .......... ( dat is een FEIT )

gedraag je rationeel, net als slimme mensen.

+1 Psychose...ook geloof in sprookjes kan je behandelen.
Maar omdat ze bv in de kerk omringt zijn door massa's andere spygotische medemensen denken ze allemaal dat het echt is.

Terug
Naar boven