- Waardering
- 30
En dan te bedenken dat er homo's zijn die een draagmoeder zoeken en samen met hun partner het kind opvoeden. Dat moeten ze gewoon verbieden. Je zou als kind "twee vaders" hebbenVreemdgenoeg geef ik T gelijk.
Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.
Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.
Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.
Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.
Ik moet er niet aan denken. Dat kind groeit al op met een stoornis, laat staan normaal functioneren in de maatschappij.

het probleem lost zichzelf op