AndroidHealthClinic

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

let jij wel op? Klusmier drijft zijn geloof door. Hij wil dat we allemaal die ziekte krijgen. Het is gewoon niet normaal hoe hij over sommige dingen denkt. Gewoon ziek is dat!

echt te triest voorwoorden en dat noemt zich dan een volwassen vent. Geloof me ik heb in de psychiatrie gewerkt maar deze vogel van een klusmier kan zo regelrecht opgenomen worden.

ps; jammer dat me vorige post is weggehaald. had graag dat die dat gelezen had

je mag me ook een PM sturen als je me zo graag iets wilt mededelen.
;)

ik ben niet ziek, ik veroordeel het gedrag van mensen............wat is daar verkeerd aan?

het feit dat ik homofilie een ziekte noem, is omdat homo's zich IMO vrij extreem gedragen, en intolerant zijn tov andere culturen die homofilie niet willen accepteren.

je mag me ook een PM sturen als je me zo graag iets wilt mededelen.
;)

ik ben niet ziek, ik veroordeel het gedrag van mensen............wat is daar verkeerd aan?

het feit dat ik homofilie een ziekte noem, is omdat homo's zich IMO vrij extreem gedragen, en intolerant zijn tov andere culturen die homofilie niet willen accepteren.

je veroordeeld idd het gedrag van mensen, je probeert ze in hokjes te stoppen. Dat is wat je fout doet vind ik. Je mag best een mening hebben. Dat mag blijkbaar iedereen hier in NL. Maar je mag imo geen mensen veroordelen.
Daarbij vind ik gewoon dat je je teveel laat lijden door je geloof, ik bedoel je bent wel erg extreem bezig soms met overtuigingen ed.

edit; en begrijp me niet verkeerd. Ik heb niks tegen een godsdienst etc. Maar ik kan wel kwaad worden als mensen niet meer ''goed'' nadenken en dus gewoon zonder na te denken keuzes maken omdat hun geloof dat zo zegt.

Laatst bewerkt:
je veroordeeld idd het gedrag van mensen, je probeert ze in hokjes te stoppen. Dat is wat je fout doet vind ik. Je mag best een mening hebben. Dat mag blijkbaar iedereen hier in NL. Maar je mag imo geen mensen veroordelen.
Daarbij vind ik gewoon dat je je teveel laat lijden door je geloof, ik bedoel je bent wel erg extreem bezig soms met overtuigingen ed.

ok, weet je ook waarom?

lees dit bijvoorbeeld maar eens:
http://www.lifesitenews.com/ldn/2007/apr/07041804.html

niemand wil graag dat buitenstaanders hun cultuur komen omverwerpen, daarom zijn er in NL/Belgie zoveel discussies over marokkanen enz.; op de Antillen is datzelfde probleem met homo's.
;)

ok, weet je ook waarom?

niemand wil graag dat buitenstaanders hun cultuur komen omverwerpen, daarom zijn er in NL/Belgie zoveel discussies over marokkanen enz.; op de Antillen is datzelfde probleem met homo's.
;)

Daar kan ik me dan iets bij voorstellen. Al blijft dat natuurlijk niet de juiste manier om er mee om te gaan imo.

Ik doelde niet alleen op je uitspraken over homocoïtusuelen maar je hebt ook wel eens van die andere opmerkingen. Dan denk ik bij mezelf klusmier weet je wel wat je zegt? Zulke extreme uitlatingen... en daardoor ga ik vraagtekens zetten bij het christendom? we leven in de 21ste eeuw weet je, niet in 1600.
Ik probeer je nu echt niet de grond in te knallen of zo, al komt dat vaak zo over. Dit komt vooral voor omdat ik er wat boos van word.

Daar kan ik me dan iets bij voorstellen. Al blijft dat natuurlijk niet de juiste manier om er mee om te gaan imo.

Ik doelde niet alleen op je uitspraken over homocoïtusuelen maar je hebt ook wel eens van die andere opmerkingen. Dan denk ik bij mezelf klusmier weet je wel wat je zegt? Zulke extreme uitlatingen... en daardoor ga ik vraagtekens zetten bij het christendom? we leven in de 21ste eeuw weet je, niet in 1600.
Ik probeer je nu echt niet de grond in te knallen of zo, al komt dat vaak zo over. Dit komt vooral voor omdat ik er wat boos van word.

je hebt gelijk, religie hoort eigenlijk ook niet thuis op een BB forum.......mijn handtekening heb ik daarom al aangepast.

ik wil niet dat mijn geloofsovertuiging mijn trainingen teniet gaat doen, zodat ik straks geen fatsoenlijk commentaar meer krijg op mijn prestaties.
;)

je hebt gelijk, religie hoort eigenlijk ook niet thuis op een BB forum.......mijn handtekening heb ik daarom al aangepast.

ik wil niet dat mijn geloofsovertuiging mijn trainingen teniet gaat doen, zodat ik straks geen fatsoenlijk commentaar meer krijg op mijn prestaties.
;)

zo bedoel ik het niet hoor klusmier, ik bedoel niemand houdt je tegen om iets over je religie in je handtekening te zetten..

Waarom quote je mij, BuilderB??? :D

zo bedoel ik het niet hoor klusmier, ik bedoel niemand houdt je tegen om iets over je religie in je handtekening te zetten..

het wekt alleen maar negatieve reacties op, en men associeert mij alleen nog maar met de boodschapper die het licht komt brengen......
:o

dan maar liever wat nuttige links in mijn handtekening, waar IEDEREEN wat aan heeft!
;)

de ene homo besmet de andere
ze zijn met uitsterven bedreigd :eek:

Wat zitten hier toch veel rare mensen eigenlijk.

ok, weet je ook waarom?

;)

Ohw my ****ING god. Dus homo's komen een cultuur omverwerpen omdat ze met elkaar willen trouwen? :roflol: Wat is dat voor een uiterst zwakke en debiele cultuur? Die verdient het om omvergeworpen te worden. Daarbij: helaas voor de cultuur, maar hij IS AL OMVERGEWORPEN.

“If we accept gay marriage, would we next have to accept Holland's marijuana bars and euthanasia?” said government spokesman Ruben Trapenberg in 2005. “They have their culture, we have ours.”

a. coffee shops zijn gedoogd. Ze zijn niet legaal, en ik kan me dus ook niet voorstellen dat ze dat er door kunnen drukken. Daarbij: ik mag hopen dat de politie wat beters heeft te doen dan marihuana gebruikers op te pakken. Ander weten we iig een manier om de uitgaven aan een deel van Nederland met 80% geestgestoorden te korten.

b. Euthanasie. Euthanasie is bij de wet geregeld. Als een Arubaan euthanasie wil laten plegen en hij stapt naar het hoge gerechtshof, met een gegronde aanvraag: dan ga ik er van uit dat het inderdaad zal plaatsvinden. Dat hoop ik in ieder geval. Prima dat 80% van de cultuur daar luistert naar een puntmuts die een paar duizend km verderop loopt te prevelen, maar blijf met je poten van de dood van andere mensen af. Sterf zelf een pijnlijke dood, niemand verbied dat, maar geef mensen met wat meer verstand de mogelijkheid om een waardige dood te sterven.

In het artikel komt ook de uiterst pijnlijke fout naar voren om politiek en religie door elkaar te halen. Veel plezier in de middeleeuwen. K*tcultuur.

Dus als je je extreem gedraagt dan ben je ziek. Haha, selfownage Klus.:D

De vrijheid om als mens te zijn wie je bent, is belangrijker dan die absurde regeltjes die uit naam van e.a. opperwezen verzonnen zijn. Een culturele uiting op basis van een waanidee heeft toch ook helemaal geen recht van spreken. En al helemaal niet als het gaat om het niet accepteren van mensen om wie ze zijn.

Hmz, ik vind je theorie wat wankel. Maar het blijft lastig om de waardeloze termen van de evolutietheorie aan een leek uit te leggen.

[Link niet meer beschikbaar]

AIDS bestaat blijkbaar max. zo'n 106 jaar, minimaal 75 jaar. Vrij nieuw. En nu al behoorlijk divers in z'n verschillende subtypen. AIDS = evolution.

Yep, en uiteindelijk zal de mens waarschijnlijk resistent worden. En vroeger of later zal er wel weer een nieuwe ziekte opduiken.

Ik heb even mijn universiteitsverbinding met onbeperkte toegang tot wetenschappelijke onderzoeken geprobeerd te gebruiken om iets over mijn theorie te vinden, maar dat is niet gelukt tot nu toe. Wat ik wel vond is dit (voor iedereen toegankelijk) artikel:

Although most people today understand that hugging an HIV-positive person will not put them at risk, many still have misconceptions about transmission in the bedroom. One important myth to dispel is that women frequently act as agents of transmission. In fact, research shows that HIV in the United States is overwhelmingly transmitted from men to other men and from men to women. This is because it is much more difficult for women to infect men or other women than it is for men to infect their coïtusual partners. Women simply don’t typically release emissions that carry high viral loads. Yes, it’s possible for a woman to infect a man or another woman during coïtusual intercourse. But is it very likely? No.

The fact of the matter is that HIV is most easily transmitted coïtusually via anal intercourse from the penetrator to the penetrated. This is because the lining of the rectum is one cell thick while the lining of the vaginal wall is considerably thicker. Thus, tearing occurs much more easily during anal intercourse – especially without lubricant. These tears are prime sites for the virus to infiltrate the human body. Coupled with this is the greater presence of lymphoid tissue in the rectum versus the vagina. This tissue is a vital pathway into the body for HIV. Without it, the virus would have a much more difficult time successfully infecting its target. Thus, more passionate or aggressive penetration isn’t the only factor that makes for risky anal intercourse. The virus can be (and often is) transmitted through vaginal intercourse. But human anatomy makes anal intercourse more risky.

Some of the most surprising data on HIV transmission concerns the difficulty of becoming infected during certain coïtusual activities. Even the highest-risk coïtusual behavior carries a relatively low probability of transmission. For HIV-negative receptive partners during unprotected anal coïtus with known positive partners, there is about a 1 in 120 change of becoming infected. For HIV-negative “tops,” the risk unprotected anal coïtus per encounter with an HIV-positive bottom is about 1 in 1,600. While these per-encounter risks are relatively low, the aggregate annual risk that an average person encounters is significantly higher. It’s important to keep in mind, however, that these data are for coïtusual encounters with known HIV-positive partners. The risks for transmission during encounters with partners of unknown HIV status are lower.

Voor de rest van het artikel klik op link.

Uit het dikgedrukte zinnetje blijkt dus al dat coïtus tussen man en man eigenlijk essentieel is voor verspreiding van HIV. Mannen kunnen het wel overbrengen op vrouwen, maar daarvoor moeten zij in de eerste plaats wel besmet zijn, en dat gaat dus eigenlijk alleen door coïtus met een andere man te hebben. Kortom, zonder homo-coïtus was AIDS veel minder wijdverspreid geweest, zoals ik al zei.

Ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat homo's zondig zijn of wat dan ook, alleen maar een feit vaststellen.

Zelda heeft wel een goed punt. Bij hetero's kiezen de vrouwen toch meer voor de wat duurzame relaties en wachten wat langer met coïtus. Daardoor hebben hetero's in het algemeen een beperkt aantal partners. Daarbij raakt een man niet zo snel besmet door een vrouw, zodat er maar heel weinig hetero mannen zijn om vrouwen te besmetten. Enkel de hetero mannen die langdurig gemeenshap hebben met een patient of heel veel partners hebben lopen HIV op.

In een gemeenschap met homo- en bicoïtusuele mannen kunnen die mannen onderling zoveel coïtus hebben als ze maar zin in hebben, ook met mannen die ze nauwelijks kennen. Niet dat homomannen altijd meer promiscue zijn dat hetero mannen, maar omdat ze geen vrouw nodig hebben voor de daad hoeft er niet gewacht to worden tot ze overtuigd is van de duurzaamheid in liefde in een relatie. Daarnaast lopen alle mannen die zich laten nemen een flink risico op besmetting, waardoor het virus zich in korte tijd kan verspreiden.

weten mensen zelf eigenlijk vaak niet dat ze HIV hebben ofzo?

weten mensen zelf eigenlijk vaak niet dat ze HIV hebben ofzo?

Vraag: Wat merk je als je hiv hebt opgelopen?
Merk je iets of de een wel de ander niets?
Merken sommige nooit wat? en zo ja,,,binnen hoeveel tijd moet je iets merken?

Ik las iets over koorts en nachtzweten...heeft iedereen dat dan? en binnen hoeveel tijd moet je dat merken?

Antwoord
Een recente hiv-infectie (primaire hiv-infectie) kan tijdelijke symptomen opleveren (accuut retroviraal syndroom.)

Als deze optreden (wat bij de meerderheid het geval is) beginnen ze bijna altijd in de periode 2 - 6 weken na dato infectie. Iets eerder kan, tot (zeer uitzonderlijk) weken later.

De symptomen houden enkele dagen tot een enkele keer een maand of nog langer aan (meestal 1 - 2 weken.) Koorts komt verreweg het meest voor.

De symptomen doen sterk aan griep denken. Soms gelijken ze op Pfeiffer en een enkele keer hebben ze een Meningitis-achtig beeld. Mengbeelden komen voor.

De symptomen kunnen o.a. inhouden: Koorts, vermoeidheid, huiduitslag, droge/ schilferige huid, diahrree (soms met flink afvallen) misselijkheid, spierpijn, gewrichtspijn, ontstekinkjes in de mond/ slijmvliezen, keelpijn, hoofdpijn, nekstijfheid, vlekken voor de ogen zien, hevig nachtzweten, verhoogde leverenzymen, en opgezette lymfeklieren.
Het laatste kan soms zeer langdurig, een enkele keer blijvend, aanwezig zijn.
Alle genoemde symptomen komen echter ook voor bij legio andere aandoeningen, en voor velen kan stress een trigger zijn.

Aan de hand van symptomen kan niemand uitmaken of er wel of geen sprake is van hiv-infectie.

Alleen een hiv-test kan, zeker na 3 maanden dato mogelijk risico, een klip en klaar antwoord geven.

:[ ik hou het wel bij rukken dan

nee hoor :) meer in de richting van smetvrees :P

niet zo'n fijn idee dat er ook vrouwen rondlopen met HIV zonder dat ze het weten.
Is er misschien een schatting van hoeveel mensen er in Nederland rondlopen met hiv?

Terug
Naar boven