Fitness Seller

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

Het laatste wat ik erover zeg, en dat is ook het enige waar we het niet over eens zijn...is dat ik er niet over eens ben dat hetero's zich hebben aangepast en homo's niet.
Het is gewoon een gegeven dat je van anale coïtus sneller hiv hebt als van vaginale coïtus, dat heeft niks met de evolutie te maken. En ik moet me er telkens weer kapot om lachen als je dat zegt :D
Dat mensen zichzelf in loop der jaren gaan beschermen en zich veranderingen aanpassen dat hoef je me echt niet uit te leggen, maar dat dat bij hetero's beter is gegaan als homo's dat vind ik heel mooi verzonnen. Het is zo iets als dweilen met de kraan open, omdat homo's door hetero's worden gemaakt. Meer kan ik er niet over zeggen, dan snap je mij gewoon niet.

aangezien je mij probeert uit te leggen dat je niks etc tegen homo's hebt, terwijl ik dat ook helemaal niet denk. Deze discussie heeft er niks mee te maken of je het voor homo's opneemt of niet.

Kijk, je moet het zo zien: iedereen die geboren is, heeft ouders die vaginale coïtus hebben gehad. Het is dus heel belangrijk dat deze vorm van coïtus zo veilig mogelijk is. Individuen die door vaginale coïtus niet zo makkelijk ziek worden hebben daar gewoon dik voordeel van en krijgen meer kinderen. Weerstand tegen anale coïtus is gewoon minder belangrijk omdat veel minder mensen anale coïtus hebben, en de mensen die het hebben, sowieso al minder kinderen krijgen. Er wordt dus minder sterk op geselecteerd, misschien zelfs helemaal niet.

Heb je proof zelda, dat dat evolutionair verklaard is of vermoed je dat gewoon ?

Dat is volgens mij min of meer algemeen geaccepteerd ja. Ik zal kijken of ik een artikel kan vinden. :)

Straf van god om naar die orgies te gaan. Sowieso is AIDS de straf van god voor gay men.

oh brother, account gehacked?

Ik mag hopen dat je over die uitspraak niet lang hebt nagedacht Big T :s

dit soort dignen zijn ik en ik denk anderen niet van je gewend?

je lijkt klusmier wel man

Vreemdgenoeg geef ik T gelijk.

Ik zeg ook eerlijk dat ik het verschijnsel niet fijn vind, ik vind het maar moelijk te accepteren dat er mensen zijn die geen aantrekkingskracht van de andere coïtuse voelen.

Homo's hebben daardoor geen voortplantingsdrangs en daardoor is er een absentie van geweten, waaruit gedrag voortvloeit waar zij de consequenties niet van voelen zoals wij vrouwen jagers die wel voelen en ons ook naar die inversteringsnorm gedragen.

Het homoleven bestaat genetisch uit roekeloos leven want zij zijn het eindstation van hun genetische ketting binnen de evolutie. Grissen en de beest uithangen met scherven wordt dus het motto.

Begrijp me niet verkeerd prima dat iemand het is, in mijn kring is er ook iemand uit de kast gekomen. Maar als hetero is het storend als ze je aankijken en vieze trekjes laten vallen die hun gelaatstrekken 24 uur met zich meedragen door hun geaardheid.

Met anderen woorden; ik gun het ze wel, net goed?
Nooit gedacht dat er zoveel zouden bijten :roflol:

Gelukkig was mijn reply sarcastisch, no way dat je dat echt meende. :)

AntiChrist.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Eerste pagina ging over homo's. Een paar pagina's verder gaat het alweer over god en jezus.... :D

Maar wie begint er elke keer over? Klus mag zen mening niet zeggen of jullie beginnen er over... beetje sneu

let jij wel op? Klusmier drijft zijn geloof door. Hij wil dat we allemaal die ziekte krijgen. Het is gewoon niet normaal hoe hij over sommige dingen denkt. Gewoon ziek is dat!

echt te triest voorwoorden en dat noemt zich dan een volwassen vent. Geloof me ik heb in de psychiatrie gewerkt maar deze vogel van een klusmier kan zo regelrecht opgenomen worden.

ps; jammer dat me vorige post is weggehaald. had graag dat die dat gelezen had

Ik moet toegeven, op de klusmier 'rolleyes' humor scoort deze boven verwachting :D

homo's kunnen geen christenen zijn want dan waren ze allang de kerk uitgetrapt!
:mad:

zelfmoord is ook een zonde, dus niet weggelegd voor christenen.......

En christenen kunnen blijkbaar niet redeneren. Mein Himmel klusmier. For the sake of 'god'; lees je post aub nog eens door.

verwekken had je het toch over?

dat is alleen weggelegd voor echte kerels.......
:D

Oh oh oh. Wat dom, wat dom, wat dom.

HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)

gedraag je normaal, net als andere mensen!

Toch vreemd dat de weinige instanties die er een probleem in zien een bar slechte staat van 'genezingskracht' hebben. De genezende sector echter, ziet er absoluut geen reden toe om die mensen te behandelen.

Het is ondertussen duidelijk dat christenen, net als moslims of de evolutietheorie tot en met onderschrijven (wat niet zo is), of BIJZONDER gefixeerd zijn op coïtus en dan met name de ANALE variant. Freud zou herhaaldelijk klaar zijn gekomen in de evangelische wereld...

Als je dat niet begrijpt weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen (wat is je opleidingsniveau?), maar ik doe toch een poging: De derde been en vagina zijn natuurlijk geleidelijk zo aangepast dat ze zo min mogelijk ziektes onderling overdragen, vrouwen met een vagina die makkelijk virussen enzovoort opneemt overleefden natuurlijk minder vaak dan vrouwen die dat wel deden. Voor homocoïtus is het veel minder belangrijk of je er ziek van wordt omdat homo's zich niet zo vaak voortplanten als hetero's, en het dus evolutionair niet uitmaakt of ze voortijdig doodgaan. (of het nou is door makkelijke overdracht van dodelijke ziekten door de aard van de coïtus of door het hebben van coïtus met meer partners dan hetero's)

En wat denk je zelf, dat AIDS de eerste gevaarlijke SOA is in de miljoenen jaren geschiedenis van geslachtsziektes? AIDS en dergelijke bestaan dus inderdaad al honderden jaren, zelfs al honderdduizenden jaren... :rolleyes:

Hmz, ik vind je theorie wat wankel. Maar het blijft lastig om de waardeloze termen van de evolutietheorie aan een leek uit te leggen.

Hoe kom je erbij dat ik zeg iets zo is om homo's uit te roeien? Dat maak jij ervan. Ik zeg dat er minder evolutionaire druk was om anale coïtus veiliger te maken dan om vaginale coïtus veiliger te maken. Dat heeft niks met homo's uitroeien te maken. En wat is er mis mee om te beweren dat mensen die ruige coïtus hebben meer kans op ziektes hebben, dat is toch gewoon zo? Ik zeg toch nergens dat alle coïtus behalve heterocoïtus onveilig is? Straks kom je nog met het argument dat internetcoïtus veilig is en daarom homocoïtus ook nooit slecht kan zijn? ???

Je zei dus wél dat geslachtsziektes vroeger niet bestonden, zie quote. Ik heb nooit beweerd dat aids al miljoenen jaren bestaat, alleen gevaarlijke geslachtsziektes wel.

[Link niet meer beschikbaar]

AIDS bestaat blijkbaar max. zo'n 106 jaar, minimaal 75 jaar. Vrij nieuw. En nu al behoorlijk divers in z'n verschillende subtypen. AIDS = evolution.

ik kan je wel vertellen dat een pik besnijden die hele bescherming zo'n beetje teniet doet :P

Dat is wel érg overdreven gesteld. Maar inderdaad, het lijkt een bepaalde verminderde vatbaarheid voor HIV als gevolg te hebben. Geeft te denken :roflol:

Heb je proof zelda, dat dat evolutionair verklaard is of vermoed je dat gewoon ?

Maar wie begint er elke keer over? Klus mag zen mening niet zeggen of jullie beginnen er over... beetje sneu

Kijk, dat is dan weer iemand anders' mening. En als het geven van die mening sneu is, geldt dat ook voor die van klusmier, so what's your point? Ik zie persoonlijk niet in waarom het een ziekte is. Ben ook heel benieuwd naar het argument.

Ik zou eerder een ziekelijke fixatie op anale coïtus herkennen in bepaalde replies in het topic...

Denk dat we kunnen concluderen: homo's die anderen opzettelijk besmetten = langzaam een pijnlijke dood laten sterven, homo's die veilig coïtusen = gewoon behandelen als elk ander mens. Ze vormen een aardige begrenzing op de (te grote) populatie en ze kunnen zich niet voortplanten wat ook een voordeel is (ook al sterft de 'ziekte' nooit uit).

Terug
Naar boven