- Waardering
- 52
Het laatste wat ik erover zeg, en dat is ook het enige waar we het niet over eens zijn...is dat ik er niet over eens ben dat hetero's zich hebben aangepast en homo's niet.
Het is gewoon een gegeven dat je van anale coïtus sneller hiv hebt als van vaginale coïtus, dat heeft niks met de evolutie te maken. En ik moet me er telkens weer kapot om lachen als je dat zegt![]()
Dat mensen zichzelf in loop der jaren gaan beschermen en zich veranderingen aanpassen dat hoef je me echt niet uit te leggen, maar dat dat bij hetero's beter is gegaan als homo's dat vind ik heel mooi verzonnen. Het is zo iets als dweilen met de kraan open, omdat homo's door hetero's worden gemaakt. Meer kan ik er niet over zeggen, dan snap je mij gewoon niet.
aangezien je mij probeert uit te leggen dat je niks etc tegen homo's hebt, terwijl ik dat ook helemaal niet denk. Deze discussie heeft er niks mee te maken of je het voor homo's opneemt of niet.
Kijk, je moet het zo zien: iedereen die geboren is, heeft ouders die vaginale coïtus hebben gehad. Het is dus heel belangrijk dat deze vorm van coïtus zo veilig mogelijk is. Individuen die door vaginale coïtus niet zo makkelijk ziek worden hebben daar gewoon dik voordeel van en krijgen meer kinderen. Weerstand tegen anale coïtus is gewoon minder belangrijk omdat veel minder mensen anale coïtus hebben, en de mensen die het hebben, sowieso al minder kinderen krijgen. Er wordt dus minder sterk op geselecteerd, misschien zelfs helemaal niet.
Heb je proof zelda, dat dat evolutionair verklaard is of vermoed je dat gewoon ?
Dat is volgens mij min of meer algemeen geaccepteerd ja. Ik zal kijken of ik een artikel kan vinden.