MuscleMeat

30 day challenge

Bezoekers in dit topic

En nog 1. Poseren sucks trouwens van alle foto's. Moet ik nog meer voor oefenen.

FullSizeRender7.jpg
 
Nog niemand een reactie? :o

Anyway, ik ga lekker door. Gisteren borst gedaan en triceps. Ik probeer me in vergelijking met vroeger veel meer te concentreren op mijn spieren tijdens de bewegingen om maximale contractie te hebben. Voelt goed. Vandaag benen gedaan. Al iets zwaarder gedaan met squat maar niet noemenswaardig. Ohja, en ik heb heel de tijd honger. Irritant haha. Ik zet die cut in tot eind december. Ik hoop dan onder de 10% te staan en daar vandaan met kcal iets te verhogen op onderhoudsniveau en probeer dan lean te gainen richting 80 kg.
 
Voor diegene die wel deze thread lezen maar geen comments geven. Ik ben lekker door aan het gaan. Besloten om elke maand foto's te maken. Dan is de progressie misschien beter te zien ;). To be continued.
 
Ik zou nooit zonder vlees kunnen man

Of uberhaut maar willen :P ik ben benieuwd wat het je brengt
 
Ik zou nooit zonder vlees kunnen man

Of uberhaut maar willen :P ik ben benieuwd wat het je brengt

Haha, ja ik moet zeggen dat ik een dieet zonder vlees niet trok ook en eet het nu weer. Voelt toch beter.

Update: Gister borst en triceps gedaan. Armen en borst beginnen al meer volume te krijgen. Vandaag rustdag en morgen benen. Foto's over 2 weken.
 
Aan het drogen. Resultaat. Ik ben in 4 weken zwaarder geworden ipv lichter. Spiergeheugen doet z'n werk zullen. Afgelopen 2 weken blijft mn gewicht gelijk terwijl ik zwaar onder m'n onderhoud eet. Sta nu op 81,4 in de sportschool. Ben rond de 3 a 4 kilo zwaarder geworden in 4 weken en ook wat droger geworden. Dus gaat lekker.Volgende week foto's.
 
Back
Naar boven