Fitness Seller

300 test 500 tren cut kuur

• Topic Starter Topic Starter
Gestopt met de clen. De hoofdpijn werd mijn te erg, kon ook niet goed meer functioneren daardoor. Van morgen op de weegschaal gestaan en wat denk je 85kilo heb mezelf dus druk gemaakt om die 2 kilo voor niets:o Ik kijk vandaag en morgen nog even af en misschien dat ik low fat (high) carbs dieet ga proberen . Dit omdat ik merk dat wanneer ik mijn koolhydraten schrap ik zo goed als niet meer afval. Ik heb met een ex bb gesproken en die raden mij dit aan vroeger deed hij dit altijd op deze manier en de personen die hij trainde ook. (heb foto's gezien vloeitje droog:eek:).Vanmiddag schouders /buik nu al zin in en zal vast beter gaan zonder die koppijn! overgens zet ik zo ook mijn 4e spuitje in mijn been.:D

Die ex bodybuildert zette waarschijnlijk ook HGH he.. Sowieso aan t einde van je cut zit je toch wel low vet & carbs ;)

Die ex bodybuildert zette waarschijnlijk ook HGH he.. Sowieso aan t einde van je cut zit je toch wel low vet & carbs ;)
hij heeft nooit hgh gezet , wel werd die altijd heel snel en makkelijk kurk droog. Dus even deze week afwachten dan weekje omgooien kijken wat beter gaat. Klopt op het laatst moet je wel erg laag gaan eerst zien het meeste weg te werken :P

Vandaag benen getraint ging lekker. Dikke pomp in mijn benen trap lopen zag er ook leuk uit.. morge rust dag . Had het iedee dat kracht wat omhoog is gegaan. Training verliep ook veel beter zonder clen

Op hoeveel clen zat je toen de hoofdpijn te erg werd. Zeker als je hartslag hoger werd, werd de hoofdpijn ook erger?

Op hoeveel clen zat je toen de hoofdpijn te erg werd. Zeker als je hartslag hoger werd, werd de hoofdpijn ook erger?
Zat op 80mcg van up. Sochtends was mijn hartslag het hoogst hoofdpijn kreeg ik smiddags en werd dan steeds erger

Zat op 80mcg van up. Sochtends was mijn hartslag het hoogst hoofdpijn kreeg ik smiddags en werd dan steeds erger
Zonde, zo hoog is het nog niet. Teminste je ziet genoeg mensen die op mt clen (wat overgedoseerd, of normaal?) daarboven zitten.

Zonde, zo hoog is het nog niet. Teminste je ziet genoeg mensen die op mt clen (wat overgedoseerd, of normaal?) daarboven zitten.
Ik heb meerdere merken gehad en zat dan op 150/200mcg . En deze werkt veel beter geen sides op hoofdpijn na dan maar hartslag is goed hoog wat ik bij de rest niet had. Het hoeft ook niet mega hoog gedoseert te worden.

Vandaag borst triceps getrant ging lekker dikke pomp er in. Weekend niet getraint, vanaf zondag heb ik vetten wat nabeneden en kh iets omhoog voel me nu stuk beter. Vandaag 5e schotje gezet +hcg in me buikvet ook dit keer vlekkeloos in mijn been.

Oog nu ook wat voller. Houd wel wat vocht vast door mijn cheatday

Slapen word wel gewoon kut om het uur wakker . Zweten valt nog redelijk mee. Hoop dat ik vanacht beter slaap heb nog gelukkig slaap pillen liggen. Morgen rug biceps trainen

Aangepaste voeding schema die ik vanaf zondag doe.
http://s22.postimg.org/4ehu26u0h/carbs.png

Laatst bewerkt:
zin om vanmiddag rug en biceps te trainen. ik hoop dat ik deze week weer begin met vet droppen... is de laatste 2 weken bijna niets af gegaan vanmorgen gewogen en kwam op 85,4 6 onsjes meer als 4 dagen terug.(ik denk vocht, want heb vrij zout gegeten het weekend) Ook ben ik benieuwt wat mijn nieuwe voeding schema gaat doen, voel me in ieder geval stuk beter.

lekker net rug biceps geknald samen met mijn oom! ging erg lekker. vanmorgen nog half uurtje gefietst t*ring zweten me dood. Daarna nog even voor de grap gewogen en die 0.6kilo was er weer af :P was dus echt vocht haha. Vanaf nu ga ik 3 x per week half uurtje fietsen verbrand dan zo 500 kcal+- en aan de hand van de resultaten voeg ik cardio er bij.

Heb nog niet echt sides van de tren/test. Maar zit ook pas in week 3

vandaag even begonnen met 3 dagen clen omdat ik afgelopen week 3 dagen eerder gstopt ben. Zo kan ik ook beetje kijken wat het met de carbs doe.
Hartslag ziek hoog 135-140 en zit gewoon relax achter de pc haha heb het ook behoorlijk warm/hartkloppingen.

Vandaag schouders getraint en hcg+test/tren injectie gezet. Baal er wel van dat mijn vp gewoon niet zak? Zit nu op 1800 ipv 2000 en heb deze week half uur gefiets 3x totaal 1600+- kcals extra verbrand. Het motiveerd niet echt. Maar goed ik hoop dat het veranderd . Vanaf maandag ga ik op 100mcg t3 met 4x pw half uur cardio na de training.

Abs zijn ook minder zichtbaar lijk wat vocht maar weet het niet zeker

Laatst bewerkt:
Kan nu even niet uitgebreid reageren maar als je na 3 weken nog geen vet verloren hebt icm deze gear en dieet.. Is alles wel pluis met je gear? Zit dr niet wat anders in die tren ofzo je gaat t haast wel denken.

Op test tren icm low cals is er überhaupt weinig vocht aanwezig toch.

Kan nu even niet uitgebreid reageren maar als je na 3 weken nog geen vet verloren hebt icm deze gear en dieet.. Is alles wel pluis met je gear? Zit dr niet wat anders in die tren ofzo je gaat t haast wel denken.

Op test tren icm low cals is er überhaupt weinig vocht aanwezig toch.

Ik weet het ook niet maar ookal zou het wat anders zijn zou toch wel wat vet moeten verliezen als je onder onderhoud eet. Ben wel heel iets sneller geiriteerd maar (nog) niet te vergelijke met 50mg tren a ed.. moet wel zegen dat ik bij test e only pas na de 5e week iets zag

Laatst bewerkt:
Ik volg. Mijn blast is ong hetzelfde alleen met mast. Ook allemaal up.
Had hetzelfde met de clen:p

Terug
Naar boven