gymshar1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja momenteel 100+ maar dat komt door de clen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja momenteel 100+ maar dat komt door de clen
Ik kijk vandaag en morgen nog even af en misschien dat ik low fat (high) carbs dieet ga proberen . Dit omdat ik merk dat wanneer ik mijn koolhydraten schrap ik zo goed als niet meer afval. Ik heb met een ex bb gesproken en die raden mij dit aan vroeger deed hij dit altijd op deze manier en de personen die hij trainde ook. (heb foto's gezien vloeitje droog
).Vanmiddag schouders /buik nu al zin in en zal vast beter gaan zonder die koppijn! overgens zet ik zo ook mijn 4e spuitje in mijn been.
hij heeft nooit hgh gezet , wel werd die altijd heel snel en makkelijk kurk droog. Dus even deze week afwachten dan weekje omgooien kijken wat beter gaat. Klopt op het laatst moet je wel erg laag gaan eerst zien het meeste weg te werkenDie ex bodybuildert zette waarschijnlijk ook HGH he.. Sowieso aan t einde van je cut zit je toch wel low vet & carbs![]()

Zat op 80mcg van up. Sochtends was mijn hartslag het hoogst hoofdpijn kreeg ik smiddags en werd dan steeds ergerOp hoeveel clen zat je toen de hoofdpijn te erg werd. Zeker als je hartslag hoger werd, werd de hoofdpijn ook erger?
Zonde, zo hoog is het nog niet. Teminste je ziet genoeg mensen die op mt clen (wat overgedoseerd, of normaal?) daarboven zitten.Zat op 80mcg van up. Sochtends was mijn hartslag het hoogst hoofdpijn kreeg ik smiddags en werd dan steeds erger
Ik heb meerdere merken gehad en zat dan op 150/200mcg . En deze werkt veel beter geen sides op hoofdpijn na dan maar hartslag is goed hoog wat ik bij de rest niet had. Het hoeft ook niet mega hoog gedoseert te worden.Zonde, zo hoog is het nog niet. Teminste je ziet genoeg mensen die op mt clen (wat overgedoseerd, of normaal?) daarboven zitten.
was dus echt vocht haha. Vanaf nu ga ik 3 x per week half uurtje fietsen verbrand dan zo 500 kcal+- en aan de hand van de resultaten voeg ik cardio er bij.Kan nu even niet uitgebreid reageren maar als je na 3 weken nog geen vet verloren hebt icm deze gear en dieet.. Is alles wel pluis met je gear? Zit dr niet wat anders in die tren ofzo je gaat t haast wel denken.
Op test tren icm low cals is er überhaupt weinig vocht aanwezig toch.
Wie zegt dat dit up isIk volg. Mijn blast is ong hetzelfde alleen met mast. Ook allemaal up.
Had hetzelfde met de clen![]()

Hmm ik zie het net staan-_- wist niet dat ig deze doseringen aanhield