MuscleMeat

33 LOG

Thanks mannen ! Was zelf enorm onder de indruk van die 1ste set voor 4. Vorige cyclus kreeg ik er gewoon niet meer dan 2 reps gedaan en voor 3 sets :D. Dus ben eigenlijk al heel de avond gehyped voor volgende week 80kg op sets te doen :p 3 x 3 zou mooi zijn als dat lukt :p

Goeie progressie!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
17/04/2021

Enorm moeite om weer te starten. Vond geen motivatie om terug de draad op te pakken in hoe ik nu squats deed. 5 3 1 draaien was ik vrij snel van overtuigd en de keuze was gemaakt! 1rm bepaald op 150kg om de gewichten te bepalen.

Ook voor de 1ste keer echt FSQs gedaan haha. Weliswaar met 60kg.

Squats:
20kg x 8
40kg x 6
60kg x 8
80kg x 8

Werkset: belt
97.5kg x 5
112.5kg x 5
127.5kg x 12 PR! VID

Jokerset: beltless highbar
90kg x 5

FSQ:
60kg x 5
60kg x 5
60kg x 8

Hammer plate curls:
5kg x 8
10kg x 8
15kg x 8

Barbell curls:
20kg x 8
40kg x 6

2 x Green band curls:
2 sets 12 reps

Al bij al mooie training. Motivatie word wel gevoed door telkens die 3de set all out.

Bijlagen

• VID_20210417_165459_576x324.mp4
    9,2 MB
Hoppa! Gefeliciteerd :D

Lekkere set hoor

Vandaag helemaal zin om weer te benchen. Vandaag staat 110kg weer als laatste en 3de werkset. Ik baseer me tegenwoordig op de 1RM calc van strengthlevel.com om zo de theoretische max te kunnen verhogen. Ik neem deze, omdat deze altijd minder schat dan de meeste die ik al ben tegengekomen. Voor vandaag zou ik graag 110kg x 9 doen. Zullen zien :p

18/04/2021

Kort gezegd. De laatste werkset en een rep verkeerd tellen. Had er 8 geteld :p. Uiteindelijk toch het aantal reps gehaald dat ik wou. Wel een paar reps mijn kont van de bank, maar dan bij het naar beneden gaan van de barbell. Volgende x wat meer hoek in mijn voeten. Verder best een lekkere training.

Benchpress:
20kg x 5
60kg x 5

Werksets:
85kg x 3
97.5kg x 3
110kg x 9 PR!

Technisch niet helemaal tevreden, maar weer een reminder.

Jokerset: slingshot
100kg x 15

Veel trager dan vorige keer bij 18 reps.

CGBP:
60kg x 8
80kg x 8
100kg x 7

2 x Green band tricep pushdown:
4 sets 12 reps elke hand

Standing green band flyes:
25 reps

Bijlagen

• VID_20210418_153202_768x432.mp4
    9,2 MB
Raakt die barbell je borst nu wel of niet? Of zie ik het niet helemaal goed?

Raakt die barbell je borst nu wel of niet? Of zie ik het niet helemaal goed?

Ik heb idd wel eens reps waarbij ik mijn borst net niet raak, maar 9 van de 10 wel. Op basis van de VID is dat idd wel moeilijk te zien. Grote verschil met eerdere vids gaat wel de betere arch zijn en de iet ofwat kleinere rom. Maar als je goed ziet zie je hem wel tikken op basis van de beweging in mijn lijf lijkt me. Ik film hem volgende x wel eens langs voor ;) Kan ook wel eens interessant zijn.

2de rep heb ik niet volgens mij, herinner me dat nog wel een beetje. Maar die reps zijn vaak moeilijker dan de touch n go's :p. Die halen me soms ook ff uit mijn vibe :p.

Laatst bewerkt:
Ik heb idd wel eens reps waarbij ik mijn borst net niet raak, maar 9 van de 10 wel. Op basis van de VID is dat idd wel moeilijk te zien. Grote verschil met eerdere vids gaat wel de betere arch zijn en de iet ofwat kleinere rom. Maar als je goed ziet zie je hem wel tikken op basis van de beweging in mijn lijf lijkt me. Ik film hem volgende x wel eens langs voor ;) Kan ook wel eens interessant zijn.

2de rep heb ik niet volgens mij, herinner me dat nog wel een beetje. Maar die reps zijn vaak moeilijker dan de touch n go's :p. Die halen me soms ook ff uit mijn vibe :p.

petje af hoor! 110 kg en dan 9 reps is gruwelijk sterk.

Nu ik nog :p

petje af hoor! 110 kg en dan 9 reps is gruwelijk sterk.

Nu ik nog :p

Nu door over te gaan op 5 3 1 werd ik aangespoord om 100kg+ gewichten te draaien op meerdere reps. Nu had ik wel het gevoel zoals een paar jaar terug dat 100kg niet zo zwaar aanvoelde. Dus echt die gewenning.

Ja hoop dat kracht nog wel goed toeneemt. het voelt soms als beginnersprogressie door telkens weer reps te winnen :D. Binnen een paar maand wil ik ook wel paused reps gaan draaien denk ik. Als dat werkt zoals bij de OHP dan zal dat weer voor een mooie prikkel zorgen. Voor nu heb ik wel baat bij touch n go's lijkt me. Enkel wel blijven letten op mijn bar path, want had ook weer een rep of 2 dat ik naar iets te fel naar voren kwam en dat kost weer extra energie.

Ja gewoon goed opbouwen en dat komt wel goed! #Midgetpower

Bro je haalt men prs bijna in :p mijn pr staat op 10x110 :D

8x100 en 10x110 erna. 10de rep duurde eeuwig en voelde alsof ik men lichaam aan het verlaten was haha

Bro je haalt men prs bijna in :p mijn pr staat op 10x110 :D

Ik ben er nog niet he :p wie weet waar 'the breaking point' gaat zitten. Volgende week is de eindset 115kg. Als de progress gestaag toeneemt dan hoop ik deze op 8 reps te pakken. Hoop nog wel paar weken in deze vibe te blijven. Altijd mooi zo liften week na week...

Ik ben er nog niet he :p wie weet waar 'the breaking point' gaat zitten. Volgende week is de eindset 115kg. Als de progress gestaag toeneemt dan hoop ik deze op 8 reps te pakken. Hoop nog wel paar weken in deze vibe te blijven. Altijd mooi zo liften week na week...
Ja man je progressie blijft er lekker in. Komt goed hier als je zo ff door kan gaan.

Goeie squat en bench, ik ga volgen

Aangezien ik dit voor mezelf al vaak doe, maar toch even mijn pronostiek voor de week op de belangrijkste oefeningen. Voor vandaag nog rust.
Verder zijn mijn benen helemaal naar de gort, lekker. Was ook 3 weken geleden volgens mij dat er nog iet ofwat effort is geweest qua benen.
Nu volg ik op alles 5 3 1 buiten schouders. Zolang dit nog goed loopt wijk ik voor schouders ook niet af.

Deadlift 142.5kg(85%) x 12

OHP 80kg x 3 x 3 --> set 1 paused

Squat 132.5kg(90%) x 11

Bench 115kg(95%) x 8

Terug
Naar boven