AndroidHealthClinic

3e kuur in maart

Ik zie alleen die foto als ik op pics druk hoor... Ik vervuil je topic? Jij volgens mij je boxer toen die pic is genomen

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het niet hoor maar is hier geen mod diedeze jongens de mond kan snoeren want dit gaat nergens over.

hahaha die foto.

Haha dat valt mee jochie ik sta niet zo bol van de anabolen als jij

gasten lees is wat er getypt wordt! De recente foto's staan in zijn profiel...

anyway, ziek lichaam!

Succes met je doel

anyway, ziek lichaam!

Succes met je doel

Die had ik al gezien ;).

Maar de before pics... dus toen hij waarschijnlijk nog niet gekuurd had vond ik gewoon grappig ;).

Ik heb nog nooit gekuurd, maar wil het in de toekomst overwegen.

Op die pics in ze profile zie ik vooral veel vocht ;).

Jij weet niet wat je ziet

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Alleen jaloezie post nou maar niks want je weet ook niks. Niet verkeerd bedoelt hoor

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

anyway, ziek lichaam!

Succes met je doel

Thnx kerel

Jij weet niet wat je ziet

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Alleen jaloezie post nou maar niks want je weet ook niks. Niet verkeerd bedoelt hoor

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Thnx kerel

Ik weet meer dan jou, vandaar die post.

Jaloers:roflol:, goz geloof me, thats not it;).

Als je nou niet zo agressief had gereageerd, had ik dit ook niet gezegd.

Als jij nou gewoon eens braaf meeleest en het commentaar voor je houdt, en wiggers niet zo happig reageert kunnen we misschien weer on topic.

Check dan.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat doen al die naturals hier dan?

Wiggers, je kan veel bereiken in een jaar, maar 100 bij 5% denk ik toch niet.
Probeer gewoon gortdroog te staan op de contest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zeker wel bruut hoor, snap die trolls ook niet

Check dan.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat doen al die naturals hier dan?

Wiggers, je kan veel bereiken in een jaar, maar 100 bij 5% denk ik toch niet.
Probeer gewoon gortdroog te staan op de contest.

Nou in een jaar moet ik toch wel een 15 tal kilo's kunnen pakken toch? en dan reken ik 5 kl vvm p kuur. Maar Mischien moet ik een stapje trug nemen. En op 95 5% wedstrijd draaien. Wie weet knal ik wel op m'n volgende kuur.

goede taille man. echt smal.

laatst was je wel 2,5% kwijt in 2 weken toch? maar onthou dat van 13 naar 10,5 veel sneller en makkelijk gaat dan van 7,5 naar 5 bijv.
95 op 5% moet je zeker wel kunnen fixen, denk is na man, dat ziet er echt bruut uit met 1.75m!

goede taille man. echt smal.

laatst was je wel 2,5% kwijt in 2 weken toch? maar onthou dat van 13 naar 10,5 veel sneller en makkelijk gaat dan van 7,5 naar 5 bijv.
95 op 5% moet je zeker wel kunnen fixen, denk is na man, dat ziet er echt bruut uit met 1.75m!

Jah klopt maar heb een hele snelle stofwisseling van 8 naar 5% gaat geen Makelijken klus worden maar dat hoeft ook niet. Thnx

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Thnx diegene die weten hoe moeilijk onze levenstijl zullen meer respect tonen of je nou aas gebruikt of niet. Aleen wij weten dat.

respect bro,
ziet er super uit

Beoordeeld worden op je gezicht en niet je fysiek door personen die te zielig zijn om zelf een foto te posten. Tja wat moet ik daar nou van denken...

Terug
Naar boven