AndroidHealthClinic

3e kuur in maart

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Dan word het

1tm4 oxy hoeveel mg nemen ?
1tm10 test e 900mg(3ml bij mijne)
1tm8 deca 400mg
10tm14 cutten met testp 100mg eod dat is wel genoeg denk ik.
En mastp100mg eod
14tm19 Nolvadex

En hoe zal ik de hcg erbij nemen en hoeveel ? En zal ik proviron mee laten lopen en houd dat de gyno tegen ?

oxy op 100mg/pd, lager doseren zal zeker geen kwaad kunnen, moet je zelf beetje beslissen he.. blijf tussen de 50 en 100
hou voor de gyno gewoon aromasin & nolva bij de hand, ben je dr gevoellig voor toch?

Voor de ultieme oral ervaring moet je maar eens op dbol & oxy gaan. Knallen gegarandeerd :D

als je die doel wilt bereiken wat onmogelijk ook om in de buurt te komen zal je toch hgh moeten pakken.

90kg met 5% is een betere haalbare doel.

oxy op 100mg/pd, lager doseren zal zeker geen kwaad kunnen, moet je zelf beetje beslissen he.. blijf tussen de 50 en 100
hou voor de gyno gewoon aromasin & nolva bij de hand, ben je dr gevoellig voor toch?

Ja man

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Voor de ultieme oral ervaring moet je maar eens op dbol & oxy gaan. Knallen gegarandeerd :D

Zal er over nadenken thnx

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

als je die doel wilt bereiken wat onmogelijk ook om in de buurt te komen zal je toch hgh moeten pakken.

90kg met 5% is een betere haalbare doel.

Kun je dit toelichten Waarom ik dit niet kan behalen

Thnx maatje hoe bevalt je kuur
Ja lekker. Ben gestopt met dbol vanwege gyno angst, zit in week 4 nu.. Maar test e en deca slaan bij mij pas echt rond week 5 a 6 in.. op dit moment alleen beetje vocht toename, bolle kop, en neuk me vriendin helemaal kapot.. :D

Ga je een log bijhoude van je volgende kuur trouwes?

Wiggers, top fysiek. Thumbs up.

respect voor je fysiek man!!!

Je moet wel rekening houden trouwens dat je lichaam ook veel vocht heb en dat zal een grote factor spelen op de weegschaal zodra je gaat cutten, maar ik denk wel dat je doel haalbaar is mits je eten en training goed is

Succes man ik zal je volgen

Ja lekker. Ben gestopt met dbol vanwege gyno angst, zit in week 4 nu.. Maar test e en deca slaan bij mij pas echt rond week 5 a 6 in.. op dit moment alleen beetje vocht toename, bolle kop, en neuk me vriendin helemaal kapot.. :D

Ga je een log bijhoude van je volgende kuur trouwes?

Ja ik denk het wel is wel handig, lekker man succes

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Wiggers, top fysiek. Thumbs up.

Thnx man Geeft me weer wat motivatie want j vind je zelf nooit goed eruit zien.

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

respect voor je fysiek man!!!

Je moet wel rekening houden trouwens dat je lichaam ook veel vocht heb en dat zal een grote factor spelen op de weegschaal zodra je gaat cutten, maar ik denk wel dat je doel haalbaar is mits je eten en training goed is

Succes man ik zal je volgen

Thnx ja veel vocht weet ik maar op die foto zat ik ook op 12.5bf en ook vocht erbij nu op 10.5 met ook een smaller gezicht en aderen komen er uit.

Waar een wil is is een weg ik kom er wel.

Jeetje je bent echt giga vooruit gegaan wiggers, respect!!!! Denk echter wel dat je wat hoge verwachtingen hebt wb je gains, maar ach, de lat hoog leggen is niet erg he...succes iig! Gr.

Code:
Dan word het

1tm4 oxy oké tussen de 50 en de 100
1tm10 test e 900mg(3ml bij mijne)
1tm8 deca 400mg
10tm14 cutten met testp 100mg eod dat is wel genoeg denk ik.
En mastp100mg eod
14tm19 Nolvadex

En hoe zal ik de hcg erbij nemen en hoeveel ? En zal ik proviron mee laten lopen en houd dat de gyno tegen ?

Maar hoe zal ik de hcg gbruiken hoeveel en waneer en proviron ?

Wiggers, hCG 2x 250iu EW en hoe gyno prone ben je? Prov is echt maar heel mild 'n AI, dus als je echt gyno prone bent zou ik voor 'n echte AI als aromasin/arimidex gaan.

Dan word het Arimidex, zit nou in de nakuur en tijdens de kuur aromasin erbij toen ik de gyno al had ben ik het begonnen te gebruiken nu aantal dagen in de nakuur gyno ckr al heel veel vermindert maar weg is het nog niet.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Vanaf waneer beginnen hcg week 4 ? En waneer eindigen?

Nog voor de tweede week.

1x in de week 500 is prima (voor mij)
Zoals Seeker zegt hcg direct

Arimidex zal je gains ook erg tegengaan helemaal aangezien deca en oxy op aromatase knald! En dat gebeurd dan dus niet :S

Maybe Nolva op lage dosering pak het pas als ik last krijg iemand anders tips?

Terug
Naar boven