MuscleMeat

3e kuur in maart

ik doe ook een kuurtje vanaf maart, maar dit terzijde.

oxy en test is genoeg voor een flinke massakuur. 3 à 4 weken oxy, opbouwen per 3 of 4 dagen met 25mg. HG als je die kan scoren, anders een gereputeerd UG lab (in echt en nep stond er laatst eentje die zei dat ie 200mg oxy slikte, dat kan dus niet echt met HG)

als je 1gram test én oxy erbij gaat nemen, ben je verplicht om een AI te nemen, alleen om de bloeddruk al te stabiliseren op iets aanvaardbaar en/of de perma-migraine te ontlopen. ik deed een kwart tab arimidex en dat ging best.

ook raad ik je aan om deca en oxy niet tegelijk te nemen om redenen van bloeddruk (beiden doen je aantal rode bloedcellen drastisch stijgen en maken je bloed redelijk stroperig)

ik zou 3 (4 als je kan) weken oxy doen, beginnend met 2 x 25mg (25 s morgens, 25 savonds) icm 750 à 1000mg test e e5d én een kwart of een half tabje arimidex

als de oxies stoppen, zou ik overschakelen op een snelwerkend product om je synergie niet te verliezen, bvb 2ml winstrol ED , of 600mg NPP op E3D bvb

zoiets

gr

s

PS beter je gezicht verbrgen op fotos die op het internet gaan

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo gezicht verbergen?? Inverband met politie??

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Bedankt voor je uitleg zal erover nadenken

Nee, i.v.m. potentiele werkgevers...? :)

Die komen niet op Dbb haha

Wat vinden jullie van Stalins voorstel jongens.

Terug
Naar boven