AndroidHealthClinic

3kg eiwitten voor €39!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Beste DBB'ers,

We hebben een goede partij eiwitten ingekocht met een heel leuk prijskaartje!:p

Het gaat om Mammut 4 componenten eiwit. Deze eiwit bestaat uit Whey, Soja Isolaat, Melk eiwit en kippenei-eiwit.
Ideaal voor het innemen door de dag heen dus vanwege de verschillende snelheden waarmee de verschillende componenten in het bloed terechtkomen.

De voedingswaarden zien er voor deze prijsklasse ook erg netjes uit met zo'n +/- 77,5 gram eiwit per 100 gram.

Smaken zijn vanille en choco.

Uitproberen kan ook want er is ook een kilo verpakking verkrijgbaar voor €16. De 3 kg pot kost €39.

Laatst bewerkt:
dam das cheap!

Hehe Mooie prijs maar toch zo gauw ik mijn pot op heb ga ik voor de RAW IRON WHEY ;)

En dan vraag ik me af of het "gewoon" net zo lekker smaakt als whey van xxnutrition om er maar een te noemen...Maar daar kom ik maar op 1 manier achter natuurlijk..

• Topic Starter Topic Starter
Over de smaak kan ik helaas niet oordelen want ik heb het nog niet geproefd. De lading komt dit weekend namelijk binnen. Normaal proberen wij (of onze atleten) zelf eerst alles uit voordat het in het assortiment wordt opgenomen, maar voor deze prijs hebben we deze keer de gok genomen.

Je kunt ook evt. 1kg bestellen om het uit te proberen.

Over de smaak kan ik helaas niet oordelen want ik heb het nog niet geproefd. De lading komt dit weekend namelijk binnen. Normaal proberen wij (of onze atleten) zelf eerst alles uit voordat het in het assortiment wordt opgenomen, maar voor deze prijs hebben we deze keer de gok genomen.

Je kunt ook evt. 1kg bestellen om het uit te proberen.

Ik hoop voor je dat het een goede gok is geweest, maar meestal zijn producten waar soja isolaat inzit verwerkt niet te pruimen.

Ik hoop voor je dat het een goede gok is geweest, maar meestal zijn producten waar soja isolaat inzit verwerkt niet te pruimen.

Dat was ooit zo maar tegenwoordig weten ze Soja ook goed op smaak te brengen. Daarbij bestaat maar een klein aandeel van het product uit Soja Isolaat, de rest is melkeiwit, Whey concentraat en ei-eiwit.;)

Die grippers vind ik wel interessant :)

De eiwitten zijn een dagje later binnengekomen dan we dachten.
Dus voor diegene die ze besteld hebben, er zit 24 uur vertraging op de levering hiervan. Excuses hiervoor, maar we maken het goed met wat extra's erbij te doen!:p

nette prijs! maar ik heb net een pot van 2,5kg gekocht, dus helaas.

Mamut eiwit (superstunt!.. is dit vergelijkbaar met protein80 van xxl?
neem nu voor slapen protein 80, is eigelijk ook niet ideaal maar kan er wel mee door..

kan ik deze ook goed voor slapen nemen of beter van niet

Mamut eiwit (superstunt!.. is dit vergelijkbaar met protein80 van xxl?
neem nu voor slapen protein 80, is eigelijk ook niet ideaal maar kan er wel mee door..

kan ik deze ook goed voor slapen nemen of beter van niet
nou dan open je ff een internet venster en zoek je proteine 80 op van xxl.
dan open je nog een internet venster en zoek je op de mamut eiwit van sportfood.

en dan vergelijk je ff de ingredienten en dan weet je zelf het antwoord.

het is maar een idee hoor :dunno:

goed idee maar daar wordt je ook niet echt wijs van.. bij xxl staat nog hoeveel % isolaat en casseine enzo is maar bij sportfood niet

en van die waslijst met L-argine schiet je ook niet echt veel op

edit; 100 aanbieders, met elk 100 whey varianten.. geen zin om alles uit te zoeken, gewoon weer xxl besteld :o

Laatst bewerkt:
Ik moet je het antwoord helaas even schuldig blijven welke percentage van welke eiwitbronnen in de Mamut zit. Ik zal het eens bij de leverancier navragen.
De Mamut formul 90 is een eiwit mix met Whey, Soja Isolaat, melk-en ei-eiwit.
Een goede budget eiwit mix dus voor gebruik door de hele dag heen.;)

als ik nog in europa woonden had ik het zo gekocht maarja ! :(

Bij aankoop van 2 x 3 kg potten zit er nu tijdelijk ook nog eens 300gram Mammut Creatine gratis bij!:meal:

al iemand die deze whey geprobeert heeft?

Sportfood, al reacties hier op gehad?

Ik denk dat ik het bestel, al gebruik ik normaal een isolaat voor in de ochtend/ rond om trainingen.

Terug
Naar boven