Fitness Seller

3kg eiwitten voor €39!

Ow mensen,
Ik heb zaterdagmiddag de vanillie binnen gekregen en die bevalt ook goed lost beter op dan choco maar die loste al goed op dus :P.. En de smaak.. net een milkshake alleen een klein beetje poederachtig vind ik hem smaken, maar is zeker lekker.

Grtz.

Als je na 16.00 uur hebt besteld gaat het maandag met de post mee, heb je het dinsdag in huis.;)
Bedankt voor je bestelling.:)

Hey Sportfood.. heb het nog niet binnen maar had hier kre-alkalyn bij besteld. Misschien dat deze niet voorradig is? niet dat ik er zo'n haast bij heb maar misschien is er wat fout gegaan. normaliter is het bij mij altijd de dag erna namelijk binnen.

bestelling was - 3kg Mammut Eiwit
- 1 potje kre-alkalyn

excuus.. is toch binnen ! het lag bij de buurvrouw maar had geen briefje gezien... thnx voor sample ! en wat een joekel van een pot hahaha kunnen we weer even vooruit haha thnx !

Heb de whey -vanille- binnen.

Erg goedkoop maar verwacht er niet veel van. De vanille smaak proef je alleen met melk, en dan is de nasmaak nog als karton. Mengt niet fatsoenlijk en met water is het super smerig. Smaak is dan helemaal weg.

• Topic Starter Topic Starter
Heb de whey -vanille- binnen.

Erg goedkoop maar verwacht er niet veel van. De vanille smaak proef je alleen met melk, en dan is de nasmaak nog als karton. Mengt niet fatsoenlijk en met water is het super smerig. Smaak is dan helemaal weg.

Met water is bijna geen enkele eiwit te drinken vind ik persoonlijk. Dit soort eiwit koop je ook niet voor de cut (kun je beter een isolaat pakken). Alle smaken worden ook geproduceerd met mixen met melk in gedachte.
Met mengen zelf nog nooit problemen gehad, ook van anderen nog niet gehoord. Waarmee meng je het Emile? Met een blender?

Met water is bijna geen enkele eiwit te drinken vind ik persoonlijk. Dit soort eiwit koop je ook niet voor de cut (kun je beter een isolaat pakken). Alle smaken worden ook geproduceerd met mixen met melk in gedachte.
Met mengen zelf nog nooit problemen gehad, ook van anderen nog niet gehoord. Waarmee meng je het Emile? Met een blender?

Gebruik een shakebeker.

• Topic Starter Topic Starter

Ah, ok. Door o.a de verschillende eiwitbronnen die er inzitten is deze eiwit geen instant. (Instant betekent dat het gelijk mengt, zelfs met een lepel).
De meeste whey producten zijn instant, maar eiwit bronnen zoals caseinaat zijn moeilijker mengbaar.
Hierdoor zal de Mammut wat moeilijker mengen in een shakebeker. Een mixer of blender is aan te raden. Bij mij mixt ie dan volledig kontvrij. Dan smaakt het ook veel beter omdat alles opgelost is.;)

Even een klein bumpje: ik gebruik sinds deze week deze proteïne (wilde eerst mijn oude whey opmaken) en ik ben erg enthousiast! Ik drink hem met water, en normaal vind ik dat supervies maar deze vind ik echt lekker! Ik proef alleen de vanillesmaak er niet in, maar dat maakt niet uit. :D Ik heb ook geen enkel probleem met oplosbaarheid (ik gebruik een shakebeker).

Ah, ok. Door o.a de verschillende eiwitbronnen die er inzitten is deze eiwit geen instant. (Instant betekent dat het gelijk mengt, zelfs met een lepel).
De meeste whey producten zijn instant, maar eiwit bronnen zoals caseinaat zijn moeilijker mengbaar.
Hierdoor zal de Mammut wat moeilijker mengen in een shakebeker. Een mixer of blender is aan te raden. Bij mij mixt ie dan volledig kontvrij. Dan smaakt het ook veel beter omdat alles opgelost is.;)

Ik vind sowieso in een blender lekkerder omdat het dan echt schuimachtig is in een shakebaker vind ik meestal dat het nogal dunne yogi lijkt

Wat een onwijs goed amino profiel heeft deze zeg, bijna 20g glutaminezuur!

Terug
Naar boven