AndroidHealthClinic

3kg eiwitten voor €39!

• Topic Starter Topic Starter
Deze eiwit is al behoorlijk besteld via DBB, maar ik heb helaas nog geen feedback gekregen.
De samenstelling is verder prima in orde, smaak en mengbaarheid is voor mij nog onbekend. Ik denk dat ik vanmiddag zelf maar eens een pot opentrek anders!:p

Zo, net na de lunch toch maar eens een pot van die Mammut opengetrokken.

0,3ml melk(halfvol) gemixt met 2 eetlepels Mammut vanille. In de blender gemixt en volledig klontvrij. Zelfs onderin geen restjes.
Een zachte vanille smaak, zonder nasmaak. Echt prima te doen!
Smaken verschillen natuurlijk altijd, maar ik kan me niet voorstellen dat je deze smaak niet lekker zou vinden. Choco weet ik niet want die heb ik niet geprobeerd.

Ik vind het voor de prijs verrassend goed tot nu toe.

Oke, hier komt de feedback dan :P,

Ik heb vorige maand ongeveer bij sportfood.nl een 3kg pot besteld ( choco)
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed, lost heel goed op ( zowel in shake beker als blender)

En de smaak.... Dies echt lekker :P

Heb net weer 3kg besteld en het is echt een goede als je prijs kwaliteit gaat kijken.

Oke, hier komt de feedback dan :P,

Ik heb vorige maand ongeveer bij sportfood.nl een 3kg pot besteld ( choco)
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed, lost heel goed op ( zowel in shake beker als blender)

En de smaak.... Dies echt lekker :P

Heb net weer 3kg besteld en het is echt een goede als je prijs kwaliteit gaat kijken.

Bedankt voor je feedback Viper. Ik was zelf ook aangenaam verrast door de smaak, mengbaarheid en prijs/kwaliteit verhouding van de Mammut eiwitten!

Tsja, ik laat momenteel 10 kilo whey voor 99 euri uit de UK komen, inclusief verzendkosten... is wel zonder toegevoegde smaak. Lost prima op.

www.bulkpowders.co.uk

Besteld.. ben benieuwd. Hoop dat het ook te drinken is met water, meestal vind ik dat echt vies.

klinkt goed... zal straks even bestellen... is het nog op voorraad ?

Besteld.. ben benieuwd. Hoop dat het ook te drinken is met water, meestal vind ik dat echt vies.

Vind ik meestal ook van de meeste shakes. Ik heb de Mammut nog niet met water geprobeerd, dus kan je helaas daar geen antwoord op geven.
Magere melk is natuurlijk een optie of 50% magere melk en 50% water.
Bedankt voor je bestelling.;)

@ Maxiation.
Alles gewoon op voorraad!:)

Binnekort maar is bestellen.. als ik weer geld heb.

toestraks besteld... maandag of dinsdag zal wel binnen komen denk ik.. ik laat jullie weten hoe het is :P

Is die prijs eigelijk blijvend en is het blijvend in het assortiment opgenomen??

Grtz. Freek

heb het om 5 uur besteld.. maar het kan wachten hoor... Prima service als het maandag mee gaat.

Thnx alvast

Ik vind geen enkele shake te pruimen met water, begrijp ook niet waar dat advies van de fabrikanten vandaan komt en ik ben niet kieskeurig. Met magere melk gaat het prima.

Ik vind geen enkele shake te pruimen met water, begrijp ook niet waar dat advies van de fabrikanten vandaan komt en ik ben niet kieskeurig. Met magere melk gaat het prima.

Het advies om het met water te nemen is vooral voor whey als je snel opneembare whey heb en je mix het met melk beinvloed dat de snelheid van opname ;)

Groeten bigboy25.

Het advies om het met water te nemen is vooral voor whey als je snel opneembare whey heb en je mix het met melk beinvloed dat de snelheid van opname ;)

Groeten bigboy25.

Dank voor de toelichting, is het in ieder geval nog ergens goed voor. Persoonlijk blijf ik toch liever met magere melk mengen omdat anders de orale opname al problemen geeft ;)

Terug
Naar boven