AndroidHealthClinic

4 producten gekregen ipv 5 betaalde

RoYZzZ

Cool Novice
Waardering
0
Ik bestel altijd via internet mijn supplementen, bij hercules-fitness, xxl nutrition en dergelijke. Nooit problemen gehad. Ditmaal heb ik bij Body en Fit shop besteld, echter heb ik maar 4 producten gekregen ipv 5.

Ik begrijp ook wel hoe dat komt, want ik heb een combi product van Cell Mass en NO Xplode gekocht. Op de bon staat dat als 1 product, waardoor die inpakker niet verder dan zijn neus heeft gekeken.

Nu zit ik dus echt te balen, want je mag wel eerst betalen en daarna mag je pas zien waarvoor je eigenlijk heb betaald. Hoe ga ik nu aangeven dat ik werkelijk maar 4 producten heb gekregen ipv 5? Die missende pot kost namelijk wel 50 euro. Heeft iemand als iets dergelijks meegemaakt (bij hetzelfde bedrijf?)? Doen bedrijven hier uberhaubt moeilijk over?

En eventueel, wat kan ik eraan doen om dit in de toekomst te voorkomen? :angstig:

Ow ja, uiteraard heb ik al gebeld, maar gisteren waren ze natuurlijk dicht en ook vandaag krijg ik het antwoord apparaat. Word dus pas maandag ben ik bang :(

Gewoon over telefoneren moet vast wel goed komen, zelf nog niet gehad dat iets niet werd geleverd, wel eens dat het verkeerde is geleverd
heb het altijd nog kunnen omwisselen waarbij ik het geld dat ik moest maken om te verzenden gewoon teruggestort heb gekregen.

Ja joh gewoon ff bellen dan komt het wel goed....:D

ja ik zou ook reclameren, je hebt een pack bestellen en die moet je gewoon krijgen.

ff mailtje sturen
ik had het een keer anders om

ik bestelde swole en kreeg vendetta

ff mailtje gestuurd dat ik swole had besteld maar vendetta had gekregen of dit even over kon gedaan worden.

hun stuurde mij de swole en ik moest de vendetta terug sturen
alleen ben ik vergeten de vendetta terug te sturen en de swole gewoon in ontvangste te nemen.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

dus 2 produckten voor de prijs van 1

meestal doen ze daar niet zo moeilijk over, want het is voor die shops belangrik dat ze een goede naamsbekendheid houden.
Ik heb tot nu geen negatieve ervaringen met B&f
De 2 keer dat er problemen waren hebben ze it goed opgelost
1e was dat zn mn smaak niet op voorraad hadden en ze boden tegen 7.50 korting een andere smaak aan
2e dat ze me pot eiwitten niet hadden van 2.2 kg dus kreeg ik 2*1.5kg voor de zelde prijs

Hmm ok, het is alleen jammer dat ik zo lang moet wachten voordat ik uberhaubt contact met ze kan maken. Toch heeft mijn vertrouwen in rembours versturen wel een deukje opgelopen. Stel dat ze nou zeggen bewijs maar dat je het niet hebt gehad... dure grap is dat dan :mad:

op hun website zijn de adressen en telefoonnummers goed vermelden,dus je kunt ze makkelijk bereiken.
dat men niet heeft gestuurd wat je had bestellen, heeft niks mee te maken met rembours.
als jou was,ik zou toch nog een mail sturen voor de zekerheid.

• Topic Starter Topic Starter
Schijnbaar ruleert Body en Fit shop! :)

Per expres een no explode, morgen (zaterdag??) in huis zei die en als extra 2 hempjes voor het ongemak.

Ik ga daar vaker bestellen :cool:

Een maar van me had een keer ergens whey besteld(weet niet meer waar) en had de verkeerde smaak binnen gehad. Hij had toen een mailtje gestuurd dat ze de verkeerde smaak hadden verzonden en hij kreeg toen gewoon een pot whey gratis!!!

Terug
Naar boven