- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yup, die schoot uit
wil je a.u.b geen onnodig aanstoot gevende woorden gebruiken in mijn log?Heb jij eigenlijk ervaring met cutten op Wendler? Zo ja, voorkeur voor een bepaalde variant?

maar die hebben er geen verstand vanmaar dat is mijn mening, ik weet dat er andere meningen over zijn.

en met een hulp elastiek?nooit een ster geweest in chinnen/pullups, vele pogingen gedaan maar nooit echt op vooruit gekomen. want #dik
wat vind je van Pendlay rows met gripvariatie, boven of onderhands?ga dus verder met lat pulldown only
en even een keer kijken of ik een setup met seated row kan maken met mijn lat pulldown ding.
BBB mmm..... ook wel weer leuk. Goed voor de vetverbrandingyup, die schoot uit
wil je a.u.b geen onnodig aanstoot gevende woorden gebruiken in mijn log?
cutten met een wendler schema gaat prima, een BBB variant, of de variant die jij doet zijn daar prima geschikt voor, ik deed altijd sowieso de basis wendler, dus de 5s,3s en 5-3-1 week, proberen om de intensiteit hoog te houden tijdens een cut, en eventueel later, als het zwaar gaat worden door gebrek aan energie het aanvullende volume een beetje terug draaien.
maar altijd proberen zwaar te blijven tillen, je moet je spieren blijven prikkelen met relevante gewichten en niet vermoeien met high rep workouts.
maar dat is mijn mening, ik weet dat er andere meningen over zijn.

vaak geprobeerd ook al, maakt het wat lichter, maar de ''foute'' beweging die ik maak blijft hetzelfde
pendlay row is ook een goeie idd, daar voel ik mn rug ook altijd goed bijwat vind je van Pendlay rows met gripvariatie, boven of onderhands?
pull down is zeker een goed alternatief
tja, zwaartekracht!

BBB gewoon gebruiken om massa mee op te bouwen. In cut beter FSL 5x5 gebruikenBBB mmm..... ook wel weer leuk. Goed voor de vetverbranding![]()
yup, zo zijn wij. #autistisch

die loopt altijd wel lekker, nog wel een beetje saai want het gewicht is nog niet erg uitdagend, maar dat komt wel
no geen grinders dus schijfje dr bij ja!!yup, zo zijn wij. #autistisch
die loopt altijd wel lekker, nog wel een beetje saai want het gewicht is nog niet erg uitdagend, maar dat komt wel