- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat doen we nog steeds.
dan is het thuis komen en een biertje in de tuin...ff onthaasten en je kop leegmaken...
en op de leg extensies!
train op 80% max is leuk en goed om te onderhouden, zelfs met C29-8
ohp
12x30
8x40
5x50
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60
12x40
bench
10x30
5x50
5x70
5x70
5x70
lat pulldown
12x50
10x60
8x65
6x67.5
4x70
4x72.5
en weer door, ga geen piekschema doen maar gewoon doen wat leuk en goed voelt, wel met vaste oefeningen en gewicht/rep progressie.
heb eens in mijn agenda gekeken en daar past voorlopig geen aaneengesloten periode in om een mooi schema te kunnen draaien.
zoals ik het nu ga doen heb ik al vaak gedaan en dan kom ik er ook, duurt alleen wel langer.
daarbij komt dat het C-woord weer is uitgesproken, ben echt dik en het gaat me storen.
haha niet alleen de oudere man, kijk maar eens goed rond
vergeet de zijkantjes en onderrug niet
klopt, maar als de jongere man zich er even toe zet dan is die buik zo weghaha niet alleen de oudere man, kijk maar eens goed rond
Lekker lekker man!
mmmm...OKhaha niet alleen de oudere man, kijk maar eens goed rond
het wordt meer eenrichtings verkeer, javergeet de zijkantjes en onderrug niet![]()
klopt, maar als de jongere man zich er even toe zet dan is die buik zo weg
hoe ouder je bent hoe minder snel dat gaat.

nu ff doorzetten dan kun je met Kerst weer bulkenklopt, maar als de jongere man zich er even toe zet dan is die buik zo weg
hoe ouder je bent hoe minder snel dat gaat.

ging nog best goed, weinig zware deadlifts gedaan afgelopen tijd.
yup, zit me te bedenken hoeveel ik wel niet moet afvallen om er nog een beetje decent uit te zien.
hohoho, ben nog niet begonnen hoor

want die 90 kg is niet meer correct?yup, zit me te bedenken hoeveel ik wel niet moet afvallen om er nog een beetje decent uit te zien.
het is wat meer ondertussen, maar niet heel veel, tijdje terug 93-94 kg

Tja, 12 kg eraf is wel een opgavehet is wat meer ondertussen, maar niet heel veel, tijdje terug 93-94 kg
zou eigenlijk eens terug moeten naar de lage 80, zie daar wel tegenop, ben druk bezig moed te verzamelen![]()