XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
weeg nu 93, eerste doel is onder de 90 en dan naar de 85 gaan kijken, als ik dat haal zonder teveel verlies van kwaliteit van leven wil ik toch ergens laag in de 80 uitkomen.
hoe langzamer hoe beter, kan je body er beter aan wennen, "zonder" in te leveren aan kracht

ga eerst minderen met alcohol, en proberen iedere maaltijd gewoon wat kleiner te maken.
*zucht*
beetje vet en koolhydraten minderen en een hoop groenten om te vullen, dat is het minst pijnlijk
en geen rotzooi meer in huis halen (chips, ijs, koek....)
Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
hoe langzamer hoe beter, kan je body er beter aan wennen, "zonder" in te leveren aan kracht
wel oppassen dat het niet zo langzaam gaat dan dat ik ben aangekomen, denk een jaar of 4 over gedaan om van 82 naar 92 te gaan.
tweetjes kunnen altijd drietjes worden :p
klopt, volgende training gaan we dat proberen.
beetje vet en koolhydraten minderen en een hoop groenten om te vullen, dat is het minst pijnlijk
en geen rotzooi meer in huis halen (chips, ijs, koek....)
Succes :thumb:
eerst proberen om de zooi flink te minderen idd, daar haal je ook het snelste een berg kcals mee weg uit je dag/weektotaal

5-10

chins
6
1-2-3-4
1-2-3
1-2-3
1-2
1

squat
10x30
10x50
5x62.5 p
5x72.5 p
5x77.5 p

ohp
10x30
6x42.5
6x42.5
8x42.5
hangclean and press
5x40
5x40

leg ext
20x25
20x35
20x45
15x50

klaar :)

je kan het tempo ook regelen met meer of minder cardio = energieverbruik :loopband:
wil eerst gewoon ff op mijn voeding letten, en dan later wat meer cardio gaan doen, al is dat altijd lastig want ik heb nog steeds een poot die daar niet aan mee wil werken, hardlopen gaat gewoon echt niet. fietsen gaat wel redelijk.
doe in de zomer en vroege herfst wel regelmatig zwemmen in het buitenwater, das altijd wel lekker.

wil eerst gewoon ff op mijn voeding letten, en dan later wat meer cardio gaan doen, al is dat altijd lastig want ik heb nog steeds een poot die daar niet aan mee wil werken, hardlopen gaat gewoon echt niet. fietsen gaat wel redelijk.
doe in de zomer en vroege herfst wel regelmatig zwemmen in het buitenwater, das altijd wel lekker.
is het nog vroege herfst? :p

jawel, maar het weer van de afgelopen paar weken motiveerde nou niet echt.
ben gisteren nog even geweest, en dat viel niet tegen, maar hou het nu wel voor gezien.
kon dat een paar jaar geleden beter volhouden, dan was het soms eind oktober, en in november ook nog wel eens geweest.

jawel, maar het weer van de afgelopen paar weken motiveerde nou niet echt.
ben gisteren nog even geweest, en dat viel niet tegen, maar hou het nu wel voor gezien.
kon dat een paar jaar geleden beter volhouden, dan was het soms eind oktober, en in november ook nog wel eens geweest.
ik vind het nog stoer hoor, ben 2-3 weken geleden voor het laatst geweest. Je warmt niet meer op aan de buitenlucht na het zwemmen, dat is een beetje het probleem....

Sterke weights man.

10-10

ohp
12x30
5x40
5x50
3x55
3x57.5
3x60
3x62.5
3x65

squat
12x30
5x50
5x70
3x80
3x85
3x90
3x95
3x100

chins
6x3xbw, fast up-hold-slow down

drietjes dag vandaag, ook lekker

fast-slow, pittig man! doe je goed
die zijn zeker pittig, beetje smalle greep maakt het wel iets makkelijker
ja gaat best aardig, maar het worden geen viertjes.
Mooie OHP zo, ben benieuwd wanneer is je is inhaal.:)
kwestie van tijd, bij jou gaat de progressie curve nog naar boven, bij mij naar beneden :D
maar op termijn wil ik toch wel weer een keer mijn oude all time high benaderen.

12-10

deadlift (sumo)
10x50
8x80
5x110
4x130
3x140
2x150
1x160
1x170

chins
4-4-4-6

lat pulldown
15x50
12x55
12x60

dumbell row
10x22
15x22
15x22

de cardio eerder op de dag gedaan, lekker stukje aan het wandelen geweest maar had er niet bij nagedacht dat je dan ook heel dat pleuriseind weer terug moet lopen. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven