AndroidHealthClinic

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die gaan ook al lekker Droop!! low reps is ook meer pauze, 10 reppers is echt meer hijgen haha 🥵
gaat steeds wat beter en gemakkelijker,10 reppers moet ik voorlopig niet aan denken.
 
31-10

deadlift (sumo)
10x50
8x80
3x110
1x130
1x140
1x150
1x160
1x170
1x180

chins
6-6-5-5

lat pulldown
15x40
15x50
12x52.5
10x55

db rows
10x25
10x25
10x25

klaar :)
 
It was a strong week :thumb:
 
2-11

chins
1-2-3-4-5
1-2-3-4
1-2-3
1-2
1-2
1

squat
10x30
5x50 p
5x70 p
5x80 p
5x85 p

ohp
10x30
8x47.5
8x47.5
7x47.5
hangclean and press
5x42.5
5x42.5

leg ext
20x25
20x40
20x50
15x60

klaar :)

bw =92 kg
 
gaat lekker hier, of-nie-dan?
 
gaat best aardig idd, kan nog steeds alles af en toe verhogen met of een repje of een schijfje.
afvallen is ook wat beter on point, de knop is nu wel om en het gewicht zakt nu langzaam.
mooi mooi mooi, ook het afvallen kost nou eenmaal tijd voor je lichaam om zich aan te passen.
Vergeet je cheatmeal niet in het weekend, daarna weer on track haha Succes! :D
 
mooi mooi mooi, ook het afvallen kost nou eenmaal tijd voor je lichaam om zich aan te passen.
Vergeet je cheatmeal niet in het weekend, daarna weer on track haha Succes! :D
de cheatmeals in de weekenden is waar het bij mij fout gaat, biertje hier, vodkaatje daar, en we zijn hier allemaal besnuffeld van bbq en visjes roken.
dus juist in de weekends is de winst te halen, door de week kan ik me aardig inhouden.
Lekker kerel die 4 plates.
Op naar de 200? ^^
die 200 moet nog wel een keer kunnen, maar de focus ligt nu op ohp en squat, ik kan niet meer alle lifts tegelijk hoog houden op het moment, herstel gaat niet heel vlot meer, er zijn net een beetje teveel beperkende factoren op het moment om er vol voor te gaan, het is best wel druk met werk, ben aan het cutten op het moment, en ik heb het angstige vermoeden dat de leeftijd ook een beetje mee gaat spelen :D.
daarnaast heb ik ook nog een poot die niet mee wil doen, die gaat in kracht altijd wat trager mee dan de ander.
 
de cheatmeals in de weekenden is waar het bij mij fout gaat, biertje hier, vodkaatje daar, en we zijn hier allemaal besnuffeld van bbq en visjes roken.
dus juist in de weekends is de winst te halen, door de week kan ik me aardig inhouden.
lijkt me verstandig, cheatmeals zijn alleen maar een stap terug iedere keer. Je bedondert jezelf door te cheaten, nergens voor nodig.
 
dat scheelt zeker, alles met mate dan maar...
 
4-11

bench

20x30
10x50
5x70
4x77.5
4x77.5
4x77.5
8x70

trapbar deadlift
8x55
5x85
5x105
5x105
5x105

leg curl
15x15
15x20
10x25

klaar :)

de trapbar maar weer eens opgezocht, beetje variatie.
legcurls op 25 kg is teveel, maak ik eigenlijk geen volledige rom mee.
 
Volg.

Heb je ergens een fysiek foto? Niet alles doorgelezen😬
 
Volg.

Heb je ergens een fysiek foto? Niet alles doorgelezen😬
hey mike,
volgens mij is er op dbb geen behoefte aan fysiek foto's van oude dikke mannetjes hoor, denk zelfs dat je er strafpunten voor kan krijgen :D
maar nu is het toevallig zo dat ik, na ik denk een jaar of 4-5 weer begonnen ben met cutten, de knop is wel aardig om en dan wil ik er ook voor gaan.
ik overweeg zelfs om er wat coaching bij te nemen.

neem voor mezelf nu wel wat progressie foto's, zal er de komende tijd wel een paar posten in mijn logje.
ik kan geen bb fysiek meer voor de dag toveren, kan wel een realistisch fysiek laten zien van een dikke 50 plusser die het regelmatig trainen nog best wel serieus neemt.
 
haha, nee man sorry, op een klein half jaartje na 55 jr. sorry to disappoint U.
Haha geen teleurstelling hier hoor :) Had gewoon een heel ander idee in m'n kop, lees nu net je openingpost en daar stond het ook gewoon in.
Vind je al lang goed bezig man.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven