MuscleMeat

5 dagen split schema (Tips gevraagd)

Bezoekers in dit topic

Je bulk na wedstrijd-prep gaat sowieso hard, veel invloed zal het verschil in trainingsschema niet hebben. Nee, je bent nooit te oud om te leren, dat klopt.
vaak is er niks mis met hoe je al traint( uitgaande van huidige resultaten)

edit: belangrijkste is dat jezelf in een schema gelooft en er vol voor wilt gaan. Klooien aan schema kan ook onzekerheid en twijfel veroorzaken, en daar zit je al BB’ er juist niet op te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Je bulk na wedstrijd-prep gaat sowieso hard, veel invloed zal het verschil in trainingsschema niet hebben. Nee, je bent nooit te oud om te leren, dat klopt.
vaak is er niks mis met hoe je al traint( uitgaande van huidige resultaten)

edit: belangrijkste is dat jezelf in een schema gelooft en er vol voor wilt gaan. Klooien aan schema kan ook onzekerheid en twijfel veroorzaken, en daar zit je al BB’ er juist niet op te wachten.
Dat laatste wat je zegt kan ik me idd heel erg in vinden. De ene zegt je moet 2x per week alle spiergroepen trainen met 12 sets per keer minimaal. De ander zegt bro splits werken top, andere zegt low vollume high frequency. Ik moet na mn wedstrijd gewoon uitzoeken wat voor mij het beste werkt en wat ik het leukst en lekkerst vind trainen.
 
Dat laatste wat je zegt kan ik me idd heel erg in vinden. De ene zegt je moet 2x per week alle spiergroepen trainen met 12 sets per keer minimaal. De ander zegt bro splits werken top, andere zegt low vollume high frequency. Ik moet na mn wedstrijd gewoon uitzoeken wat voor mij het beste werkt en wat ik het leukst en lekkerst vind trainen.
Je weet vast al wel welke oefeningen bij jou passen, dat wat goed voelt. Je weet ook van hoeveel setjes in de week, je hersteld, waarschijnlijk zelfs per spiergroep.
Of je die setjes verdeeld over ppl of upper lower of fullbody maakt volgens mij weinig uit.

Terug kijkend, vond ik de bro split het minst opleveren voor mij, herstel duurt lang en frequentie is te laag. PPL ging wel lekker, maar fullbody vind ik nog het prettigste trainen en de beste resultaten.
Experimenteren zeker doen :thumb: zelf op mijn niveau merk ik het verschil.
 
Is ook maar wat je leuk vindt/voldoening uit haalt.

DC training was heel leuk zo lang ik on was. Kon er altijd wel een repje hier of een kilootje daar bij doen. Nu als natty was dit minder eenvoudig en de voldoening die ik er initieel van kreeg was ook weg. Nu met wat hoger volume is dat terug
 
Back
Naar boven