MuscleMeat

5 maand 10KG winst. NATTY

• Topic Starter Topic Starter
1e en 2e pic dacht ik redelijk mass
3e pic valt het weer tegen

Ja joh derde been (':

Volgens mij een redelijke trol aan OP te zien (heb geen zin om alles door te nemen) maar je borst mag sws wel wat meer massa, is nu beetje uit verhouding maat..

Thanks advies van een 16jarige is altijd welkom

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:44 ----------

1e en 2e pic dacht ik redelijk mass
3e pic valt het weer tegen

Kijk eerst goed voordat je reageert

Oh het spijt me grote reus van 21. Als je je te goed voelt voor commentaar moet je je foto's hier niet neerpleuren flapdrol ;)

10 kg spiermassa in 5 maand....Dat is bijna onmogelijk maar niet onmogelijk. In theorie zou het kunnen mits alles PERFECT toegepast en uitgevoerd is. Je moet als een freak geleefd hebben, nooit uitgaan, KEIhard trainen, veel rusten, uitgebalanceerd mealplan en een lichaam dat heftig reageert etc..

helaas krijg ik niet het gevoel/indruk dat het klopt bij jou.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 01:11 ----------

maak nou eens wat foto's morgen met kwaliteit en raap niet wat rommelige foto's bij elkaar zoals je gedaan hebt.

Hoeveel cm's tellen die biceps zonder pomp + benen?
Geen verkeerd fysiek!

het enige dat ik hier zie is laag BF en goeie belichting, niks spectaculair aan dit fysiek en perfect natty haalbaar. alleen je pijpmondje is schandelijk en het feit dat je er voor wordt uitgelachen is absoluut verdiend.

• Like
Waarderingen: koef
het enige dat ik hier zie is laag bf en goeie belichting, niks spectaculair aan dit fysiek en perfect natty haalbaar. Alleen je pijpmondje is schandelijk en het feit dat je er voor wordt uitgelachen is absoluut verdiend.

+1

het enige dat ik hier zie is laag BF en goeie belichting, niks spectaculair aan dit fysiek en perfect natty haalbaar. alleen je pijpmondje is schandelijk en het feit dat je er voor wordt uitgelachen is absoluut verdiend.

+1 had het niet beter kunnen verwoorden, wat een phaggot

ben het gewoon met hem eens! pijplip noemt mij een phaggot. that make sense......

Zit je nou tegen jezelf te praten? :roflol:

behoorlijk in de war nu! hahahaha

Pff laat deze ecto maar wat trainen en kennis opdoen eerst...
Kom nog eens terug na een jaartje.

Leuk fysiek opzich. Alleen wat meer massa er bij zou wat mooier zijn vind ik persoonlijk.
Maar iig wel goed op weg en de vrouwen vinden het mooi ;)

Leuk fysiek opzich. Alleen wat meer massa er bij zou wat mooier zijn vind ik persoonlijk.
Maar iig wel goed op weg en de vrouwen vinden het mooi ;)

Dit is het begin meer massa komt zeker, upload wel weer een foto als ik meer richting de 90kg zit.

Terug
Naar boven