XXL Nutrition

5 Minuten alleen met Back Squats

jah,maar da gaat nie!

dat zou je niet zeggen!Al doen 42 reps op 140kg wel een 300squat vermoeden,maar een massive beast is het toch niet echt?!

Hij ziet er uit alsof die net van de camping komt.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

shit is geupdate, porter is de 1e in de lijst... try to beat him mawfukkas

Verwacht dat ik snel verdwijn van de 1e plaats, zeker door de oudere garde.

Hahaha, wat een zieke opening. Ik heb niet de illusie dat ik hoog zal eindigen maar dit ontmoedigd toch wel meteen.

Thnx porterhouse.

hahaha ik wou nog een poging wagen maar met 130 doe ik max 12 reps denk.
Misschien dat ik het toch doe in een gekke bui.

Volgende keer een topic met deadlifts? :D

Porter heeft een verdomd sterke prestatie neergezet hoor! Elke 4,.. sec een rep

Daargaan er weinig overheen!

• Topic Starter Topic Starter
porter, heb je je wel is aan een 1rm gewaagd? ben benieuwd hoe dicht je nou in de buurt van je max kan komen kwa high reps na zo'n high reps schema

Ik moet even een correctie doorvoeren, met schaamrood op de kaken.
ik had me sluitstukken er niet bij, dus is het 125kg, en de streepjes van me zoontje opnieuw geteld en het zijn er 58 waar nog 2 van tijdsmeting vanaf kan.

Ik moet er bij vermelden dat ik het niet graag nog eens doe, werd er gewoon slap en duizelig van.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Mijn 1Rm ligt op 260kg bij 117kg BW met een stuk hoger vetp. als nu.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Moet eerlijk zeggen dat de 1rm calculator bij meer reps echt niet klopt. bij lagere reps als 15 wel globaal.

Ik moet even een correctie doorvoeren, met schaamrood op de kaken.
ik had me sluitstukken er niet bij, dus is het 125kg, en de streepjes van me zoontje opnieuw geteld en het zijn er 58 waar nog 2 van tijdsmeting vanaf kan.

Ik moet er bij vermelden dat ik het niet graag nog eens doe, werd er gewoon slap en duizelig van.

Mijn 1Rm ligt op 260kg bij 117kg BW met een stuk hoger vetp. als nu.
Moet eerlijk zeggen dat de 1rm calculator bij meer reps echt niet klopt. bij lagere reps als 15 wel globaal.

balen man, nu sta je 2e op de sherdog lijst ;)

anyhow nog steeds de lat heel hoog gelegd voor ons... dit is ook zeker niet slecht, goed dat je het eerlijk meld. thnx.

enne 260 is very nice ;)

wel mooie total tonnage trouwens... 7000kilo rond :D

Laatst bewerkt:
Zojuist:
- 72 x 80 kg (30 + 27 + 15 reps) gehaald
- BW 94 kg
- Wilks is dus 3600

- high-bar zonder riem/wraps/...
- twee keer opnieuw geracked.
- 2e week van de cut (voor wat het waard is)
- er zit meer in, wordt vervolgd.. :)

Laatst bewerkt:
@ Starter ik denk dat je in je beginpost best de link naar de Wilks score vermeldt, anders ga je ze allemaal mogen berekenen :p

@ MironT: nice man! Misselijk geweest? :p Wat is je max?

@ MironT: nice man! Misselijk geweest? :p Wat is je max?
Viel opzich mee, ben net alleen wel op m'n reet van de trap gekropen :P
Max is 170 kg, een hele poos geleden getest. Ik ben blijkbaar goed in highrep squats, heb een tijdje terug 25 x 100 gedaan, Alles boven de 100 wordt opeens heel erg zwaar :S. Oja, ik voetbal, misschien is dat een verklaring ;)

Ik was alleen dus ik kon geen filmpje maken, aangezien ik mijn telefoon nodig had als timer.

Laatst bewerkt:
Zojuist:
- BW 94 kg
- Wilks is dus 3600

Netjes :thumb: ben je niet trillerig in de benen?
voelde me zo slap als wat nadien, en me kop leek wel een tomaat.

Zojuist:
- BW 94 kg
- Wilks is dus 3600

sweet :D, je staat erbij... ben benieuwd of je em kan breken next time aangezien je nu begint met cutten

@ Starter ik denk dat je in je beginpost best de link naar de Wilks score vermeldt, anders ga je ze allemaal mogen berekenen :p

stond er al in, maar ik heb em nog eens extra er in gezet

Gerept volgens de 5 minuten challenge na eerst een rep-out op de 130. Klote is dat mijn fototoestel uitvalt als ie 3 minuten stilstaat, dus niet alles staat erop :(. Ik zat tussendoor te prutsen met mijn gsm omdat ik dacht dat de timer niet werkte.

http://www.youtube.com/watch?v=RuM2RSILyGQ

Ok ik tel er 34 voor de video uitging... Ik heb volgens mij nog 3x5 gedaan in de laatste 2 minuten, dus 49 totaal.

Ik geef wel toe dat sommige reps niet borderline parallel lijken. Maar dan vind ik dat degene die dit zeggen zelf ook maar een clipje van hun rep-out moeten posten.

Anyway 49x80kg @ 80kg BW ===> 2676 punten.

Achteraf niet misselijk, alleen erg warm gekregen hehe.

Laatst bewerkt:
:thumb: slim om sumo te doen.

5 minuten is echt hoerelang als je zo is kijkt wat je tussendoor allemaal kan doen :roflol:

good stuff... je staat er bij

Ik wil wel voor de 50x60 gaan. :p

Terug
Naar boven