Fitness Seller

5 weken lang fakes gebruikt -> wat nu.

MediumBiefstuk

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
heren

Ik heb voor 5 weken fake gear gebruikt.. Nu is het niet alleen zo dat ik niks merk maar ik ook (haat t om toe te geven) in een enorme dip zit.. Heb mn gear vervangen en heb nu legit gear.. Kan ik daar nu aan beginnen? Na 5 weken neppe zooi? Of moet ik eerst "off" gaan? Ben natuurlijk nooit echt on geweest...

Thx!

na 5 weken ep zou ik snel op real gear gaan idd. Hoeft niet "off" te gaan gezien je niet on bent geweest idd.

Laatst bewerkt:
Gewoon verder gaan en hopen dat je nu goeie gear hebt.

Das minder joh.. optie 1 bloed prikken kijken naar je waardes nu.. en daarvan uit je plan trekken. Doorkuren of stoppen..Ergens op dbb staat een link waar je anoniem dat kan doen als je niet bij je eigen huis arts wil.
Optie 2 nu nakuur doen van 2 weken. Je zegt ben niet echt on maar ook niet of.. zit dus wel wat van werkzame stof in.
Wat was je kuur btw? Ff benieuwd naar.

Veel succes alvast

Ik zou lekker opnieuw beginnen met je nieuwe gear. Off gaan heeft geen zin denk ik want je zult snel weer on willen want je hebt die kuur nu in je hoofd.

Lekker on blijven en opnieuw beginnen met weken tellen dus, ook beter voor je waardes.

Ik ken het gevoel ik doe half year ons half year off en merkte in week 5 in een keer een daling in alles( heel raar die omschakeling in 1 keer ). Had waarschijnlijk slechte batch van UP rest van de gear waren zelfde batch als die van eerste paar weken en voelde ik me wel top op. Ga iedergeval niet meer op UP

Je kan gewoon on gaan en de eerste 5 weken als off zien

heren

Ik heb voor 5 weken fake gear gebruikt.. Nu is het niet alleen zo dat ik niks merk maar ik ook (haat t om toe te geven) in een enorme dip zit.. Heb mn gear vervangen en heb nu legit gear.. Kan ik daar nu aan beginnen? Na 5 weken neppe zooi? Of moet ik eerst "off" gaan? Ben natuurlijk nooit echt on geweest...

Thx!
na 5 weken ep zou ik snel op real gear gaan idd. Hoeft niet "off" te gaan gezien je niet on bent geweest idd.
Was het EP?

In voor merk. Pb mag ook

Terug
Naar boven