XXL Nutrition

500 gram pindakaas per dag

Om antwoord te geven op je initiële vraag. Zeer waarschijnlijk niet.

Ja, dat jij nou van alles moet gebruiken om er middelmatig uit te zien betekend niet dat iedereen gebuikt.

D8F0AD12-879B-4B2F-9991-70207ACF3C9B.jpeg

Ik ben wel in voor een voor en na van deze pindakaasbulk.

Met een beetje mazzel krijg je calve zo ver om je te sponseren.

Ik denk niet dat iemand hier ooit standaard een pot pindakaas in zijn schema had dagelijks. Misschien moet je eens tips aan @jair16 vragen want die eet wel iedere dag 3 kg koolvis.

Ik denk niet dat iemand hier ooit standaard een pot pindakaas in zijn schema had dagelijks. Misschien moet je eens tips aan @jair16 vragen want die eet wel iedere dag 3 kg koolvis.
Pindakaas niet... (pinda allergie)
Maar heb ooit wel eens een periode van 2 maanden 400 gram pure chocolade per dag gegeten :o ... 15 jaar terug ofzo... was toen echt even noodzaak
Heeft kortstondig geholpen en maar wel flink op mijn fl**ker gehad van de cardioloog :engel: Moet zeggen dat ik daarna echt maanden geen chocolade meer weg kon krijgen. :roflol:

Sir het zijn 5 pakjes van 400gr= 2kg plus 2 pakken volle melk, carbs standaard iedere dag routine. Daartussen hapjes, patat, kebab zaakjes bezoeken en eten, gebakzaakjes appelgebakjes halen, pizza, churros maken, broodje gezond, op station eten, onderweg bij mc donald, kcf of burgerking stoppen, bamiblokken eten, wok2go eten. Sushi maken. Iedere dag wel iets pekker en veel avond eten. Die 130 moet ik halen dit jaar!!!

• Topic Starter Topic Starter
Sir het zijn 5 pakjes van 400gr= 2kg plus 2 pakken volle melk, carbs standaard iedere dag routine. Daartussen hapjes, patat, kebab zaakjes bezoeken en eten, gebakzaakjes appelgebakjes halen, pizza, churros maken, broodje gezond, op station eten, onderweg bij mc donald, kcf of burgerking stoppen, bamiblokken eten, wok2go eten. Sushi maken. Iedere dag wel iets pekker en veel avond eten. Die 130 moet ik halen dit jaar!!!
Ik heb het een half jaar gedaan op 2x 350gram M&Ms zakken en 10 suikerwafels voordat school uit was. Dus dat at ik meestal voor 15.00 op

daar ging het topic niet over en nu verlaag je je alleen naar het niveau van al die 18 jarige zonder gains die iedereen unnatty noemen als ze breder zijn

Ow wacht, we hebben het hier wel tegen een 19 jarige ja!

Waarom een pic plaatsen van een jaar geleden toen je on was?

Hell yeah , TS en Jair16 in 1 topic over massa’s eten ..

De 1 kuurt en de ander heeft een fantasie over zijn eetgewoontes ..

Heren , volgend jaar in nieuw seizoen van “ obese “ ..

Ik heb het een half jaar gedaan op 2x 350gram M&Ms zakken en 10 suikerwafels voordat school uit was. Dus dat at ik meestal voor 15.00 op
Als dat t enige was dat je op school at valt t nog mee...
Als dit NAAST je ontbijt, ochtendtussendoor en lunch was... dan is t anders...en als je on bent ook

• Topic Starter Topic Starter
Ow wacht, we hebben het hier wel tegen een 19 jarige ja!

Waarom een pic plaatsen van een jaar geleden toen je on was?
Omdat de meeste fotos die ik heb of slecht belicht is of in mijn onderbroek. En ik wil je niet nog onzekerder maken met die foto's

Terug
Naar boven