Fitness Seller

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

lang leve editten... net zoals je een foto kan retoucheren kan je dat ook met zo een uitslag doen... en dat kan je zo goed doen dat t niet van echt te ondescheiden is....
... scannen --> editten --> printen --> voila een "echte" brief :rolleyes:

En veelal kan je je eigen bloedresultaten tegenwoordig gewoon digitaal inzien... dus zelf printen... iemand die maar minimaal met een pc om kan gaan kan dit al... dus ja ... wat zegt een brief... :o;)
Ja en al die moeite en kosten om iemand een bevestiging te geven? No ty.
 
jeetje marina, neem je dat nou echt serieus :p
 
Zoveel vet is ook goed voor je sodemieter. Vooral doen.
 
Jouw papa heeft geen bloed?
Oh als je toch eens meer tijd in de gymm doorbrachten zouden de gains daadwerkelijk ook komen. Wist je dat al?
 
Oh als je toch eens meer tijd in de gymm doorbrachten zouden de gains daadwerkelijk ook komen. Wist je dat al?


Holy shit, is dat het geheim voor de 300kg deadlift?
 
Zoveel vet is ook goed voor je sodemieter. Vooral doen.
Vet is een betrouwbaardere manier van macros dan carbs om massa aan te zetten. Heb welleens weken 700-1000gram carbs gegeten en kwam geen grammetje massa aan
 
Oh als je toch eens meer tijd in de gymm doorbrachten zouden de gains daadwerkelijk ook komen. Wist je dat al?
Wow.. das nog eens service... je pins laten zetten in je eigen gym :eek:
 
Vet is een betrouwbaardere manier van macros dan carbs om massa aan te zetten. Heb welleens weken 700-1000gram carbs gegeten en kwam geen grammetje massa aan
Oke, maar dat is niet wat ik zeg. Definieer eens wat betrouwbaar eten is? Dat 9kcal maandag 9kcal is en donderdag ook? Welke massa, vetvrije massa, gewoon weefsel? Vet?
 
Oke, maar dat is niet wat ik zeg. Definieer eens wat betrouwbaar eten is? Dat 9kcal maandag 9kcal is en donderdag ook? Welke massa, vetvrije massa, gewoon weefsel? Vet?
Lastige is. 800kcal boven maintenance gewicht zet je net zoveel 'spiermassa' aan dam 3000kcal meer. Het is alleen onmogelijk mijn dagelijksebehoefte te berekenen i.v.m. werk/sport
 
Laatst bewerkt:
Wat jammer dat we tegenwoordig niet meer tegen een grapje kunnen. Damn you roids!
 
Lastige is. 800kcal boven maintenance gewicht zet je net zoveel 'spiermassa' aan dam 3000kcal meer. Het is alleen onmogelijk mijn dagelijksebehoefte te berekenen i.v.m. werk/sport
Wat voor werk doe je?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven