MuscleMeat

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

uren verschillen dus ook de calorieen die ik verbrand. logistiek Herbalife. til intensief werk
ordepicker bij herbalife.. :o
Kan je geen sponsoring vragen?
Serieus... misschien met korting voor medewerkers...
 
Je begon zelf met uitspraken als jullie gaan AAS roepen zodra ik een foto plaats. Neem het als een compliment, was overigens niet serieus bedoeld. Ik ga zelf toch ook niet alles op alles zetten om mijn shape te verdedigen zodra jij het middelmatig noemt. Je weet zelf beter. Relax.
 
Ik denk dat je de bedrijfsnaam beter niet had kunnen noemen gezien het relpotentieel :roflol:
 
ordepicker bij herbalife.. :o
Kan je geen sponsoring vragen?
Serieus... misschien met korting voor medewerkers...
Nee geen orderpicker. Palletisering. Zware dozen etc
 
Het gaat hem toch alleen om de kcal... dus als het "goedkoper is met werkenemers korting" dan shakes... dan zou het misschien nog een optie zijn? :dunno:
Nee ik hoef niks te kopen. Kan alles gratis eten alleen ga ik dan voor de proteinbars ipv shakes
 
Klopt. Maar als je er dan 2 of 3 tegelijk tilt mag het wettenlijk gezien weer

oja want zo werkt dat :roflol:

je weet dat die regels er zijn om jou te beschermen van je werkgever right?
 
Klopt. Maar ik til liever meer zodat ik minder loop dan minder tillen en het dubbele lopen. Snappieee
 
Nee ik hoef niks te kopen. Kan alles gratis eten alleen ga ik dan voor de proteinbars ipv shakes
Als je alles mag gebruiken dan eet je toch gewoon de hele dag die repen. Qua shakes hebben ze ook maaltijdvervangers en sportdranken en eiwit shakes en koolhydraat shakes. Drink je die de hele dag door... zit je zo op dezelfde kcal en nogbgratis ook... zie t probleem niet.... en dan ook niet het nut van een pot pindakaas eten als je deze optie ook hebt... :dunno:
 
Als je alles mag gebruiken dan eet je toch gewoon de hele dag die repen. Qua shakes hebben ze ook maaltijdvervangers en sportdranken en eiwit shakes en koolhydraat shakes. Drink je die de hele dag door... zit je zo op dezelfde kcal en nogbgratis ook... zie t probleem niet.... en dan ook niet het nut van een pot pindakaas eten als je deze optie ook hebt... :dunno:
Heb weinig eetlust. Ik krijg maar 3 repen weg in een 15minute pauze elke 2uur. Die 2000kcal shake drink ik in 1 minuut op. Daarom werkte rijst of spagetti bulks bij mij niet.
 
Heb weinig eetlust. Ik krijg maar 3 repen weg in een 15minute pauze elke 2uur. Die 2000kcal shake drink ik in 1 minuut op. Daarom werkte rijst of spagetti bulks bij mij niet.
Dus je drinkt verder niets tussendoor?
Ik zou dan gewoon alles wat je drinkt tussendoor vervangen door die shakes... er zijn genoeg verschillende....

Edit: stop gewoon een zak pindas oid in je zak...eet je die over de dag leeg. Verdeel je t iig een beetje...
 
Laatst bewerkt:
Dus je drinkt verder niets tussendoor?
Ik zou dan gewoon alles wat je drinkt tussendoor vervangen door die shakes... er zijn genoeg verschillende....

Edit: stop gewoon een zak pindas oid in je zak...eet je die over de dag leeg. Verdeel je t iig een beetje...
Mag alleen water drinken tijdens werktijd helaass
 
Iets zegt me dat er iets niet klopt aan je hele verhaal ..

Je mag alleen water drinken tijdens werk , maar de Herbalife troep mag je onbeperkt nuttigen ..
 
Iets zegt me dat er iets niet klopt aan je hele verhaal ..

Je mag alleen water drinken tijdens werk , maar de Herbalife troep mag je onbeperkt nuttigen ..
Ik zeg ik mag alleen water drinken "tijdens" werktijd. Pauzes mag ik nuttigen wat ik wil
 
Back
Naar boven