XXL Nutrition

5000 kcal.

Ano_60163

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik heb nu dus 4 weken een dieet gevolgd van 2300kcal.
Ik ben van 77,7 naar 75kg gegaan en van 16,1% naar 11%.
Nu heb een schema gekregen van 5000kcals... Hier heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels over.

181.5cm
75kg
Vp 11%
Onderhoud: 2800

Ik wil nu dus massa gaan kweken en mijn vraag is eigenlijk of ik niet beter rond de 3500kcal kan gaan zitten?

Geef het een kans!
Kijk wat het met je doet, daarna kan je nog altijd verlagen ;)

Ik heb nu dus 4 weken een dieet gevolgd van 2300kcal.
Ik ben van 77,7 naar 75kg gegaan en van 16,1% naar 11%.
Nu heb een schema gekregen van 5000kcals... Hier heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels over.

181.5cm
75kg
Vp 11%
Onderhoud: 2800

Ik wil nu dus massa gaan kweken en mijn vraag is eigenlijk of ik niet beter rond de 3500kcal kan gaan zitten?

Ga je een zware kuur doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ook gevraagd waarom je zo een groot schema krijgt?
Of neem je het gewoon aan?

iig veels teveel imo

Ga je wel massa mee kweken, maar gaat je ook een hele korte bulk en een hele lange cut geven

had je dat dieet met 2200 ook van diegenen , laat hem uitleggen vanwaar die switch.

Heb je shakes van bnf? Die werken ook goed bij mij. Ik heb, zoals op hun site wordt beloofd, 5 kg spier gekweekt in een maand!

Heb je shakes van bnf? Die werken ook goed bij mij. Ik heb, zoals op hun site wordt beloofd, 5 kg spier gekweekt in een maand!

Not sure if srs.. 5kg? Dat is niks man alleen op m'n linkerkuit kwam al 5kg spier bij. Woog vorige maand nog 60kg dat is inmiddels al dik 71kg geworden. Maar komt waarschijnlijk omdat ik caseine gebruik MET chocolade smaak dat dan weer wel. Hopelijk kom ik nog door de dopingtest heen volgende week..

van 16% naar 11% op 4 weken?

Dus je gaat een dieet volgen waarbij je bijna dubbel je onderhoud gaat eten. Wat denk je nu zelf dat er gaat gebeuren? :rolleyes:

Terug
Naar boven