Patrick1995
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 16%
Heey gasten,
Heb er toch ook maar aan moeten geloven en heb het book Burn the fat feed the muscle gelezen.
Staat goede info in inderdaad ,maar nu is mijn vraag als volgt: Ik ga nu in t begin 4-5 per week cardio doen sessies van 45 minuten. Langer dan anderhalf uur ongeveer zou niet goed zijn dus op het moment doe ik elke dag een andere spiergroep en cardio erachteraan. Snelle spiergroepen wil ik wel is meepakken ,maar nu is mijn vraag toch een beetje hoe zouden jullie dit verdelen?
Ik doe nu:
Ma borst+cardio
Dinsdag: schouders+traps+cardio
Woensdag; rug+armen+cardio
Donderdag:cardio
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen+armen (geen cardio gewoon keihard benen pakken vaak kom ik de trap haast niet meer op dus cardio gaat beetje lastig
)
Zondag: rust
Buik ga ik pas doen als ik onder de 12% kom
Hoe zou dit beter kunnen dat ik ook nog me rust tussendoor heb voor mn groei?
Heb er toch ook maar aan moeten geloven en heb het book Burn the fat feed the muscle gelezen.
Staat goede info in inderdaad ,maar nu is mijn vraag als volgt: Ik ga nu in t begin 4-5 per week cardio doen sessies van 45 minuten. Langer dan anderhalf uur ongeveer zou niet goed zijn dus op het moment doe ik elke dag een andere spiergroep en cardio erachteraan. Snelle spiergroepen wil ik wel is meepakken ,maar nu is mijn vraag toch een beetje hoe zouden jullie dit verdelen?
Ik doe nu:
Ma borst+cardio
Dinsdag: schouders+traps+cardio
Woensdag; rug+armen+cardio
Donderdag:cardio
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen+armen (geen cardio gewoon keihard benen pakken vaak kom ik de trap haast niet meer op dus cardio gaat beetje lastig
)Zondag: rust
Buik ga ik pas doen als ik onder de 12% kom
Hoe zou dit beter kunnen dat ik ook nog me rust tussendoor heb voor mn groei?

?