AndroidHealthClinic

5x cardio in de week hoe te combineren met krachttraining?

Patrick1995

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m91
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Heey gasten,
Heb er toch ook maar aan moeten geloven en heb het book Burn the fat feed the muscle gelezen.
Staat goede info in inderdaad ,maar nu is mijn vraag als volgt: Ik ga nu in t begin 4-5 per week cardio doen sessies van 45 minuten. Langer dan anderhalf uur ongeveer zou niet goed zijn dus op het moment doe ik elke dag een andere spiergroep en cardio erachteraan. Snelle spiergroepen wil ik wel is meepakken ,maar nu is mijn vraag toch een beetje hoe zouden jullie dit verdelen?

Ik doe nu:

Ma borst+cardio
Dinsdag: schouders+traps+cardio
Woensdag; rug+armen+cardio
Donderdag:cardio
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen+armen (geen cardio gewoon keihard benen pakken vaak kom ik de trap haast niet meer op dus cardio gaat beetje lastig:p)
Zondag: rust

Buik ga ik pas doen als ik onder de 12% kom

Hoe zou dit beter kunnen dat ik ook nog me rust tussendoor heb voor mn groei?

5x pw cardio in de ochtend doen voor maaltijd één
4x pw weights in de avond
45min is veel om te beginnen. Begin met 20min en week na week opbouwen

• Topic Starter Topic Starter
5x pw cardio in de ochtend doen voor maaltijd één
4x pw weights in de avond
45min is veel om te beginnen. Begin met 20min en week na week opbouwen

ik doe cardio in de sportschool die gaat om 10u open verder moet ik ook nog naar school stage etc. dat is het punt ook een beetje 2x per dag naar de gym red ik simpelweg gewoon niet. en wat bedoel je met pw????

Misschien je cardio wat slimmer doen? Het is niet nodig om er 3 kwartier mee bezig te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
hoe bedoel je? boek burn the fat feed the muscle word ook aangereden om 30-45min cardio te doen? en hoe zou jij het dan doen?

Ik ben er max 20 minuten mee kwijt.
Of ik ga sprintjes trekken ( Hiit ) , of ik loop hard tegen een helling van 13 of 20%

Ik heb de meters vergeleken en ik verbrand zo'n beetje het dubbele met 20 of zelfs 15 minuten van bovenstaande, ten opzichte van drie kwartier hardlopen.
Dus duur omlaag en intensiteit omhoog. Imo veel efficienter.

Zo kun je het ook nog makkelijk achter je training plakken en hoef je niet 2 keer per dag te trainen. Dat lijkt me alleen nuttig als je in wedstrijd voorbereiding zit of masochistisch bent.

Terug
Naar boven