AndroidHealthClinic

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tips als tenen niet voorbij knieen heb ik gelukkig nog nooit gehad. Wij hebben volgens mij wel een goede sportinstructeur.
Soms heb je ook heus wel eens massel. Kijk voor de zekerheid gewoon ook naar de filmpjes van bijvoorbeeld Alan Thrall, Barbell Medicine, Barbell Logic, Starting Strength of Juggernaut Training zodat je een breder referentiekader hebt qua vorm en techniek op de lifts.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou m'n vorm zeker in de gaten. Gelukkig hebben we een hele grote spiegel en op YouTube staan genoeg filmpjes.

53 kg en 1m73 en niet bijkomen op 3000 kcals.

ik kom uit op dit als je onderhoud : 2379 kcal .

Betwijfel of 3000 kcals je onderhoud is.

Ik ben zeer actief en kom zeker bij op 3000 kcals.

Ik weet niet of ik precies aan 3000 kom.l Maar die app zegt van wel. Ik woon op een boerderij dus wel een actief leven. Het eten veranderd af en toe wel afhankelijk van avondeten en welk brood m'n ouders halen. Beleg is ook niet iedere dag hetzelfde maar dit klopt ongeveer.

Ik weet niet of ik precies aan 3000 kom.l Maar die app zegt van wel. Ik woon op een boerderij dus wel een actief leven. Het eten veranderd af en toe wel afhankelijk van avondeten en welk brood m'n ouders halen. Beleg is ook niet iedere dag hetzelfde maar dit klopt ongeveer.

Begin eens met clean eten, ga t dan loggen en pak ook de fameuze bak kwark voor t slapen... cola en vla is nogal junkerig

Apps zijn niet 100 % betrouwbaar.

Ik heb elke dag 62 km woon werk met de fiets. 4X de week trainen.Werken en 2 a 3 x de week joggen en dan kom ik nog steeds bij op 3000 kcals. Niet iedereen is hetzelfde maar lijkt me dat als je werkelijk 3000 kcal binnen krijgt je toch moet bijkomen.

Denk dat je zou verschieten hoeveel voedsel 3000 kcals zijn als je het zou zien liggen.

Cola en vla weg???? Dan kan ik beter meteen stoppen

Wat bedoel je met clean eten?

Zucht............

Wat bedoel je met clean eten?
Minimaal suikers, juist focus op complexe koolhydraten
Goede vetten
Hoogwaardige eiwitten

Elke dag friet en kebab elke dag rijst met kip is beetje t verschil... kijk maar in hoeveel voedingsschemas je friet vind

1a2 glaasjes cola is toch niet erg??

Ik snap dat hier mensen zijn die heel veel met hun voeding bezig zijn maar, ik wil gewoon normaal blijven eten en als boer hoort 2 keer per maand naar de keet er ook gewoon bij.

Waar moet ik meer bouwstoffen uit halen dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven