XXL Nutrition

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voordat je onze, vermoeddelijk vlaamse, vriend verkeerd begrijpt. Geen caviaar, maar gewoon kwalitiet. Dus zo min mogelijk kunstmatige bewerkte meuk. Vlees vis zuivel granen groentes en fruit. En dan ietwat voorzichtig met dierlijke vetten

Voordat je onze, vermoeddelijk vlaamse, vriend verkeerd begrijpt. Geen caviaar, maar gewoon kwalitiet. Dus zo min mogelijk kunstmatige bewerkte meuk. Vlees vis zuivel granen groentes en fruit. En dan ietwat voorzichtig met dierlijke vetten

Ben ne Vlaming ja :)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn avondeten bestaat dan wel uit "deftig" voedsel. Overdag moet ik het vooral doen met boterhammen.

Mijn avondeten bestaat dan wel uit "deftig" voedsel. Overdag moet ik het vooral doen met boterhammen.

Mealprepdagje?
Kip rijst en groenten kan jr prima op voorraad maken en densoods koud eten.
Opzich niks mis met brood als basis (krijg t zelf amper weg) maar soms lastig om voldoende eiwitten op te krijgen

Misschien overdag iets eiwitrijker eten. In de keet drink ik toch al gauw 1800 calorieën.

Misschien overdag iets eiwitrijker eten. In de keet drink ik toch al gauw 1800 calorieën.

Laat die calorieën eens los en ga clean /"deftig" eten.
En 1800kcal aan bier en andere junk... zal vast impressive zijn als je 15 bent met 53kg... maar is natuurlijk niet de manier om te werken aan serieuze gains. Blijf (op zn minst semi) nuchter en draag doe zatte maloten een rondje om de akkers, ipv je klem te zuipen
Natuurlijk moet je op zn tijd kunnen genieten van een drankje... maar t keetzuipen als 15 jarig guppje... tja... niet mijn ding

Je bent boer of niet hé... Weet je wat dingen die ik overdag kan eten waar meer eiwitten inzitten? Ben een beetje een kneus wat betreft eten.

Laat die calorieën eens los en ga clean /"deftig" eten.
En 1800kcal aan bier en andere junk... zal vast impressive zijn als je 15 bent met 53kg... maar is natuurlijk niet de manier om te werken aan serieuze gains. Blijf (op zn minst semi) nuchter en draag doe zatte maloten een rondje om de akkers, ipv je klem te zuipen
Natuurlijk moet je op zn tijd kunnen genieten van een drankje... maar t keetzuipen als 15 jarig guppje... tja... niet mijn ding

In de keet drinken is stevig in het bier of andere alcohol vliegen? regelmatig 1800 kcals aan alcohol lijkt me niet bevorderlijk voor de spiergains.

Je bent boer of niet hé... Weet je wat dingen die ik overdag kan eten waar meer eiwitten inzitten? Ben een beetje een kneus wat betreft eten.

Kwark (500g =40gram eiwit )
Havermout
Rijst
Ik eet per dag 1/2 bakjes kwark
250-600gram gehakt (lekker goedkoop) wss niet het gezondste + 2 zakjes rijst van 125gr
160gram havermout gemengd met 30suiker en 2 scoops whey en 540ml sojamelk

Soms nog eens een dikke cheatmeal van 4donuts als ik beetje plat lijk , alsjeblieft u bord niet leegkrijgt Gewoon koelkast in en 2u later opwarmen

Ik denk dat kwark en havermout voor mij een goed en makkelijk begin is.

Volgens de app (weet niet zeker of die klopt) zit ik met wat ik normaal eet op 160 gram eiwit. Ik ben 53 kilo dus zit op bijna 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Ik weet niet of havermout enzo nog nodig zijn

Volgens de app (weet niet zeker of die klopt) zit ik met wat ik normaal eet op 160 gram eiwit. Ik ben 53 kilo dus zit op bijna 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Ik weet niet of havermout enzo nog nodig zijn

Je moet ook genoeg koolhydraten eten.

Koolhydraten zit op 433 gram.

Veel bier, dagelijks cola, suiker in de koffie, vla, wat wil je nu eigenlijk horen?

Dit is hoe ik nu ben. Weet niet zeker of ik de foto's goed heb genomen. Ik ga vandaag precies bij houden wat ik allemaal drink en eet dat zal ik vanavond posten.

IMG_20181021_144327.jpg

IMG_20181021_144406.jpg

IMG_20181021_144237.jpg

Meer en vooral goed eten , goed trainingsschema pakken en vooral veel doorzettingsvermogen

Goed trainen + eten + alcohol KAN goed gaan maar t zal je gains + herstel wel in de weg kunnen staan ..

Maw : keuzes maken ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven