XXL Nutrition

5x5 stronglifts recovery time

• Topic Starter Topic Starter
Oké thanks voor je antwoord ga ik toch nog maar even verder met 5x5 stronglifts

Verstandige jongen.

het probleem is dat tegenwoordig veel mensen stronglifts 5x5 als een goed programma zien voor lifters. Maar de waarheid is het is een programma enkel en alleen voor beginners. Je moet stronglifts niet willen uitmelken.

oke mischien dat je 1 week van dagelijkse progressie nog mist. Maar wat boeit dat, als je daarna vast loopt etc is dat geen goed idee en kan je beter gewoon steady vooruit gaan (al is het langzamer) met TM of MadCow

• Topic Starter Topic Starter
Nog even een vraag over het 5x5 schema, je hebt alleen bench press voor borst. Is dat niet te weinig? Probeer super goed op me techniek te letten schouderbladen tegen elkaar duwen en jezelf in het bankje proberen te drukken maar blijf extreem veel moeite houden met het ontwikkelen van m'n borst. Heb nu dus gisteren sinds lange tijd eens een keer niet het 5x5 schema gevolgd en diverse oefeningen gedaan voor borst en nu heb ik wel spierpijn. Betekent dit dat ik m'n bench press niet goed uitvoer?

wat wil je? als je nadruk wil leggen op je borst moet je idd niet SL doen, maar dan zit je hier ook op de verkeerde plek op het forum...

Spierpijn moet je negeren. Het is geen indicatie voor een goede training en het is ook geen indicatie dat je nog niet hersteld bent.

Terug
Naar boven