1. Ontzet Notitie

6/7 Maand bulk beginner.

Discussie in 'Tieners en Beginners' gestart door Brandon270, 11 mei 2018.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Saik

Saik Huge Freak Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    6.388
    Geslacht:
    Man
    Goed bezig.
    Ik zie tussen de laatste twee foto’s dat je voller bent geworden en je vetpercentage is zelfs gezakt. Als ik jou was zou ik lekker door blijven gaan met hetgeen wat je doet.

Brandon270 en ObZerve144 vinden dit leuk.
  2. Brandon270

Brandon270 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    72kg
    Hallo iedereen alweer een half jaar geleden sinds mijn laatste post, ben van plan om nu rustig aan te cutten heb een voedingschema waar ik mij aan zal proberen te houden de komende paar maand denk ik ( zal deze later posten ) zijn jullie het ermee eens dat ik nu begin met cutten gebaseerd op mijn huidige fysiek? weeg nu tegen de 90KG aan.
    Dit is het nu: https://imgur.com/a/axNHTKN
    Dit was het toen ik 72KG woog: https://m.imgur.com/a/FWYfLgC
    Ik zie dat ik veel vet heb gepakt in mijn taille etc. Is het nog mogelijk om mijn taille zo recht te krijgen als op mijn begin foto? Mijn doel is namelijk om mijn taille zo smal mogelijk te houden in verhouding met mijn schouders. Bedankt alvast voor jullie advies !

3. kenny1

kenny1 Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    65kg
    Hoe ben je begonnen qua trainingschema? Ik ben zelf beginner en bezig met bulken en stronglift.

Wel mooie transformatie!

4. Kevin95

Kevin95 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    470
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    87kg
    Imo veel maar dan ook veel te lang doorgebulkt, zou ook geen dag langer wachten met cutten.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie