MuscleMeat

6 Health Benefits of Drinking Beer

weer paar redenen voor mensen om maar door te zuipen..
''Reduces Risk of Cancer'' tegenwoordig zijn er wel erg veel dingen die de kans op kanker verkleinen..

hoe kan bier nou helpen tegen de ziekte Alzheimer , aangezien door alcohol je hersennen cellen beschadigen ..
hebben we hier wel over grote hoeveelheid alcohol ( 5 biertjes) per dag

Laatst bewerkt:
Hey , als ik een pijnlijke ziekte heb mag ik jointjes gratis halen , just saying.

weer paar redenen voor mensen om maar door te zuipen..
''Reduces Risk of Cancer'' tegenwoordig zijn er wel erg veel dingen die de kans op kanker verkleinen..

hoe kan bier nou helpen tegen de ziekte Alzheimer , aangezien door alcohol je hersennen cellen beschadigen ..
hebben we hier wel over grote hoeveelheid alcohol ( 5 biertjes) per dag

Drinken is op eigen risico want het onderzoek is onder schrijffouten- en wijzigingen voorbehouden & aan de gegevens kunnen geen rechten worden ontleend. Ofwel: trek het onderzoek maar door de plee. :trollface:

Ik denk niet dat je naar alcohol alleen moet kijken als voeding, deze eigenschappen (bloeddrukverlagend door verwijding van je bloedvaten, je nieren gaan ff harder werken etc.) zijn bewezen en zijn ook nooit aangetoond slecht te zijn bij een beperkte hoeveelheid alcohol. Maar alcohol blijft een toxische stof voor ons lichaam.

Ik denk dat je prima en gezond leeft met 1 glas bier/wijn per dag. Maar dat gaat dan alleen over de lichamelijke factoren... Ik denk dat stress één van de grootste ziekmakers is anno 2013... Het ontstaat bijna altijd geestelijk en uit zich vaak geestelijk EN lichamelijk... Alcohol is daar een mogelijk remedie tegen het ontspant letterlijk lichaam en geest.

Dusss na een zware week, waarbij ik voel dat mijn schouders tegen mijn oren zitten van de stress neem ik de slechte lichamelijke eigenschappen van alcohol voor lief want die wegen in mijn ogen niet op tegen de de mentale en lichamelijke voordelen van het wegwerken van die stress... (als je die je die gewoon niet opbouwt of weg mediteert ben je mss nog iets beter bezig ;))

maar is het het bier dat voor de gezondheidsvoordelen zorgt of de alcohol?

Terug
Naar boven