AndroidHealthClinic

6 maanden trainen

overgeilde dbb' ers zijn gelijk weer wakker hoor...
maarja ga zo door!!

kont is beter gevormd maar de rest mag wel iets meer worden hoorr...

ik vind je mooi! paar t**ten erin laten zetten en het is af!!

Jezus :roflol:

lijkt me dat je er een flinke bulk tegenaan moet gooien of ben ik nou gek? ???

Lompe reactie over haar borsten hier. :eyes:

DBB en volwassenheid gaan niet samen, das wel duidelijk. :D

En mooi figuur. ;)

Lijkt me echt irritant voor de dames dat ze nooit echt nuttig commentaar krijgen.

Maar je schema lijkt me niet optimaal, denk dat je er in 4/5 keer pw nog veel meer uit kan halen.
Wat is je doel? Nog verder ontwikkelen, of dit vasthouden? Heb je een foto van wat je doel is?

Zou eerder zoiets pakken:
1. borst/biceps/schouders
2. benen
3. rug/triceps/buik

En dan training 4 weer die 1e pakken.
Doe je ook veel cardio?

Laat je niets aanpraten, mooi figuur! :)

Ik vind je before foto´s mooier haha

Das waar hier wat before fotos

Vind de before-billen mooier als ik eerlijk mag zijn

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:59 ----------

overgeilde dbb' ers zijn gelijk weer wakker hoor...
maarja ga zo door!!

.....zegt een 17 jarige.

Maar als eerder gezegd lijkt het ook mij irritant dat een vrouw zelden serieus commentaar krijgt op een post. Direct ook mijn excuses over de billen opmerking eerder. Vanuit BB optiek zeker progressie geboekt. Vanuit mannen optiek: laat je niets wijsmaken over borsten, dit is een BB forum, geen forum voor plastische chirurgie oid

Benen en kont zijn zeker verbeterd. Zo doorgaan!

Vind de before-billen mooier als ik eerlijk mag zijn

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:59 ----------

.....zegt een 17 jarige.

Maar als eerder gezegd lijkt het ook mij irritant dat een vrouw zelden serieus commentaar krijgt op een post. Direct ook mijn excuses over de billen opmerking eerder. Vanuit BB optiek zeker progressie geboekt. Vanuit mannen optiek: laat je niets wijsmaken over borsten, dit is een BB forum, geen forum voor plastische chirurgie oid

eens! eindelijk iemand die verstand van billen heeft:rolleyes:

Ik vind dat je goede vooruitgang maakt, maar zoals velen hier zegen, niet teveel buik doen.
(zonder sexystisch te doen) je benen zien er goed uit, je bips ook. Keep those squads going ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is om eerst veel shoots te gaan doen in lingerie en dan uiteindelijk deel te nemen aan een bikini contest

en ja ik weet als je met je verpercentage zakt dat je borsten ook kleiner worden dat is wel het nadeel eraan maarja daar is wel een oplossing voor :P

Hier nog wat duidelijke foto's waarbij ook mijn benen erop staan
en een foto van mijn doel

6.jpg

mjpg.jpg

j.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn doel is om eerst veel shoots te gaan doen in lingerie en dan uiteindelijk deel te nemen aan een bikini contest

en ja ik weet als je met je verpercentage zakt dat je borsten ook kleiner worden dat is wel het nadeel eraan maarja daar is wel een oplossing voor :P

Hier nog wat duidelijke foto's waarbij ook mijn benen erop staan
en een foto van mijn doel

Ik vind dat het er al heel goed uitziet ! ik denk als je zo verder doet dat je er zeker komt ! Zo zie je ze niet vaak meer lopen op straat.. damn daten? :cool:

in je eerste foto is je poesje een beetje nat he?

Terug
Naar boven