AndroidHealthClinic

62% van de Nederlandse vrouwen geeft haar lichaam een 7 of hoger

Wordt vnl gelezen door vrouwen.
wat_stare.png

Please, do tell me more.

Komt omdat zelfs dikke vrouwen door 3 van de 4 mannen gedoet zal worden als ze hunkeren naar coïtus. Wij geven hun dat zelfbeeld.
Dit. Als ze wat ouder zijn, kunnen ze geen cawk meer krijgen. Genoeg 2/10's gehad die naar mij toe kwamen en arrogant as fawk deden; arroganter dan een 9/10 die alle aandacht in de wereld krijgt.

Maar aan de andere kant zijn er zoveel onzekere meiden dat is echt niet meer normaal; Maarja ze geven zichzelf een cijfer, als je nou mannen laat beoordelen.

HahaHAHAHA ik ben gister naar het strand geweest zag bijna alleen maar te dikke meisjes/vrouwen rondlopen

HahaHAHAHA ik ben gister naar het strand geweest zag bijna alleen maar te dikke meisjes/vrouwen rondlopen
****ing smerig is dat.
Zat zo'n dikke arrogante troll vroeger bij mij in de klas. Die zei openlijk dat ze ging dieëten. Ze is nu nog gewoon dikker. Hoe kan je met jezelf leven.

Net JBW vid gekeken, dus rage juhhh

Hehe, Viva... :rolleyes:
Waarom doen ze dan zo onzeker en jaloers tegenover andere vrouwen?

Maar moet zeggen dat ik ook tevredener was voordat ik ging trainen. Gek he.

Dat schort er ook aan aan de hedendaagse vrouw. ze denken allemaal dat ze A= zijn terwijl dit ongegrond is en de meeste zijn aftanse sl*tten.

Jaloerse vrouwen zijn de meest onzekere.

Het fenomeen lijkt een beetje op de gemiddelde chauffeur die zichzelf ook een 7 of 8 geeft, terwijl in realiteit het meer op een 5 of 4 lijkt.

Eigenlijk zouden foto's van deze vrouwen openbaar gemaakt moeten worden zodat mannen hun score kunnen geven aan deze vrouwen en dat er een vergelijking kan gemaakt worden met wat ze zelf denken, en wat wij denken. Slecht onderzoek dus.

Eigenlijk zouden foto's van deze vrouwen openbaar gemaakt moeten worden zodat mannen hun score kunnen geven aan deze vrouwen en dat er een vergelijking kan gemaakt worden met wat ze zelf denken, en wat wij denken. Slecht onderzoek dus.
Klopt, dit is een onderzoek van het kaliber;
WIJ VAN WC-EEND

Dan nog moet je mannen met smaak hebben of je krijgt alsnog overwaardering. Ken genoeg van die figuren die al blij zijn met vadsige t**ten en kont. Zelfs op dit forum...

Klopt, dit is een onderzoek van het kaliber;
WIJ VAN WC-EEND

Tuurlijk niet, dit is geen onderzoek dat zegt vrouwen zijn 7+, maar ze vinden zichzelf 7+. :rolleyes:

Dan nog moet je mannen met smaak hebben of je krijgt alsnog overwaardering. Ken genoeg van die figuren die al blij zijn met vadsige t**ten en kont. Zelfs op dit forum...

Als je niet van dikke t**ten en kont houdt zit je of in de kast of je hebt gewoon een testo tekort.

Altijd hoog van de toren blazen met "dat is toch een 4 op z'n best". Het gaat er niet om wat voor cijfer je geeft, het gaat erom wat je doet. Dat je boos bent omdat je liever iets van modellen kwaliteit doet is een compleet ander verhaal.

Bedankt Strong(ups), dat is serieus het mooiste compliment wat ik ooit heb gehad.

Jammer genoeg ben ik onzeker en denk ik niet dat ik de "oorzaak" ben van enig zelfvertrouwen in de vatsige Nederlandse vrouwen.

Grote t**ten/kont niks mis mee. Als het maar geen smerig overgewicht vet is.

jongens het gaat om de innerlijk.

Grote t**ten/kont niks mis mee. Als het maar geen smerig overgewicht vet is.

"Te" is nooit goed. Het moet een mooie slanke zandloper zijn. Naturel borsten zijn ook mooier dan nep. Als een vrouw denkt dat ze er mooier op wordt omdat ze van een naturel C naar een nep D gaat dan maakt ze zichzelf ook wat wijs. Alleen heb je helaas mannen die dat soort debiele keuzes aanmoedigen.

Een 7? hahahaha en wij mannen altijd maar zeiken dat vrouwen geen humor hebben!

Terug
Naar boven