- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Please, do tell me more.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Als ze wat ouder zijn, kunnen ze geen cawk meer krijgen. Genoeg 2/10's gehad die naar mij toe kwamen en arrogant as fawk deden; arroganter dan een 9/10 die alle aandacht in de wereld krijgt.Komt omdat zelfs dikke vrouwen door 3 van de 4 mannen gedoet zal worden als ze hunkeren naar coïtus. Wij geven hun dat zelfbeeld.
****ing smerig is dat.HahaHAHAHA ik ben gister naar het strand geweest zag bijna alleen maar te dikke meisjes/vrouwen rondlopen
Klopt, dit is een onderzoek van het kaliber;Eigenlijk zouden foto's van deze vrouwen openbaar gemaakt moeten worden zodat mannen hun score kunnen geven aan deze vrouwen en dat er een vergelijking kan gemaakt worden met wat ze zelf denken, en wat wij denken. Slecht onderzoek dus.
Eigenlijk zouden foto's van deze vrouwen openbaar gemaakt moeten worden zodat mannen hun score kunnen geven aan deze vrouwen en dat er een vergelijking kan gemaakt worden met wat ze zelf denken, en wat wij denken. Slecht onderzoek dus.
Eigenlijk zouden foto's van deze vrouwen openbaar gemaakt moeten worden zodat mannen hun score kunnen geven aan deze vrouwen en dat er een vergelijking kan gemaakt worden met wat ze zelf denken, en wat wij denken. Slecht onderzoek dus.
Klopt, dit is een onderzoek van het kaliber;
WIJ VAN WC-EEND

Dan nog moet je mannen met smaak hebben of je krijgt alsnog overwaardering. Ken genoeg van die figuren die al blij zijn met vadsige t**ten en kont. Zelfs op dit forum...
Zie je, en dat bedoel ik nou. Vind je het gek dat een meerderheid van vrouwen zichzelf overschatten met zo'n supporters.Als je niet van dikke t**ten en kont houdt zit je of in de kast of je hebt gewoon een testo tekort.
Grote t**ten/kont niks mis mee. Als het maar geen smerig overgewicht vet is.
Grote t**ten/kont niks mis mee. Als het maar geen smerig overgewicht vet is.