Fitness Seller

62% van de Nederlandse vrouwen geeft haar lichaam een 7 of hoger

"Te" is nooit goed. Het moet een mooie slanke zandloper zijn. Naturel borsten zijn ook mooier dan nep. Als een vrouw denkt dat ze er mooier op wordt omdat ze van een naturel C naar een nep D gaat dan maakt ze zichzelf ook wat wijs. Alleen heb je helaas mannen die dat soort debiele keuzes aanmoedigen.
Ja dat snap ik niet. Wat is er nou mooi aan die fake t**ten? srs...

Enja waar ligt de grens van overgewicht? Nou dat is je eigen mening maar ik hoef geen fatty met van die lelijke benen/armen/buik. Beetje chubby vind ik IMO niet meteen heel erg als ze maar geen, zoals hierboven wordt gezegd, gatenkaas benen heeft ofzoiets.

Dit is een 7 :p

Feit is wel dat de meest arrogante ex die ik heb gehad tegelijk de dikste was, grappig op zich ze vond zichzelf werkelijk onweerstaanbaar..
En ik ach ik weiger ook te cutten hehe en kan beter mijn testo kwijtraken op dikke wijven dan in de vorm van agressie:)

grappig dat dit soort discussies altijd uitkomen op vetpercentage. Alsof men verder totaal geen eisen meer stelt aan het lichaam. Misschien omdat dit een bodybuilding forum is.

Je moet verder kijken dan je neus lang is. Het gaat om de totaal plaatje. Als een vrouw vrij dik is vind ik dat echt niet erg. De rest moet dan alleen nog beter zijn om dat te compenseren.

grappig dat dit soort discussies altijd uitkomen op vetpercentage. Alsof men verder totaal geen eisen meer stelt aan het lichaam. Misschien omdat dit een bodybuilding forum is.

Je moet verder kijken dan je neus lang is. Het gaat om de totaal plaatje. Als een vrouw vrij dik is vind ik dat echt niet erg. De rest moet dan alleen nog beter zijn om dat te compenseren.
Klopt, een mooi gezicht compenseert voor mij al heel veel.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, een mooi gezicht compenseert voor mij al heel veel.

Heel sterk punt. Gezicht is natuurlijk heel belangrijk. Sommigen hebben goede genen en hebben zelfs met een hoog vet% een slank gezicht. Alleen denk je dan toch stiekem: "If only..''

Haha kapotlachen die vid, zit in m'n favo's, damn, motivation :p

Maagden "Mack10" Maagden:)

Of mensen die de voorkeur gegeven aan vrouwelijke rondingen ipv plastic en mannelijke kenmerken. Achja gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren..

Vond me lichaam vroeger echt perfect.

Inmiddels veel vooruitgang, dus zou nu helemaal een 10+ moeten zijn, maar je richt je toch op de minpunten. Beter ook, anders wordt het nooit wat he.

Ligt er ook aan met wie je je vergelijkt. Het is nogal een verschil, de gemiddelde nederlandse vrouw of fitnessmodellen die pieken tijdens een fotoshoot ;)

Heb het liefst een slank tenger meisje.
:D

Terug
Naar boven