AndroidHealthClinic

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

Nee dat is het niet
Duidelijke vrees voor Allah swt is noodzakelijk om op spiritueel vlak vooruit te gaan.Bij al je daden, woorden, gedachten moet namelijk je bewust zijn van het feit dat Allah (Subhana wa ta'ala) je ziet, je hoort, zelfs je aanvoelt.

Het is gewoon zo dat als wanneer het vrezen voor Allah binnen je hart is verankerd zullen de lusten in je hart verbrand worden, ook is het vrezen van Allah een leiding van Allah om je weg naar Allah te vinden en om jezelf tegen de hel te beschermen.
En die mensen die een moreel leven lijden maar niet praktiseren kunnen niet rekenen op de genade van Allah swt

Het komt er in mijn ogen gewoon op neer dat de hele 'test' waar je op aarde dus aan wordt onderworpen meet of je gevoelig bent voor dreigementen. Je weet natuurlijk nog steeds niets over iemands echte intenties als hij onder dwang allerlei dingen doet of laat.

Jij van alle mensen zou me moeten steunen haha :o

dat zeg je in post 258. . .
dit soort topics eindigen meestal zoals ik al eerder zei. waarom zou ik dagen achter de pc door moeten brengen? iedereen zijn of haar overtuiging, ik hoef niemand te overtuigen. ieders denkbeeld is weer anders ingericht dus ik zie dit soort discussies als verspilde tijd.

zou je ook eens moeten doen, (serieus) scheelt je vast een hoop energie die je in een islamitisch forum kan stoppen;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is dat voor onzin hierboven?

dit soort topics eindigen meestal zoals ik al eerder zei. waarom zou ik dagen achter de pc door moeten brengen? iedereen zijn of haar overtuiging, ik hoef niemand te overtuigen. ieders denkbeeld is weer anders ingericht dus ik zie dit soort discussies als verspilde tijd.

zou je ook eens moeten doen, (serieus) scheelt je vast een hoop energie die je in een islamitisch forum kan stoppen;)

Precies!! ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. Soms lijkt het hier meer een religie/politiek forum dan een bb forum... als er ook nou nog wat nuttigs uit die 'discussies' kwamen dan zou ik het nog niet eens vervelendvinden maar het zijn echt allemaal 13 in een dozijn topics...

Precies!! ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. Soms lijkt het hier meer een religie/politiek forum dan een bb forum... als er ook nou nog wat nuttigs uit die 'discussies' kwamen dan zou ik het nog niet eens vervelendvinden maar het zijn echt allemaal 13 in een dozijn topics...

Dit is dan ook het ''politiek en religie'' subforum.

Dit is dan ook het ''politiek en religie'' subforum.

Ja, en? wat veranderd dan aan het feit dat hier in mijn ogen nutteloze discussies gevoerd worden? 'Soms lijkt het hier meer een religie/politiek forum dan een bb forum' hier bedoel ik ht forum in het algemeen mee aangezien er tegenwoordig niet alléén in deze secties dit soort discussie worden geveord... helaas.

Ja, en? wat veranderd dan aan het feit dat hier in mijn ogen nutteloze discussies gevoerd worden? 'Soms lijkt het hier meer een religie/politiek forum dan een bb forum' hier bedoel ik ht forum in het algemeen mee aangezien er tegenwoordig niet alléén in deze secties dit soort discussie worden geveord... helaas.

Nee in de log en de training secties worden dit soort discussies ook gevoerd zeker :rolleyes: Give me a break. Als je moe ben van de C&C kom er dan ook niet meer. Frustratie is iets van jezelf en niet van anderen.....

Volgens mij is het aantal lopende topics over BB (of chat) altijd vele malen groter dan de gemiddeld 1 á 2 over politieke zaken. Je hebt wel gelijk dat sommige discussies altijd een beetje op elkaar lijken, maar dat geldt ook voor de BB onderwerpen.

Had de Koran niet bestaan, het zou al een iets betere wereld geweest zijn.

Ik denk dat we beter allemaal boedhist worden, the non violence religion. :D

Dat ze worden neergeschoten is hun schuld toch niet?

jawel dat wisten ze vantevoren! dus zelfmoord met voorbedachte rade!

beetje provo's dat wel!

[De beweging was een ludieke revival van grotendeels geweldloos anarchisme en werd vooral zichtbaar door het provoceren van gevestigde autoriteiten. De beginselverklaring luidde o.a. : "Provo ziet zich voor de keus gesteld: desperaat verzet of lijdzame ondergang. Provo roept op tot verzet waar het kan. Provo ziet in dat het de uiteindelijke verliezer zal zijn, maar de kans deze maatschappij nog eenmaal hartgrondig te provoceren, wil het zich niet laten ontgaan." Met vaak simpele provocaties werden de autoriteiten uitgelokt tot gedrag dat veel weerstand opriep of waarmee zij hun eigen regels overtraden.
Een bekend voorbeeld is het uitdelen van gratis krenten op straat door studente Koosje Koster, waarop zij door de politie werd gearresteerd, opgesloten en mishandeld, wat tot veel protest leidde. Een ander voorbeeld is het demonstreren met witte lakens nadat de burgemeester de leuzen "Vrijheid van Meningsuiting", "Democratie" en "Recht op Demonstratie" verboden had. De demonstranten werden ook met onbeschreven lakens gearresteerd, wat aantoonde dat het recht op demonstratie door de autoriteiten niet werd gerespecteerd.
Provo richtte zich voor aanhang vooral op jongeren. Het 'provotariaat', een mengeling van straatjeugd (nozems) en meer artistieke (kunstenaarachtige) jongeren werd beschouwd als een revolutionaire kracht in een situatie waarin het oude proletariaat (arbeiders) door toenemend bezit alle opstandige potentie verloren had.
Inhoudelijk was Provo vooral bezig door een veelheid van, toen nieuwe, maatschappelijke vraagstukken aan de orde te stellen en daar ongebruikelijke oplossingen bij te verzinnen. De Provo's waren bezig met vrije liefde, ecologie en milieu, de stad als oord van emancipatie, vernieuwing van de kunst, afbraak van autoriteit, democratisering. Hun directe en duurzaam gebleken succes was de afbraak van 'autoriteit' in Nederland, maar eigenlijk waren ze meer bezig met (deels utopische) oplossingen voor de door hen aangedragen vraagstukken.]

Hoeveel slagen zou men trouwens per keer krijgen ? Als je elke dag één slag zou krijgen, ben je al bijna 20 jaar bezig. (7000 / 365 = 19.18)

Wat een uitspraak... 7000 zweepslagen :S

we raken wel erg :ot: :D

ergens heb je een punt. Maar aan de andere kant heb ik wel geleerd dat er een losgeslagen maniak in die moskee in Den Haag loopt te preken met als gevolg dat mensen worden weggekaapt bij opleidingen, omdat je toch op één of andere manier die cognitieve dissonantie (die zal ontstaan tussen je kennis en religie) zal moeten oplossen (voorkomen beter dan genezen?), Zeker als je aan de andere kant wilt goed praten dat er mensen in SA voor homocoïtusualiteit zweepslagen krijgen.
Wat dat betreft is de discussie in Nederland imo HARD nodig. (ergens sta ik nu wel een betoog af te steken natuurlijk, maar als iemand mijn punten wil bekritiseren prima. (dan hebben we direct een conversatie :D))

Daarnaast is de conversatie het enige nuttige wapen dat we hebben en zal het, in tegenstelling tot andere wapens, zoveel mogelijk gebruikt moeten worden om vrede te bewaren.

(mbt tijd steken in een islamitisch forum: laat 'em liever hier blijven :D Ik heb eens een beetje rondgehangen op het 'ontdekislam' forum. Djeeeemig... Wat een bullcrap.

@Enjee; misschien is een linkje beter. je post is onleesbaar en verdoet de pagina een beetje:o

Terug
Naar boven