Fitness Seller

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

Ja, en? wat veranderd dan aan het feit dat hier in mijn ogen nutteloze discussies gevoerd worden? 'Soms lijkt het hier meer een religie/politiek forum dan een bb forum' hier bedoel ik ht forum in het algemeen mee aangezien er tegenwoordig niet alléén in deze secties dit soort discussie worden geveord... helaas.

Ik vraag me af wat je hier uberhaupt nog doet? Elke keer dat ik een post van jou lees, is het kritiek op het forum.

En hoe goed het vroeger wel niet was.

Ik ben in het bezit van een Nederlands paspoort ja, en ik heb mijn jeugd ook in Nederland meegemaakt.
Hoe ik achter de Shariá'h kan staan? Ik sta niet achter de shariah maar ik ben een moslim en de uitgedeelde straffen zoals die zweepslagen vinden hun oorsprong in de koran en daar ben ik het dan automatisch mee eens.
Meningen doen er niet toe in de islam, het gaat om het uiteindelijke doel.
Ik heb inderdaad een slechte jeugd gehad, gevuld met kuffr gedachtes, drank,zina en onwetendheid.

Ik heb bijna alle regels bijna gebroken die er te breken zijn astagfirullah moge Allah me vergeven voor al mijn zonden. Maar ik heb gelukkig het licht gezien en de waarheid in mn hart omsloten.
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ben geen voorstander van de Sharia'h maar wat die homos gedaan hebben, hebben door en door verdiend. Mischien niet zoveel zweepslagen maar zo is de weg van Allah subhana wa t3la en alleen Allah weet het t beste.
En dat je jezelf druk gaat maken om de islam is niet raar, de profeet zei ook
De islam begon als iets raars, en zal ook zo eindigen

Verdomme kerel leer eens te leven naar je eigen gevoel en waarheid en niet die van een of andere profeet. Ik heb nog nooit zoveel gelul en de-illusie gezien als in de woorden van jou. Ik hoop daadwerkelijk voor je dat naar mate je ouder word en groeit als persoon zijnde je inziet hoe erg je fout zat. Dat hele geloof is zowat gebaseerd op angst en disrespect voor anderen. Iets in wat jij nu duidelijk leeft "Angst" Anders zou je ook niet zo vast houden aan dat geloof. Je moet nog duidelijk leren wat liefde nou echt inhoud want dat is gewoon respect voor alles en iedereen of terwijl onverwaardelijke liefde! En eens leren houden van jezelf wat onmogelijk is als je zo visie op het leven hebt. Onderdrukking van homo,s , vrouwen , mensen gruwelijk bestraffen. Met jou gedachtegang van nu denk je dat islams waarschijnlijk superior zijn en dat de rest maar naar de hel mag(Dat is wat dat boekje blijkbaar duidelijk maakt). Sorry maar dieper kun je niet zinken en zo visie op het leven hebben zul je zelf heel erg mee hebben en wss ook anderen. Ik denk dat jou beproeving in dit leven is om eens te leren luisteren naar je eigen gevoel en waarheid en niet naar een of ander boekje te luisteren dat gemaakt is door mensen. Wat al meer dan genoeg zegt want mensen zijn verre van perfect en Allah was dat ook! Het klein beetje waarheid dat ooit in dat geloof zat is er allang uit , nu is het alleen nog maar gebaseert op leven in angst. Net zoals de meeste geloven. Geloven in god is prima zolang je naar je eigen waarheid durft te leven en anderen respecteert die niet geloven. En het geeft niet want iedereen op aarde is een work in progress. Maar ik wijs je alleen op hoe ver je nu bent afgedwaald van je zelf. Hoop dat je er wat aan hebt kerel maar ik denk dat je nog te egoistisch bent om er ook maar iets van aan te nemen.

Laatst bewerkt:
Je kraamt onzin uit FiredSoul
Er is maar een echte liefde, en dat is Allah swt. Hij is de reden dat wij leven, en wij leven voor hem en alleen voor hem.
Maar ik kan me voorstellen met je westerse gedachtengoed dat jij je daar heel moeilijk in mee kunt leven

Nokken met die religieuze crap. Natuurlijk mag je uitdragen dat je gelovig bent maar constant religieuze retoriek hier spuien is 'not done'. Laatste waarschuwing.

Er is maar een echte liefde, en dat is Allah swt. Hij is de reden dat wij leven, en wij leven voor hem en alleen voor hem.
Maar ik kan me voorstellen met je westerse gedachtengoed dat jij je daar heel moeilijk in mee kunt leven

Ik zie nergens een post van Firedsoul?

Beter kijken Zelda
Ik onthoud me verder van dit topic, aangezien me dat waarschijnlijk een strafpunt gaat opleveren

Prima denk dat maar kerel. Ik hoef jou niet te overtuigen dat moet jezelf doen. en ik heb geen "westerse gedachtengoed" maar me eigen. Iets wat jij niet kan zeggen.

Nee in de log en de training secties worden dit soort discussies ook gevoerd zeker :rolleyes: Give me a break. Als je moe ben van de C&C kom er dan ook niet meer. Frustratie is iets van jezelf en niet van anderen.....

Frustraties? zou wel erg zijn als ik gefrustreerd zou raken over een forum of i-net over het algemeen... iedereen geeft hier zijn eigen mening en het leuke is dat ik dat recht ook heb.. of het nou inhoudelijk over een post gaat of over postgedrag die ik persoonlijk af of goed keur... als ik ergens graag kom dan kan ik best kritiek geven als ik het 'niet naar mijn zin heb' aangezien ik daar de vrijheid toe heb. Heeft niks met frustraties te maken maar puur hoe ik dingen wel of niet graag zou zien.. ik vraag niemand om mij serieus te nemen of op mij te reageren dus als ik ervoor kies om hier te blijven komen is het niet zo dat ik maar 'ja en Amen' hoef te zeggen. Ik ben idd moe van de meeste 'discussies' hier in C&C maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik het forum maar de 'rug toe moet keren'

Ik vraag me af wat je hier uberhaupt nog doet? Elke keer dat ik een post van jou lees, is het kritiek op het forum.

En hoe goed het vroeger wel niet was.

Yep.. ik heb laatste tijd (nou ja.. al een tijdje eigenlijk) kritiek op dit forum maar zoals ik hierboven al zei is het voor mij niet een reden om hier niet te komen.. wel een reden om steeds minder te komen maar dat is een ander verhaal... of ik hier wel of niet kom staat volledig los van het feit dat ik een bepaalde mening heb over bepaalde gang van zaken op dit forum... ik sta in mijn recht om dat te doen en hoef dus niet 'het schip gewoon te verlaten' als ik het ergens niet mee eens ben.

Mischien snappen sommige mensen dat niet maar daar stoor ik me dan ook niet aan moet ik eerlijk zeggen..

En vroeger.. tsja.. ik weet niet of het beter was maar een stuk origineler was het zeker...

Frustraties? zou wel erg zijn als ik gefrustreerd zou raken over een forum of i-net over het algemeen... iedereen geeft hier zijn eigen mening en het leuke is dat ik dat recht ook heb.. of het nou inhoudelijk over een post gaat of over postgedrag die ik persoonlijk af of goed keur... als ik ergens graag kom dan kan ik best kritiek geven als ik het 'niet naar mijn zin heb' aangezien ik daar de vrijheid toe heb. Heeft niks met frustraties te maken maar puur hoe ik dingen wel of niet graag zou zien.. ik vraag niemand om mij serieus te nemen of op mij te reageren dus als ik ervoor kies om hier te blijven komen is het niet zo dat ik maar 'ja en Amen' hoef te zeggen. Ik ben idd moe van de meeste 'discussies' hier in C&C maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik het forum maar de 'rug toe moet keren'

Yep.. ik heb laatste tijd (nou ja.. al een tijdje eigenlijk) kritiek op dit forum maar zoals ik hierboven al zei is het voor mij niet een reden om hier niet te komen.. wel een reden om steeds minder te komen maar dat is een ander verhaal... of ik hier wel of niet kom staat volledig los van het feit dat ik een bepaalde mening heb over bepaalde gang van zaken op dit forum... ik sta in mijn recht om dat te doen en hoef dus niet 'het schip gewoon te verlaten' als ik het ergens niet mee eens ben.

Mischien snappen sommige mensen dat niet maar daar stoor ik me dan ook niet aan moet ik eerlijk zeggen..

En vroeger.. tsja.. ik weet niet of het beter was maar een stuk origineler was het zeker...

Hou je nog wel van ons? :heart:

ik wil een nickchange in 'god swt'

na 100 ben je toch al bewusteloos dus veel maken die laatste 6900 niet uit :p

Nee dat is het niet
Duidelijke vrees voor Allah swt is noodzakelijk om op spiritueel vlak vooruit te gaan.Bij al je daden, woorden, gedachten moet namelijk je bewust zijn van het feit dat Allah (Subhana wa ta'ala) je ziet, je hoort, zelfs je aanvoelt.

Je zegt het zelf, stel dat de uiteindelijke beloning of straf zich in het hiernamaals bevindt, waarom zouden deze miezerige mensen proberen Allah swt's rijk hier op aarde te vestigen om straffen uit zijn naam uittevoeren, zij wanen zich als de echte halfgoden, dood aan de saoudi-arabische kuffars !!!
Laat God zelf het laatste oordeel vellen .

Ik geef het nu echt op om nog in discussie te gaan met een religieuze extremist zoals Spiertje. Tenminste dat zou ik moeten doen, want het is volstrekt zinloos om te discussieren met mensen die hun gevoel voor rede kwijt zijn, maar of het ook lukt is een tweede.

Ik geef het nu echt op om nog in discussie te gaan met een religieuze extremist zoals Spiertje. Tenminste dat zou ik moeten doen, want het is volstrekt zinloos om te discussieren met mensen die hun gevoel voor rede kwijt zijn, maar of het ook lukt is een tweede.

Geef het maar op: Alleen een dwaas gaat in discussie met dwazen...

Ach ja er zijn nu emaal verschillende culturen. Net zo goed als ik vind dat moslims hun geloof niet aan mij moeten opdringen hoef ik mijn mening niet aan gekke soedies op te dringen. Ze leven adhv andere waarden en normen, so be it.

Maarja wat we al zo vaak hebben gezegt op DBB, Spiertje is gewoon een blaffende hond die niet bijt. Als je die shit allemaal zo goed vind en wil leven adhv de koran zou je al lang naar een land zijn gekast waar je dat voor de volle 100% zou kunnen doen. Het feit dat je nog steeds hier zit wil gewoon zeggen dat ons systeem beter werkt. Dat is prima, maar probeer het dan niet te ontkennen.

Ach ja er zijn nu emaal verschillende culturen. Net zo goed als ik vind dat moslims hun geloof niet aan mij moeten opdringen hoef ik mijn mening niet aan gekke soedies op te dringen. Ze leven adhv andere waarden en normen, so be it.

Maarja wat we al zo vaak hebben gezegt op DBB, Spiertje is gewoon een blaffende hond die niet bijt. Als je die shit allemaal zo goed vind en wil leven adhv de koran zou je al lang naar een land zijn gekast waar je dat voor de volle 100% zou kunnen doen. Het feit dat je nog steeds hier zit wil gewoon zeggen dat ons systeem beter werkt. Dat is prima, maar probeer het dan niet te ontkennen.

Karma!

tijd weggeweest ivm werk/studie, maar er is hier niet veel veranderd..
btw war is dbc? heeft ie het loodje gelegd of is ie anderszins in de bak beland door die ongezonde -understatement- relatie met een 16-jarige? en die mocro man mountain? nog verder wat nieuws hier op dbb?
rob g; heet jij ronald en zit je op de fontys e'hoven?

Terug
Naar boven