MuscleMeat

7 dagen p/w trainen!!!

Brutez zei:
Inderdaad, men groeit als men rust. Als hij elke dag een uur gaat trainen heeft ie nog 23 uur per dag om te groeien.

Je moet naar het trainingsvolume en de intensiteit kijken, niet naar de dagen.
You must spread some Reputation around before giving it to Brutez again.

Brutez zei:
Inderdaad, men groeit als men rust. Als hij elke dag een uur gaat trainen heeft ie nog 23 uur per dag om te groeien.

Je moet naar het trainingsvolume en de intensiteit kijken, niet naar de dagen.

Helemaal mee eens. En het is toch heel simpel? Als hij groeit werkt het blijkbaar voor hem. Hij zal misschien totaal geen sociaal leven hebben,
maar dat even terzijde. Volgens mij is elk lichaam anders en reageert ook
anders op spierbelasting. Maar dat die trut handschoentjes draagt zegt
mij alweer genoeg. :D

VM1 zei:
He allemaal,

Laatst raakte ik in gesprek met iemand die ik nogal vaak zie in de sportschool. Omdat ik zelf 4 tot 5 keer in de week train zie je nogal vaak dezelfde gezichten, dus zodoende. Hij vertelde dat hij maar liefst 7 keer per week (ELKE DAG!!!) traint. Ook vertelde hij de opleiding "fitnesstrainer A" en dacht ook "B" te hebben gedaan. Dan moet je toch zeker wel weten dat 7 dagen echt niet extra goed is t.o.v. 4 of 5 dagen. Of kan 7 dagen wel.
Aangezien hij al kapot gaat bij een dumbbell bicepscurl van 9 kg (8x). en zegt al lang aan fitness te doen geloof ik toch dat ie niet echt goed bezig is.

Groetjes!!!
Nah... tenzij je echt geen zak uitvoert verder, dus niet werkt en thuis hele dagen op de sofa ligt te mafen, zou ik nooit 7/7 trainen

5 dagen, dat vind ik me max.

jjdeventer zei:
Helemaal mee eens. En het is toch heel simpel? Als hij groeit werkt het blijkbaar voor hem. Hij zal misschien totaal geen sociaal leven hebben,
maar dat even terzijde. Volgens mij is elk lichaam anders en reageert ook
anders op spierbelasting. Maar dat die trut handschoentjes draagt zegt
mij alweer genoeg. :D

Aha dus ronnie coleman is een trut mm jaja.....

wat is er mis met training gloves?

Behalve of je lichaam het aan kan, hoeveel TIJD gaat je dat kosten, en heb je dat er voor over?

Als je 7 dagen per week tien / twintig minuten oid traint, en je doet dat op een sport school, dan ben je meer tijd kwijt met reizen, omkleden en douchen dan met trainen, dus dan lijkt met me geen goed idee. Die kerel die 7 dagen per week traint heeft geen baan, geen vriendin en zeker geen kinderen lijkt me?

Voor mij is het kwa tijdsindeling dus veel voordeliger om mijn trainingsarbeid over ten hoogste 3 a 4 trainingen per weet te spreiden.

Hij kan wel 7 dagen in de week trainen maar wat traint hij precies? Voor hetzelfde geld traint hij alleen cardio, dus schiet het dan niet op met de biceps, etc. Als hij geen goed trainingsschema heeft of zijn voeding is niet goed dan kan hij inderdaad kapot gaan op 9 kg. :D
Als ik het verhaal goed doorlees lijkt het er meer op dat hij gewoon een vette opschepper is met z'n fitnessinstructeur A en B. Als ik dat zou hebben gedaan en ik zou zo weinig trekken dan zou ik het JUIST niet zeggen!!! :p

weet je wel zeker dat hij al zo lang bezig is?
en zoals al gezegd werd, hij heeft die opleiding vast niet gedaan hoor, pff 9kilo, mn neefje van 11 lukt dat nog vaker als 8 :p

Terug
Naar boven