XXL Nutrition

7 Maanden progressie.

• Topic Starter Topic Starter
8rm idd, 8 herhalingen bedoel ik he ?:)

En ben begonnen met deadliften, heb verschillende mensen laten meekijken en qua houding gaat het nu wel aardig.
Pak hem nu op 60 kilo, setje van 8.
Uiteraard gaat dit nog groeien.

8rm idd, 8 herhalingen bedoel ik he ?:)

En ben begonnen met deadliften, heb verschillende mensen laten meekijken en qua houding gaat het nu wel aardig.
Pak hem nu op 60 kilo, setje van 8.
Uiteraard gaat dit nog groeien.

zodra je de techniek onder de knie hebt, zou ik lekker zwaar gaan en laag in de reps (3 tot 6)

Ga ik zeker doen, bedankt voor de tip. ;)

Bij deze nog een foto van me kuiten.
Al heb ik niet zo het idee dat deze erg hard groeien:
2wn5t1z.jpg

Kan me niet voorstellen dat je 8x110 squat na 7 maanden trainen...Ga je wel tot onder parralel? Kan het me niet voorstellen namelijk.

Verder erg nette progressie voor zo'n korte tijd! Mijn complimenten

8x 120 zelfs. :)

Jep, ik weet niet hoe het komt maar me benen gaan erg lekker, kosten me ook zeer weinig moeite.
ik train ze 2x per week, heb verschillende mensen mee laten kijken maar me beweging is verder gewoon prima.
Ik gebruik op het moment ook sleeves van Titan om mijn knieen te beschermen.

Dankjewel. :)

Na een maandje een nieuwe foto van mijn borst / buik.

10z8pzq.jpg

Zit op het moment te cleanbulken, wil in maart beginnen met droogtrainen.

Iemand toevallig enig idee wat mijn vetpercentage ongeveer is?

Na enige tijd weer 2 foto's van me rug genomen.
Mijn poses zijn niet echt goed, heb hier ook niet echt op geoefend oid.

Laatste paar keren dat ik rug trainde krijg ik meestal na ong. een half uur steken aan de achterkant van me linker schouder, net boven me lats.
Het ligt niet specifiek aan een oefening, want ook als ik me dag anders indeel qua oefeningen krijg ik het nog steeds na ongeveer een half uur.

Mijn linker schouder is altijd al wat zwakker geweest, ook qua schouders trainen etc, geeft deze eerder op.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, of tips hiervoor?

2mfbus5.jpg

fmuwlc.jpg

Mooie progressie na 7 maand! En squats zeker lekker! Alleen maar beter als je een spiergroep hebt wat goed gaat, werkt motiverend :)

Thanks!

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

@Moess , ja idd ik ben denk ik een van de weinige die iedere keer uitkijkt naar legday. :D

Thanks!

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

@Moess , ja idd ik ben denk ik een van de weinige die iedere keer uitkijkt naar legday. :D

Ik kijk ook altijd uit naar legday! Die gaat bij mij niet perse beter dan de rest ofzo, maar ik vind het gewoon een heerlijke spiergroep om te trainen! Het liefst train ik die 3x per week, maar houd het maar gewoon op 2. Daarna strompelend de trap af (meestal neem ik de lift na mn training want mijn sportschool zit op 3 hoog xD) de 2 dagen erna met moeite traplopen (vooral naar beneden is dan klote) Ik wil gewoon heel graag mooie benen en kont dus dan moet je er wat voor doen he!

Haha ik moet zeggen dat ik niet vaak meer van de trap af strompel.
Ik train me benen 2x per week, daarnaast loop ik ook nog 3x hard per week, ( gemiddeld 8 tot 10 km ) en daarnaast nog voetballen en training geven aan de jeugd van de voetbalclub. Mijn benen zijn dus vrijwel iedere dag in gebruik.
Spierpijn heb ik nog maar zelden last van, niet dat ik dat erg vind. :D

Haha ik moet zeggen dat ik niet vaak meer van de trap af strompel.
Ik train me benen 2x per week, daarnaast loop ik ook nog 3x hard per week, ( gemiddeld 8 tot 10 km ) en daarnaast nog voetballen en training geven aan de jeugd van de voetbalclub. Mijn benen zijn dus vrijwel iedere dag in gebruik.
Spierpijn heb ik nog maar zelden last van, niet dat ik dat erg vind. :D

Dan is het idd maar goed ook dat je niet strompelend naar huis gaat ;) Ik doe ook hardlopen paar x per week. Eigenlijk altijd na mn training, behalve dan na legday om obvious reasons. Ik moet zeggen dat ik spierpijn altijd wel lekker vind, als het maar niet te erg is. Sinds kort 2 vriendinnen over gehaald om met me mee te doen en ons motto is dan ook: Pijn is fijn! onze gesprekken gaan tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar over trainen en spierpijn haha.

maar goed OT:
Lekker bezig en ik ga je volgen!

Haha reden is idd duidelijk. En dat is het mooiste, ik heb een vriend weten over te halen, die traint nu regelmatig mee, maar train grotendeels nog steeds alleen. :)

En dankjewel!

Goed bezig! Alleen je squat 6x130kg atg/parrel en je deadlift 8x100?

Ja is wel lachen, dan snappen ze je ook beter. Tenminste ik heb het idee dat KT bij vrouwen toch wat minder geaccepteerd is ofzo, toen ik vertelde dat ik 4x pw ging trainen met gewichten werd ik echt aangekeken alsof ik niet spoorde. Die hadden het rare idee dat ik een shemale zou worden. Maar ik was altijd de dikste van de 3, en nu niet meer xD dus nu zijn ze wel nieuwsgierig geworden naar wat ik zoal dan doe daar haha.

Goed bezig! Alleen je squat 6x130kg atg/parrel en je deadlift 8x100?

Ik squat 6x130 parrel idd, niet volledig atg eerlijk is eerlijk, misschien dat hier mis communicatie was, en dat het als minder word gezien.
Ik deadlift 8x100, dit omdat ik hier later mee ben begonnen. Ben dit wel aan het opbouwen, zal binnenkort is 1rm test doen, en kijken wat mijn max'en zijn.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ja is wel lachen, dan snappen ze je ook beter. Tenminste ik heb het idee dat KT bij vrouwen toch wat minder geaccepteerd is ofzo, toen ik vertelde dat ik 4x pw ging trainen met gewichten werd ik echt aangekeken alsof ik niet spoorde. Die hadden het rare idee dat ik een shemale zou worden. Maar ik was altijd de dikste van de 3, en nu niet meer xD dus nu zijn ze wel nieuwsgierig geworden naar wat ik zoal dan doe daar haha.

Heb idd ook het idee dat het bij vrouwen minder geaccepteerd word. Waarom geen idee, ik vind het juist klasse als vrouwen aan kt doen. Meeste vrouwen hebben het idee dat ze er alleen maar spieren mee krijgen en alle vrouwenlijke vormen ermee wegvallen. Bullshit natuurlijk, maar zie de meeste dat maar is wijs te maken haha.

Vanaf volgende week ga ik mijn splitschema terugbrengen naar een fullbody schema, en ga ik me wat meer focussen op Calistenics, iemand ervaring wat dit met je lichaam doet?

Gisteren chest en abbs gehad, merk aan mezelf dat ik aan 3400 calorieën per dag nog niet genoeg heb, gezien ik nog steeds afval.. maar weer verhogen dan maar.

zvyjxu.jpg

Terug
Naar boven