B0tje builder
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8rm idd, 8 herhalingen bedoel ik he ?
En ben begonnen met deadliften, heb verschillende mensen laten meekijken en qua houding gaat het nu wel aardig.
Pak hem nu op 60 kilo, setje van 8.
Uiteraard gaat dit nog groeien.

Thanks!
---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------
@Moess , ja idd ik ben denk ik een van de weinige die iedere keer uitkijkt naar legday.![]()

Haha ik moet zeggen dat ik niet vaak meer van de trap af strompel.
Ik train me benen 2x per week, daarnaast loop ik ook nog 3x hard per week, ( gemiddeld 8 tot 10 km ) en daarnaast nog voetballen en training geven aan de jeugd van de voetbalclub. Mijn benen zijn dus vrijwel iedere dag in gebruik.
Spierpijn heb ik nog maar zelden last van, niet dat ik dat erg vind.![]()
Ik doe ook hardlopen paar x per week. Eigenlijk altijd na mn training, behalve dan na legday om obvious reasons. Ik moet zeggen dat ik spierpijn altijd wel lekker vind, als het maar niet te erg is. Sinds kort 2 vriendinnen over gehaald om met me mee te doen en ons motto is dan ook: Pijn is fijn! onze gesprekken gaan tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar over trainen en spierpijn haha.Goed bezig! Alleen je squat 6x130kg atg/parrel en je deadlift 8x100?
Ja is wel lachen, dan snappen ze je ook beter. Tenminste ik heb het idee dat KT bij vrouwen toch wat minder geaccepteerd is ofzo, toen ik vertelde dat ik 4x pw ging trainen met gewichten werd ik echt aangekeken alsof ik niet spoorde. Die hadden het rare idee dat ik een shemale zou worden. Maar ik was altijd de dikste van de 3, en nu niet meer xD dus nu zijn ze wel nieuwsgierig geworden naar wat ik zoal dan doe daar haha.