- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
hallo mensen,
ik moet voor mijn studie een kort verslag schrijven over motivatieproblemen. dit moet morgen al ingeleverd worden en ik ben er vrij laat mee hehe, hoe dubbel
.
ik heb dus maar wat vragen uit de losse mouw geschud en op papier gezet, dus hou er rekening mee dat er niet echt een logische opbouw in de vragen zit. verder dan deze vragen kan ik op dit moment niet komen, dus als jullie eventuele ideeen hebben....graag!!!
het enige wat ik wil vragen is om deze 7 vragen zo duidelijk en serieus mogelijk te beantwoorden. ik heb 3 interviewverslagen nodig, dus dat valt wel mee. ik ben jullie zeer dankbaar als jullie deze onderstaande vragen zouden willen beantwoorden.
vragen:
1. hangt jouw motivatie af van je studie- of werkomgeving?
2. welke factoren moeten aanwezig zijn of hoe zorg jij ervoor om gemotiveerd blijven?
3. denk je dat samenwerkend studeren een oplossing is? En waarom denk je dat?
4. denk je dat motivatieproblemen een karaktereigenschap is?
5. welke signalen herken jij bij motivatieproblemen?
6. heb jij wel eens te kampen gehad met motivatieproblemen? Hoe ging je hiermee om?
7. hoe los jij motivatieproblemen op?
karma natuurlijk voor duidelijke (en uitgebreide) antwoorden
zo, nu maar weer verder met het maken van mijn portfolio....druk druk druk.
ik moet voor mijn studie een kort verslag schrijven over motivatieproblemen. dit moet morgen al ingeleverd worden en ik ben er vrij laat mee hehe, hoe dubbel
.ik heb dus maar wat vragen uit de losse mouw geschud en op papier gezet, dus hou er rekening mee dat er niet echt een logische opbouw in de vragen zit. verder dan deze vragen kan ik op dit moment niet komen, dus als jullie eventuele ideeen hebben....graag!!!
het enige wat ik wil vragen is om deze 7 vragen zo duidelijk en serieus mogelijk te beantwoorden. ik heb 3 interviewverslagen nodig, dus dat valt wel mee. ik ben jullie zeer dankbaar als jullie deze onderstaande vragen zouden willen beantwoorden.
vragen:
1. hangt jouw motivatie af van je studie- of werkomgeving?
2. welke factoren moeten aanwezig zijn of hoe zorg jij ervoor om gemotiveerd blijven?
3. denk je dat samenwerkend studeren een oplossing is? En waarom denk je dat?
4. denk je dat motivatieproblemen een karaktereigenschap is?
5. welke signalen herken jij bij motivatieproblemen?
6. heb jij wel eens te kampen gehad met motivatieproblemen? Hoe ging je hiermee om?
7. hoe los jij motivatieproblemen op?
karma natuurlijk voor duidelijke (en uitgebreide) antwoorden

zo, nu maar weer verder met het maken van mijn portfolio....druk druk druk.

en je best doet

(wie niet
)